speed.

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
synes det for dårligt at vi ik har speed i dk..

eller's er det bare migder ik kan finde det..

kan vi i dk ikke få speed bare 1 gang om dagen..

eller hverd anden dag..??


synes speed er pisse sjovt. og gider ik og finde det i andre lande vil spille i DK..



andre der har det sådan+



og er der muligvis en chance for i lige laver en speed her og nu :D:laugh:
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hmmmmmmmmmm

vi er Allerede 4431 spillere!

og i en speed burde der jo også højst være ca 100 til 200 spillere så hvorfor ikk også ive os en speed hverd dag hvad skulle det skade..?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg føler mig først velkommen på .se når jeg må skrive på dansk på deres forum, så på det punkt er det ikke helt rigtigt :p

Men boss problemet er ikke at give os en speed i danmark, men problemet er at vi vil være for få til at joine til at det kan betale sig for inno. Selv hvis vi er 100 interesserede så vil der nemt være dage hvor kun 10 har muligheden for at deltage og det er alt for lidt og alt for kedeligt...
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg føler mig først velkommen på .se når jeg må skrive på dansk på deres forum, så på det punkt er det ikke helt rigtigt :p

Men boss problemet er ikke at give os en speed i danmark, men problemet er at vi vil være for få til at joine til at det kan betale sig for inno. Selv hvis vi er 100 interesserede så vil der nemt være dage hvor kun 10 har muligheden for at deltage og det er alt for lidt og alt for kedeligt...



nårh nu knn jeg godt se fremtiden..

forstår nu :S


hvad kan vi så gøre bedre så folk vil spille tribalwars :S vi er ca 6 mio mennesker er i landet og så der ikke en gang 5000 der gider tw :Søv
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har aldrig spillet speed.! Den køre nok på jeg ikke forstår det BIB BIIIB sprog/lande de spilles på...

Og når speed så er hastighed 400, eller mere... Så kan man da slllleeeett ikke forstår dem, går jo skiiiiide stærkt så :laugh:


Kommer der en på DK, er jeg helt klart med :cool:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sådan er det Storgaard :).. Du skal heller ikke regne med at alle kan engelsk :laugh: :laugh:..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Wow, sikke sjovt det bliver :laugh: :laugh:.. Det ville ikke blive særlig sjovt så.. For så skal man bekæmpe de samme stort set hver gang..
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
speed

eller bare en speed server som vare en måned af gangen :) - de der 1-2 dages speed er ik sjovt, der skal gang i den jo.. :cool:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Wow, sikke sjovt det bliver :laugh: :laugh:.. Det ville ikke blive særlig sjovt så.. For så skal man bekæmpe de samme stort set hver gang..

Det er det også på alle andre speeds der er altid nogle af de samme spillere
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ved jeg.. Men der er der jo mange 1000 som vil have gratis pladser.. Så der er der større chance for at spille mod nye..
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ikke på alle servers se på .uk der er aldrig fuldt før et par timer efter:)
 
Top