Støb max antal mønt knap

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Godaften.
I løbet af de par måneder hvor jeg har spillet har jeg efterhånden skrabet en del byer til mig. Jeg overtager stille og roligt flere byer, men efterhånden tager det lang tid at få støbt mønter i alle mine byer, hvilket ( ja selvom det lyder pjattet) begynder at irritere mig gevaldigt da jeg langt hellere ville bruge min tid på at kæmpe. Yderligere gør dette også at min lyst til spillet efterhånden hænger i en tynd tråd. Jeg er klar over at plus konto ejerne har en "støb max antal guldmønter", og kan også godt se at plus konto ejerne skal have noget for deres penge, men efter min opfattelse vil det ikke skade at gøre denne knap tilgængelig for alle spillere. Jeg er overbevist om at jeg ikke er den eneste der finder det træls at bruge 30 min på at støbe mønter. Efter min mening skal pluskonto ejerne helst ikke have afgørende fordelen ved at købe plus, dog en mere fuldendt oplevelse, derfor finder jeg det ærgerligt at de kan spare så meget tid på at støbe de mønter.
Ja jeg kunne da bare købe pluskonto, men jeg spiller kun det her spil for sjov, og hvis det ender med at jeg skal betale for at klare mig, så stopper jeg da også, selvom det vil være ærgerligt, da jeg efterhånden har mange venner herinde.
En alternativ løsning kunne være at hver individuel by fik en "støb max antal mønter" knap, derved har pluskonto ejerne stadig en fordel - dog stadig en for stor fordel efter mening.
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Mange av spillerne som har premium kjøper det for å bruke muligheten til å produsere gullmynter. Så hvis det du sier her hadde blitt innført ville innogames tapt mye penger, derfor vil de aldri godkjende dette.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis alle de ting plusbrugerene skulle gøres tilgængeligt for ikke plus brugerene, så ville der jo ikke være nogen idé med at have denne fordel.

Prøv at regne ud hvad plus koster og overvej om det ikke ville lette din hverdag at bruge de 1-2 kr om dagen :D

Jeg kan sagtens følge spillere der ikke vil betale for at have det sjovt, men der er nu engang muligheden i mange spil, for at tilkøbe sig fordele, som denne knap :D
 

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Synes bare at det er sørgeligt at TW stort set ikke kan spilles uden plus så snart man kommer op i nærheden af 100 byer, min stakkels mus, lider jo overlast med al den klikken. Jeg er enig i at plus skal have fordele, men de har i forvejen længere kø til bygninger, hvilket jeg finder som en stor fordel allerede, de har også bedre oversigt over deres byer, også en pæn fordel. Men synes stadig at køb mønt knappen ville lette ens hverdag enormt, og ja jeg kunne købe plus, og nej det koster ikke alverden, men det er af princip at jeg ikke betaler for at få en fordel i et spil.
Men hvis TW ikke ønsker spillere med +100 byer spiller uden plus, ja så fint med mig, det kan så også være at studierne kan bruge lidt mere af min tid :rolleyes:
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
By oversigt

Jeg mener godt man kunne lembe lidt på dette forslag måske

Hvad nu hvis man i hver by havde en scroll-bar hvor man kunne vælge det antal mønter man ønskede at støbe..
på denne måde sparer man en del tid og skal alligevel ind i hver på - synes det er et fair kompromi.

Jeg har pluskonto og føler mig slet slet ikke snydt over en sådan knap eller funktion. Har sittet for folk med 30+ byer og synes det har været et levende helvede bare at holde styr på angrebs tider mm.
At man ved siden af samtiddig skal bruge en krig på at kunne støbe diss vanvittige mønter gør det kun værre?!?!

Har mistet en hel del spillere i min klan bare på denne baggrund og det er træls og ærgeligt!!

Så synes TW og jer andre bør være lidt large i den her sag
 

melbollen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg er enig med phoenix her :)
Plus konto har stadig rigtig, rigtig mange gode fordele.
Hvis man som en "større" spiller med mange byer ikke har plus konto er det praktisk talt umuligt at koordinere sig.
Jeg kan ikke umiddelbart se nogen ulemper i at give os uden plus konto bare lidt til at gøre en enkel ting nemmere.


/melbollen
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis du noen gang skal komme noen vei med dette må det tas rett til innogames, siden tribalwars er et tysk spill må det skrives på engelsk til dem. De vil aldri godta dette fordi de da vil tape penger.
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Hvordan taber de penge på det - det kan jeg bare ikke se??

Jeg køber sgu ikke plus konto for lettere at kunne støbe mønter, men for at min angreb bliver/gøres bedre.

Man har så mange flere fordele at denne lille ting ikke kan betyde tab i profit - har man derimod et spil med et ry der siger at når du endelig har enstørelse hvor det er sjovt at spille så kan du lige så godt droppe det, da man bruger mere tid på at lave mønter end på at angribe...

har du en mail dertil så skal jeg sgu nok sammenfatte en besked til dem.
 

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Går da også ud fra at innogames for penge for alle de reklamer som vi har stående rundt omkring, dem kigger jeg da i hvert fald på hver dag, og især når jeg ikke er plus og kan slå dem fra. Jeg vil endda gå så vidt at jeg gerne trykker på en reklame hvis det gør innogames gladere :p
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu er alle denne slags spil lavet med betalingsfordele.

