Support team

Status
Ikke åben for yderligere svar.

NoSkillz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Da det er kommet in masse klager på
at support teamet snyder så vil jeg bare sige,
at hvis man er supporter på en verden,
så må man IKKE spille på den verden.

Mit team er så professionelle at dem siger til
hvis de haver misstanker om snyd på den/dem verden dem spiller på
siger dem fra. Dette er ikke for at hæve sig over andre spillere,
men for at se til at alle følger reglerne som finnes.

Og at have syn punkter på teamet,
skriv til mig, vil IKKE se i forumet at spillere spammer om diverse ting
de ikke ved nogle om.
 

walter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
[urlhttp://img188.imageshack.us/img188/7149/bevisv.jpg[/url]

Jer der kender en lille smule til pint kan gå ind og se på det, komme med jeres bud på vilked er falsk eller ægte.

Alt hvad der bliver skrevet, alt hvad der bliver sagt bliver kopiret og gemt på flere maskiner.

Lige så i alle ved det.

MVH Lord Waffe.
 
Senest redigeret af en moderator:

NoSkillz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
okey vis du ser nermere på tegn typen på sluttet af bilde en
ser du at de er forfalsked, og bilde 2 (den jeg haver printed) er riktig.

Skall snakke med min chef og be ham se på sagen,
men min kollega fra sverige (Gaffel),
haver kigged med da de var ham der såg tegn typen på bilde en er fejk.
 

Gaffel

Moderator Back up
Reaktionsscore
0
How can you even consider that being the truth?

1. Obviously this first print is a scam, look at the character style.
2. NoSkillz job, there is in no reason for him to venture that.
3. Here is the TRUTH; Evidence

PRINT SCREEN FROM MY FIREFOX!
 
Senest redigeret:

The-Shadow123

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg vil holde med NoSkillz og sige, det er fake. Hvorfor skulle nogen dog også synke så dybt som til at snyde på den måde..?
 

walter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Igen tag de her to billeder ind i pint, og kig på dem.

En vær med et blot øje kan se billed to er fake, det er ikke så svært.

Bare man har lidt forstand på pint.

Om folk kan synke så dybt, nej det gik vi heller ikke udfra der var, men det er jo meget tydligt der er.

Hvorfor skulle en støre gruppe spiller på kys af stamme gå ind og begynde på noget mod admins vis igen grund var, vi kender ikke game adminsne, jeg har aldrig været i kontagt med dem før nu.

Hvad skulle jeg få ud af at beskylde en andmin for at snyde.

Ud over det gør mit spil mindre sjovt, jubi det giver et kik, helt ud i fingerspisserne.

Nej det er jo noget bøvl at fyre af.

Hvis jeg ikke så et problem i det her, hvorfor skulle jeg så gøre noget?!

Jeg går ind for clean play, det gæller alle i spillet, også admins.

The-Cleaner er en af dem der er mest kent fot at opspore snyd i BF2, hvorfor skulle han risiker sit gamer navn, han raspekt han har fået af danke spiller for at få BF2 snyder ud af severne?

Hvorfor som respektabel spiller inde for mange andere spil som storgholde, starcraft og så vidre, skulle jeg gå ind og risiker mit navn, som en mellem kendt rollespiller også, det her vil være ris til min røv af den store guldmedalje vis alt det her var noget jeg fant på.

Som i nok kan se så sådan nogen som The-Cleaner og jeg har for meget at miste på at opfinde sådan noget her.
 

Gaffel

Moderator Back up
Reaktionsscore
0
So you are saying that I am lying? Is that what you mean?


Once again then;
Here is the TRUTH; Evidence

Anything else is a scam/lie.


Anyone who says this is NOT a scam is truly lying.
 

walter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En af os gør, jeg har fået tilsendt begge billeder, så jeg kan ikke stolle 100 på nogen af dem, men ja med de beviser og med de mennekse der giver mig info om det her siger jeg du lyver.

De mennekser som er inde i det her er folk som har den største raspekt inden for gamer verden lige prasis for at finde folk der snyder i spil, jeg kender intet til dig, har aldirg hørt om dig eller noget andet.

Ja det er stort og flot at være game admin, det pynter godt på et CV, igen tvivl om det, men det er ikke så stor en ting at jeg har telid til dig med det samme jeg ser der står admin på dit navn, vi andre har også været andmins for mange ting.

Men igen, se på billed et, igen tejn på det er lavet om, billed 2 klare tejn på det er lavet om, nu kommer du så med et mere lige som billed to, må sige der er igen tejn på det er lavet om.

Men hvorfor sende et billed to gange?

Men jeg ser billed 3 som et fake billed selv om jeg ikke kan se det er fake, for billed 2 beviser klart det er fake det gør billed 1 ikke.

Der for kan jeg godt få den tro at billed 3 som er som billed 2 bare er lavet bedre ind billed 2.

Mu vor billed 3 er på forum via billed 2 ser jeg det som snyd, for hvorfor lave et billed mere af et billed der er der i forvejn vis det ikke er for at lave det om.

Der er mange måder at snyde på, eno flere måder vis man er admin, for vis jeg var admin kan jeg gå ind på kontoen, sende fake beskeder, slette de gamle beviser, og så har man en klar og ran snyd billed, jeg siger ikke det er det i har gjort jeg siger det er det man kan gøre.
 
Senest redigeret:

walter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er blevet bet om af suporten at lave en undskylning til suporten.

Vi er åben bart blevet ført bag lyset andgåne de beilleder så her med siger jeg undskyld.
 

Gaffel

Moderator Back up
Reaktionsscore
0
En af os gør, jeg har fået tilsendt begge billeder, så jeg kan ikke stolle 100 på nogen af dem, men ja med de beviser og med de mennekse der giver mig info om det her siger jeg du lyver.



1. I am the Community Manager for DS.se and TW.se, have no reason to lie.

2. You just proved that you are trying to blacken somebody's name. This case, the administration.

3. I have the proof in admintool, that is clear to me.

You cant fake a overviewed printscreen which have a pixel form of that high value. Not without a obviously mark of editing.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top