Støtte til kontorepræsentant

Excalibav

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej

Jeg sidder som leder af en stamme på verden 19, og er også sitter for et par stykke af mine medlemmer. Når jeg forsøger at sende støtte til de medlemmer jeg er sitter for, får jeg denne besked.

Følgende aktioner mellem spiller og kontorepræsentant er ikke tilladte før 24 timer efter kontorepræsentationen: Gensidige angreb, støtte, råstofleverancer og alle andre aktioner mod samme målkonto.

Forstår ikke at det som sitter ikke er tilladt at støtte mine stamme medlemmer, helt ok med at man ikke kan angribe, men syntes nu støtte burde være tilladt.

Excalibav
 

username

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Dette skulle gerne forhindre multi kontis
For hvis du blot kan oprette en konto på en anden IP, så kan du smide dig selv på som sitter, også kan du bare sidde og sende deff + rås til dig selv, sådan du automatisk bliver større.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Du kan godt som sitter sende support til dine stamme medlemmer. Men du kan ikke interagere med den samme spiller fra både din og fra en konto du sitter.

Det vil sige, at hvis du fx. sender support til A fra din egen konto, så kan du ikke de næste 24 timer sende fra den konto du sitter.
 
Top