Foaly
Elite medlem
- Reaktionsscore
- 2
Står for Scout Report Evaluator (oversat: Spejder rapport evalueringsværktøj) og fungerer således:
Du skal have en rapport hvor der var en overlevende spejder med (så du kan se bygninger og nuværende antal råstoffer). Derefter går du ind i rapporten og trykker på Scriptet og den åbner et nyt vindue. så trykker du igen på scriptet i det nye vindue og den sætter det antal tropper ind du skal bruge for at tømme byen for ress (bemærk der fremregnes hvor meget der vil være i byen på det tidspunkt du lander fra beregningsøjeblikket. Der tages ikke hensyn til om andre er kommet dig i forkøbet). så trykker du angrib, trykker ok (Enhederne er nu sendt) og trykker på SRE igen og den lukker det nye vindue. Hvis du trykker på den igen i det gamle vindue nu så går den videre til den næste rapport og starter forfra.
Fordelen ved dette script er at du kan opsætte hvilke tropper der skal (gen)farmes med. Hvilket er fordelen fremfor farmassistentens C funktion. Desuden tager den hensyn til byens mur og sørger for at du har nok tropper til at overleve byens nuværende mur, så du kan mindske dine tab på dette. Samt at den foreslår dig at sende ram med når muren når over et preset niveau (et niveau før basisudsending)
I dette eksembel er SRE opsat til Heste (LK, BK og TK). opstartsfarmningen fra farmscript eller bogmærker er sat til 1 spejder og 8 lk, som er nok til at passere mur 2. Derfor vil SRE sende ram på mur 2 og opefter, for at mindske chancen for at du taber tropper på en mur 3. Den sætter også selv det korrekte antal ram ind hvis muren er højere og du har ram nok til det. (dog ikke til min viden testet på de højere niveau mur men heller ikke nødvendigt til normal gråby farmning)
Venligst delt af Skolehaven
Du skal have en rapport hvor der var en overlevende spejder med (så du kan se bygninger og nuværende antal råstoffer). Derefter går du ind i rapporten og trykker på Scriptet og den åbner et nyt vindue. så trykker du igen på scriptet i det nye vindue og den sætter det antal tropper ind du skal bruge for at tømme byen for ress (bemærk der fremregnes hvor meget der vil være i byen på det tidspunkt du lander fra beregningsøjeblikket. Der tages ikke hensyn til om andre er kommet dig i forkøbet). så trykker du angrib, trykker ok (Enhederne er nu sendt) og trykker på SRE igen og den lukker det nye vindue. Hvis du trykker på den igen i det gamle vindue nu så går den videre til den næste rapport og starter forfra.
Fordelen ved dette script er at du kan opsætte hvilke tropper der skal (gen)farmes med. Hvilket er fordelen fremfor farmassistentens C funktion. Desuden tager den hensyn til byens mur og sørger for at du har nok tropper til at overleve byens nuværende mur, så du kan mindske dine tab på dette. Samt at den foreslår dig at sende ram med når muren når over et preset niveau (et niveau før basisudsending)
I dette eksembel er SRE opsat til Heste (LK, BK og TK). opstartsfarmningen fra farmscript eller bogmærker er sat til 1 spejder og 8 lk, som er nok til at passere mur 2. Derfor vil SRE sende ram på mur 2 og opefter, for at mindske chancen for at du taber tropper på en mur 3. Den sætter også selv det korrekte antal ram ind hvis muren er højere og du har ram nok til det. (dog ikke til min viden testet på de højere niveau mur men heller ikke nødvendigt til normal gråby farmning)
Kode:
javascript: function e() {var n = 'fnScoutReportEvaluator', s = 'http://taktimer.net/scripts/v7-sre.js'; var a = (window.frames.length > 0) ? window.main: window; function c(m) {a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m)); a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br')); } if (a.document.getElementById(n) == null) {c("Creating script entry in doc head..."); var A = a.document.createElement('script'); A.id = n; A.type = 'text/javascript'; A.src = s; a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A); setTimeout(e, 500); return; } if (typeof (a.fnScoutReportEvaluator) == 'undefined') {c("Loading script..."); setTimeout(e, 200); return 0; } c("Loaded"); eval ("a.fnScoutReportEvaluator(false,50,480,2,false,2)"); } e();
Venligst delt af Skolehaven
Senest redigeret: