tech/forskningslevel

sparky

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har set/taget del i et par diskussioner omkring forskningsniveau, nærmere betegnet hvilket niveau ens tropper har når man sender dem ud som opbakning...

Jeg siger (og mener også at have læst det her et sted) at det er afsenderens niveau der er gældende og andre siger at det er modtagerens niveau der er afgørende, hvilket i mine øjne virker tåbeligt, for man mister vel ikke sin træning ved rejse til en anden by? eller er det fordi de bruger våbnene fra modtagerens by?

Er jeg helt gal på den? :confused::confused:
 

ksif

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Besked
06.06.09 02:04
Hej,
Jeg har lagt mærke til nogle mærkelige ting, når man forsvare en by.

Det er somom at Smeden som er i byen også gælder for de tropper som er blevet sendt til denne by som opbakning.

By1 har Smed hvor sværd er på Trin10.
By1 sender så sværd mod by2 hvor smed har trin 1.
Det er så somom at de sværd fra by1 kæmper som trin1 som by2 har udforsket.

Kan det virkelig passe?

NoSkillz - Community Manager 06.06.09 14:32
Hej ksif,
Det er rigtigt, fordi de er smedje i landsbyen tropper er,
som du sagde i dit eksempel.

Med venlig hilsen
Hans Ch.
Tribalwars Community Manager

BEMÆRK: Hvis du fik det svar du søgte,
beder vi Dem om at ikke besvare dette.
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er jo fuldstændigt vanvittigt og fuldstændigt urealistisk. Hvad bliver det næste.. At angreb afhænger af offers forskning i offensive enheder?

Dog gør den underliggende kode væsentligt nemmere, og det er muligt, at de har valgt at tage den nemme løsning i stedet for at skulle regne på de forskellige enheders tech trin.
 

sir woo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Techlevel i smedje...

Er lige kommet i tvivl om noget.

Dækker smedjen i en by de tropper der bliver sendt til den som backup? Eller er det den smedje de kommer fra?

Læste en besked fra NoSkillz hvor han påstår det første...

Dvs at en by der ikke har udforsket feks TK får tilsendt backup i form af TK og de fra den by de bliver sendt fra er opgraderet til lvl10 - IKKE har lvl10 i den by de backer up????

Det lyder godt nok underligt hvis det passer....
 
Senest redigeret:

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Altså det første som du nævner er det som gælder i dette tilfælde, det er ikke byen som får backup som skal være lvl 10 i fx tungt kavaleri som du nævner det er den by som sender der skal have det.
 

sir woo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu er jeg i tvivl om hvad du mener - det første jeg skrev var netop at byen som tropperne bliver sendt til "overtager" techlevel. Dvs at det er ligemeget om de er lvl10 - de tager techlevel efter byen...?
 

sir woo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Her er hvad der tidligere er skrevet:

Besked
06.06.09 02:04
Hej,
Jeg har lagt mærke til nogle mærkelige ting, når man forsvare en by.

Det er somom at Smeden som er i byen også gælder for de tropper som er blevet sendt til denne by som opbakning.

By1 har Smed hvor sværd er på Trin10.
By1 sender så sværd mod by2 hvor smed har trin 1.
Det er så somom at de sværd fra by1 kæmper som trin1 som by2 har udforsket.

Kan det virkelig passe?

NoSkillz - Community Manager 06.06.09 14:32
Hej ksif,
Det er rigtigt, fordi de er smedje i landsbyen tropper er,
som du sagde i dit eksempel.

Med venlig hilsen
Hans Ch.
Tribalwars Community Manager
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Altså NoSkillz referer til at det er byen som får opbakningen som står for dit smed lvl af sværd, men jeg er i tvivl om det er sådan men jeg tror ihvertfald det er den som du sender fra som dets lvl tæller fra.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Til en anden gang så brug søge funktionen.

Dette er klart en sund dialog om et vigtigt emne, men ingen grund til vi har flere tråde om samme emne :D

/Moderator
 

sparky

Nybegynder
Reaktionsscore
0
brugte søge funktionen men kunne ikke finde noget omkring emnet ;)
 
Senest redigeret:

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu er der flere forskellige meninger fra tw-team. Kunne vi lige få den rundet af?
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Når man sender opbakning til en anden spiller er det det lvl der er udforsket i den opbakkede by der gælder.

Dog vil tropper der er sendt som opbakning altid have minimum lvl1.

Det vil sige man kan sende forsvar der er udforsket til lvl10 til en by der ikke har udforsket forsvarstropper. I dette tilfælde vil dine tropper kun have virkning som i lvl1.
 

ksif

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har du prøvet med en by uden udforsket sværd? Det er jo humlen i det hele.

nejda... det er da ikke humlen i det hele.

Humlen ligger jo i om det er den forsvarende by's smed, som er gældende for de tropper som står i byen(sendt som opbakning) eller om det er hvor de kommer fra.

Desværre har jeg svært ved at styr "Heldet", men forsøger nogle gange til jeg får nogle tal som minder meget om hinanden.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
nejda... det er da ikke humlen i det hele.

Humlen ligger jo i om det er den forsvarende by's smed, som er gældende for de tropper som står i byen(sendt som opbakning) eller om det er hvor de kommer fra.

Desværre har jeg svært ved at styr "Heldet", men forsøger nogle gange til jeg får nogle tal som minder meget om hinanden.

Det er den forsvarende bys smedie (udforskning) der gælder. Er der ikke udforsket vil opbakningen altid have lvl1 i den forsvarende by.
 

EspasSerbus

I træning
Reaktionsscore
0
Det er jo en smule logisk at det er den forsvarende by's tech-lvl der gælder, rent matematisk...

Skulle den forsvarende spiller få opbakning fra hele sin stamme, er det en simplere matematisk formel der skal bruges hvis det kun er én by's tech-lvl der skal regnes ud ved et indkommende angreb.

Hvis 50 spillere sendte opbakning og der var alle levels der imellem ville serverne nok lagge lidt mere end de i forvejen gør...
 
Top