Så kan man som spiller vælge at spille med eller uden.

Blev den knap gjort tilgængelig uden køb af plus, vil det næste være at man vil have det store kort, og så vil man kunne........ Skruen uden ende.

Adressen til ImmoGames står lige for øjnene af alle der bruger dette forum. Under kontakt ;)
 

Jokemon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg syntes efterhånden at det er blevet latterligt at se folk som ikke vil betale.....

Det er ikke alt i denne verden som er gratis.
Det koster 21.75DKR om måneden at få plus konto....
eller 72.5 Øre om dagen.

Hvis du ikke har råd til det, så syntes jeg at du skal finde dig noget andet at spille.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jokemon,
Det er ikke alle som vil betale uanset om det koster 1kr om dagen eller ej, det er enten fordi de ikke kan eller fordi de bare ikke går så meget op i det at de vil bruge deres egne penge irl på et spil online. Jeg forstår dem godt men jeg er selv en af dem som bruger penge online til spil, men altså alle har jo hver sin holdning til om man vil bruge penge på spil eller ej.
 

melbollen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg syntes efterhånden at det er blevet latterligt at se folk som ikke vil betale.....

Det er ikke alt i denne verden som er gratis.
Det koster 21.75DKR om måneden at få plus konto....
eller 72.5 Øre om dagen.

Hvis du ikke har råd til det, så syntes jeg at du skal finde dig noget andet at spille.

Der er absolut ingen grund til at være så hård min ven - jeg er en af de usle mennesker som rent faktisk ikke har 1 kr om dagen til at betale for plus konto. Nej, jeg gider ikke at sætte nogen ind i min økonomiske knibe, men jeg har ikke råd. At gøre en så enkel og basal ting lidt mere simpel for alle, har svært ved at se hvordan den knap kan være sådan et stort problem, at den ødelægger den så fine balance mellem plus konto og alm basis konto.
Vil også lige påpege at hvis jeg havde råd, så købte jeg dælme også plus konto. Det gør så mange andre vigtige ting nemmere :)
 
Senest redigeret:

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu er det jo ikke det økonomiske element der er hovedsagen i det her, men snarere om innogames ønsker at have et spil som praktisk talt er umuligt at spille hvis man ikke betaler for at være med.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu er det jo ikke det økonomiske element der er hovedsagen i det her, men snarere om innogames ønsker at have et spil som praktisk talt er umuligt at spille hvis man ikke betaler for at være med.

Det er jo det rene sludder. Jeg spiller på en udenlandsk server uden at bruge plus og det går udmærket.

Mange spil har idag fordele som dette mod betaling. Det er betalingen der lønner de folk der arbejder i virksomheden. InnoGames har naturligvis vurderet hvilke fordele der skulle være ved plus betaling og hvilke der ikke skulle med.

Iforhold til mange andre spil er dette det billigste jeg har spillet. Men respekt til dem der ikke vil betale. Det er jo i bund og grund en principsag.
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg er en stor spiller på 700.000 points og jeg er først lige startet med at bruge plus.

Ja det "spare" masser af tid, men det er ikke umuligt at klare sig uden
 

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu vil jeg så mene at det er antallet af byer der er afgørende for hvorvidt plus er "nødvendigt" eller ej, jeg har rundet de 100 byer, og så begynder det at tage sin tid at komme igennem dem alle. Men det lader til at jeg bare må acceptere det, andet er det jo ikke at sige til det.
<-Lauras
Mht. mit sidste indlæg, så må du da indrømme at når man skal bruge 30 min på at støbemønter, for ikke at tale om den åndsvage nye bot sikring. Så bruger man tid der langt bedre kunne være blevet brugt på at spille spillet, altså i form af at angribe andre spillere.

Men ja ja, jeg kan godt se at det her ikke er en kamp der kan vindes for mig, ville blot lufte mit synspunkt.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu vil jeg så mene at det er antallet af byer der er afgørende for hvorvidt plus er "nødvendigt" eller ej, jeg har rundet de 100 byer, og så begynder det at tage sin tid at komme igennem dem alle. Men det lader til at jeg bare må acceptere det, andet er det jo ikke at sige til det.
<-Lauras
Mht. mit sidste indlæg, så må du da indrømme at når man skal bruge 30 min på at støbemønter, for ikke at tale om den åndsvage nye bot sikring. Så bruger man tid der langt bedre kunne være blevet brugt på at spille spillet, altså i form af at angribe andre spillere.

Men ja ja, jeg kan godt se at det her ikke er en kamp der kan vindes for mig, ville blot lufte mit synspunkt.

Bot sikringen er deaktiveret så videt jeg ved og har været det længe.

Men ja jeg kender da til det at skulle bruge en masse tid på at støbe guldmønter, men tja.... der er delte meninger og skriv et oplæg til et ændringsforslag på engelsk og send det til NoSkillz.

Men jeg kan faktisk ikke forestille mig InnoGames vil ændre spillet så alle får adgang til automatiseringen med/uden plus.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
@Lauras

Nej bot sikringen er ikke helt deaktiveret for den stadig engang imellem men ikke så meget mer...
 
Top