Støb max antal mønt knap

Jokemon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Der er absolut ingen grund til at være så hård min ven - jeg er en af de usle mennesker som rent faktisk ikke har 1 kr om dagen til at betale for plus konto. Nej, jeg gider ikke at sætte nogen ind i min økonomiske knibe, men jeg har ikke råd. At gøre en så enkel og basal ting lidt mere simpel for alle, har svært ved at se hvordan den knap kan være sådan et stort problem, at den ødelægger den så fine balance mellem plus konto og alm basis konto.
Vil også lige påpege at hvis jeg havde råd, så købte jeg dælme også plus konto. Det gør så mange andre vigtige ting nemmere :)


Det er ikke for at være hård.

Det kræver mange resurser at holde et spil kørende, også selvom det "kun" er et browser spil.

Jeg arbejder selv for et spil firma og ved at der foregår mere bag scenen end mange tror, jeg ved at mange tror (siger ikke der er dig) at man "bare" laver et browser spil og så skore kassen på de spillere som betaler for at spille.

Nu ved jeg ikke hvor meget udvikling der foregår bag scenen på Tribalwars men selv om det skulle være minimalt så er det en minder del af det at holde et spil kørende.

Hvis man godt kan lide at spille et spil så syntes jeg at det måtte være fair at man hjælper til med at holde det kørende.
Hvis man af den ene eller den anden grund ikke har råd eller lyst til at betale, så syntes jeg at (når det er så biligt som her) at man må holde sig tilbage med at kritisere spillet og den måde det er bygget op på.

Håber ikke jeg har fornærmet nogle men jeg havde bare brug for at lukke lidt luft ud.


--- Jokemon ---
 
Senest redigeret:

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg spiller selv et andet online spil hvor man sagtens kan spille gratis, og have præcis de samme "rettigheder" som alle andre, også betalende spillere. De betalende spillere får blot en masse features, såsom statistik, og mulighed for diverse andet lir.
Jeg ved udmærket godt at det ikke er gratis at køre sådan et spil - mandskab til at vedligeholde spillet, vedligeholdelse af servere mm, men det ændre jo ikke på at de bør overveje hvor meget de "taber" ved at lave spillet mere spilbart for ikke betalende kunder, hvis betalende kunder blot får nogle ekstra features.
Tror at det er en temperaments sag hvordan et firma ønsker at drive sådan et spil, men derfor er det vel stadig i orden at debattere "problemstillingen".
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis du ikke syntes det er spilbart uden at betale premium så prøv lige at hør her, VeLuX som er på min størrelse cirka 750.000 points er først lige begyndt at bruge premium, jeg har godt nok selv brugt premium hele tiden men det er fordi jeg godt vil kunne se hvad jeg laver i byerne, men altså umuligt at spille uden premium ? Nej, det er det ihvertfald ikke. Det skal ikke undrer mig at der er mange andre størrere spillere som også spiller uden premium.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg spiller selv et andet online spil hvor man sagtens kan spille gratis, og have præcis de samme "rettigheder" som alle andre, også betalende spillere. De betalende spillere får blot en masse features, såsom statistik, og mulighed for diverse andet lir.
Jeg ved udmærket godt at det ikke er gratis at køre sådan et spil - mandskab til at vedligeholde spillet, vedligeholdelse af servere mm, men det ændre jo ikke på at de bør overveje hvor meget de "taber" ved at lave spillet mere spilbart for ikke betalende kunder, hvis betalende kunder blot får nogle ekstra features.
Tror at det er en temperaments sag hvordan et firma ønsker at drive sådan et spil, men derfor er det vel stadig i orden at debattere "problemstillingen".

Der er ingen der siger det ikke er iorden at debatere om man skal have samme fordele uden at betale for det :D

Debatten er igang og sålænge der holdes en ordentlig tone fortsætter I bare :D
 
Top