taktik:

killerbee

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hey syntes at man skulle kunne lave angrebs taktik...
vil sige at man kan sende 300 spydkæmper fra vest og 100 sværdkæmper fra nord måske vad syntes i???
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Der er faktisk forskellige angrebstaktikker man kan benytte !

Dette gælder f.eks.:
Kombination af Nukes
Kombination af Fakes
Adling Taktik
 

Netsrac

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hey syntes at man skulle kunne lave angrebs taktik...
vil sige at man kan sende 300 spydkæmper fra vest og 100 sværdkæmper fra nord måske vad syntes i???

Hvis man skal kunne forstå hva du mener, blir du nødt til at sætte det ordentligt op :)

Jeg kan sagtens sende 300 spyd fra en af mine landsbyer, også 100 sværd fra en anden.. ;)

The real deal... Ligger i at folk skal kunne sende fakes og reals, så de reals ikke blivet opdaget :)

Det er en angrebsstrategi..

I en angrebsstrategi, finder du heller ikke spyd. sværd eller buer, hvilket er deff tropper .. :)

Men derimod HC = Heavy Horsemen, LK = Light kavaleri, Økser og rams :)

Nogle mener at Bueskytter til hest, er en god ting.. Men jeg synes personligt, at de er pivringe :) Og spild af troppeplads :)
 

GummiBear

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg tror bille og Netsrac misforstår OP'en her. Det han mener (så vidt jeg har forstået) er hvi nu man angriber med 300 spyd og 300 LK, så kunne man ex. vælge at spyd marchere direkte ind mod byen, og hestene kommer ind fra venstre f.eks. altså er det ikke hvad man angriber med kun der har betydning men også hvordan man angriber.

Synes det lyder som en god ide migselv, men selvfølgelig for at det skal være fair skal man også kunne selv bestemme hvordan ens forsvars tropper er opstillet når man bliver angrebet
 

killerbee

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvis man skal kunne forstå hva du mener, blir du nødt til at sætte det ordentligt op :)

Jeg kan sagtens sende 300 spyd fra en af mine landsbyer, også 100 sværd fra en anden.. ;)

The real deal... Ligger i at folk skal kunne sende fakes og reals, så de reals ikke blivet opdaget :)

Det er en angrebsstrategi..

I en angrebsstrategi, finder du heller ikke spyd. sværd eller buer, hvilket er deff tropper .. :)

Men derimod HC = Heavy Horsemen, LK = Light kavaleri, Økser og rams :)

Nogle mener at Bueskytter til hest, er en god ting.. Men jeg synes personligt, at de er pivringe :) Og spild af troppeplads :)

ja men det er ikke alle der har mere end 1 landsby vel og det med spydkæmper og sværdkæmper var bare et eksempel
 

alvin m. j.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
bare det store gadekrys, og hush muren. taktiken skal tage hensyn til muren. og måske tiden det tager hvis første angrap bliver slådet tilbage. en flok bueskøkker kan hurdit senke moralen på en stomtrop sår han vænner om men sår kan man låkke byen af mens man tønner ud i deffen.

se også mit inlæk i mur-tåden
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg syntes faktisk det er en ret god ide.... så kunne man lave flere taktiske angreb
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
arj :D

så kommer der til at gå for meget automatisering i det, vil jeg tro.

det skal være sådan at man manuelt skal kunne sende og trække tropper fra ens byer, og på den måde forsvare sig.

Alt det andet fis der er for tøset.
Min mening.
 

lakridserne

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
arj :D

så kommer der til at gå for meget automatisering i det, vil jeg tro.

det skal være sådan at man manuelt skal kunne sende og trække tropper fra ens byer, og på den måde forsvare sig.

Alt det andet fis der er for tøset.
Min mening.
Det kommer man da også til at skulle!

Det eneste nye er at du nu kan sige at den deling mænd skal mod syd istedet.

På den måde vil jeg mene mindre automatisering.
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja det siger jeg også hvis man siger 50 tungt kavaleri skal gå imod west og 200 tungt kavalari mod hovedporten osv. så bliver der da ikke mere automatisering
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
men så skulle dine angreb da også være i fx ti minutter, hver begge parter skuller være aktive mens angrebet stod på, for så at kunne vælge hvordan angrebe skulle udføres. og så skulle det vel gå på tur.

eller er det mig der har misforstået hele konceptet i ideen?
 

lakridserne

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
men så skulle dine angreb da også være i fx ti minutter, hver begge parter skuller være aktive mens angrebet stod på, for så at kunne vælge hvordan angrebe skulle udføres. og så skulle det vel gå på tur.

eller er det mig der har misforstået hele konceptet i ideen?
Jeg synes det kunne have været en god ide du kom med der, men pga. det der med at begge parter skulle være på samtidig synes jeg ikke om.

Men oprindeligt var det tænkt sådan at det kun var angriberen, som kunne bestemme hvordan han ville angribe. Men så kunne man eventuelt lave noget med standard forsvarsteknik, eller et eller andet.
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja ligsom i t..-w..., ja t..-w... er et spil men ... er bogstaver, jeg vil jo ikke reklamere
 
Top