Stop spam tak!

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke om jeg kan tillade mig at skrive den her, men nu gør jeg det..

Hvis den spam der er herinde ikke MEGET snart stopper, så stopper jeg simpelthen med at svare og læse herinde.. - Jeg VED der er andre der har det ligesom mig, så det er kun et spørgsmål om tid før, der kun er 3 - 4 medlemmer herinde. I ved selv hvem i er!

En MEGET irriteret
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg ser ikke problemet. jeg har sagt jeg anmelder spam fremover og har fået cleanet en tråd pga af det. og jeg gør det gerne igen hvis folk ikke holder sig til trådens emne. Knappen sidder i øvrigt under forumbrugerens profil og er ikke ret stor. Bare til de der ikke ved det. Jeg kan sagtens være hårdere med at anmelde folk hvis de ikke forstår det på andre måder end at deres indlæg bliver slettet :mad:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ehmm.. personligt må jeg erkende en del af det også går mig på, men du er jo ikke lige med til og gøre forum aktivt, faktisk tror jeg aldrig jeg har set dig skrive herinde, så tabet af dig er ikke noget jeg ligefrem vil græde over :laugh:

Det eneste jeg er imod er Ønskelege, tællelege osv. osv. det er meningsløst og irreterende, dumme kommentarer fra de sædvanlige spamere må man sku finde sig i, ikke alle kan skrive en lang historie hver 2 år ;)
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kan ikke se problemet, altså selvom der er lidt spam sker der stort set intet her inde,
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Forummet her er der jo ikke så meget gang i :huh:..

Selvfølgelig skal man holde sig til trådens emne, men sådan noget som tælle leg, ønske leg osv..

Sådanne nogle må man da gerne spamme i :confused:..


For det er spam tråde :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa self. må man det Miss, det jeg mente var at de slet ikke burde eksistere, for de er en nål i røven for at underdrive :mad:
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Det er faktisk rigtigt. Der står i reglerne, at sådanne spam fora ikke må eksistere, men jeg havde håbet på, at de ville holde spammeriet dertil. Det er ikke tilfældet, så de vil blive slettet.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Syns heller ikke man ska overdrive det, altså en udenom snak i ny og næ er der jo ingen der dør af, det er mere de tilfælde hvor det er konstant, det er lidt øv jo :)
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Syns heller ikke man ska overdrive det, altså en udenom snak i ny og næ er der jo ingen der dør af, det er mere de tilfælde hvor det er konstant, det er lidt øv jo :)

Det synes jeg heller ikke, slet ikke .. :)

- Jeg synes bare man kommer off - topic for ofte.. :(
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kan vi godt blive enige om Kronborg..

Det er faktisk rigtigt. Der står i reglerne, at sådanne spam fora ikke må eksistere, men jeg havde håbet på, at de ville holde spammeriet dertil. Det er ikke tilfældet, så de vil blive slettet.


Ved du hvorfor de ikke må eksistere ?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Fordi de er for belastende og se på, derudover nu vi er ved emnet, er det altså ikke nødvendigt og svare i ALLE tråde på forum Miss, du må gerne vælge dine kampe, istedetfor meningsløse beskeder i alle tråde der er :huh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ej come on XD

Oka, det er en anden måde og sige at du ikke behøver kommentere ALLE tråde der er, nøjes med dem der omhandler dig, eller som du mener du kan bidrage med noget fornuftigt til :p

Det var den der lille tøse by..

Prøv at kom op på hesten og tøm f.eks Carebears by på næste verden..

Så skal du se løjer ;)..

Yan du sover :sleep: :sleep:..

Se at vågn op for din lille drøm :)..

Her er to eks. på FULDSTÆNDIG ligegyldig spam, som der slet ingen grund var til og skrive og fighten mellem dig og Spamburg er pinlig, i er jo begge farme i V7 altså ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er enig med Dekani (udover at det er mig der er farmeren :p) Der sker ikk noget ved at gøre det i ny og næ, men det sker alt for tit.. Miss for at gøre Dekanis indlæg simpelt så du forstår det, så skal du ikk kommentere i alle tråde, men kun i dem som du hører til.. F.eks. en tråd der handler om V2 eller sådan noget.. Ikk en tråd med en vildt fremmed person, som du bare skriver til og begynder at spamme i tråden..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa prøver virkelig og holde mund her ... men nej kan ikke :laugh:

FFS Spamburg, du er ikke et hak bedre, du har lige skrevet i næsten alle aktive tråde der var :p
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er præcis det jeg mener Dekani..!!

Alle tråde behøver ikke blive kommenteret!
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvad hvis man gerne vil være med i diskutionerne osv ?

Så er det vel ok :cool:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Intet galt i at blande sig i en diskution, men der må gerne værre lidt fornuft i de ord der kommer ud, mange af jeres indlæg er ligegyldig nonsens, som ingen rigtig kan bruge til noget og resten er en intern lille fight mellem dig og spamburg :)

Godt nok ska jeg ikke stå som det gode eks. for interne stridigheder, jeg har sku selv haft min ration, men i det mindste brugte jeg ikke alle tråde i forum til den fight :p
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har ikke noget imod en kommentar, så længe det holdes til trådens emne. Det jeg er træt af er, at i tit og ofte skifter emnet til hvem der kan slå hvem, hvem der har tropper, plus konto osv., og som slet ikke hører hjemme i de tråde. Så hvis i ville være venlige at oprette tråde til det istedet for at blande alle mulige andre ting ind i andres tråde, som til sidst ødelægger opretterens hensigter, kunne det være rart. Det er ikke sjovt at skulle læse om jeres kampe - hvad enten det er i spillet eller mentalt - i hver eneste tråd.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg har ikke noget imod en kommentar, så længe det holdes til trådens emne. Det jeg er træt af er, at i tit og ofte skifter emnet til hvem der kan slå hvem, hvem der har tropper, plus konto osv., og som slet ikke hører hjemme i de tråde. Så hvis i ville være venlige at oprette tråde til det istedet for at blande alle mulige andre ting ind i andres tråde, som til sidst ødelægger opretterens hensigter, kunne det være rart. Det er ikke sjovt at skulle læse om jeres kampe - hvad enten det er i spillet eller mentalt - i hver eneste tråd.

Sådan :cool:
 
Top