Til Giro 413

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
I anledning af Slovdans udeblivelse ved sejsfesten i verden 2, blev der i weekenden holdt en ny fest nu for verden 4, hvor Slovdan lagde sommerhus til løjerne.

Desværre var vejret ikke helt som bestilt, så i stedet for at bade i Båring Vig, blev der samlet ind i Karins våddragt.
39229_1484504546844_1060777390_31435704_7000766_n.jpg


Det indsamlede beløb "gives" til skolehaven, som erstatning for en tabt by til selvskabet, samt til en ny tissemur til Oline

Tilsidst en særlig tak til Fru Slovdan for en fantastisk forplejning og godt selvskab.

tak til hele "slænget"

Vi vil til slut gerne som det høre sig og bør høre en lille sang.

En lille sang..(link).

Hilsnen er indsendt af Witchdk
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg takker for arrangementet og må sige at jeg er lidt skuffet over at visse stammer ikke var repræsenteret. Det er trods alt (i hvert fald for mig) et socialt spil. Hvis man spiller kun for at håne andre så ser jeg gerne at man spiller noget andet :p
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg takker for arrangementet og må sige at jeg er lidt skuffet over at visse stammer ikke var repræsenteret. Det er trods alt (i hvert fald for mig) et socialt spil. Hvis man spiller kun for at håne andre så ser jeg gerne at man spiller noget andet :p

du har ret der var nogle stammer der ikke var repræsenteret, og så var der vist et par stykker der var rigeligt repræsenteret...griner....Men sjovt var det sgu....synd du gik så tidligt, for tro mig kl. 5 om morgenen hvor alle vist bare var meget trætte, uha hvor der var nogen der kunne en masse, så der blev grint til den store guldmedalje....trist man ikke kan få medalje for det...griner
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
så så jeg var der, er det ikke nok :p (altid optræk til problemer nå jeg er der :p)

men takker for en super hyglig aften ret sjovt at møde alle de nye fjender som venner ;)
 

karin

I træning
Reaktionsscore
0
tak for sidst gutter det var bare sjovt :) glæder mig meget til den næste fest :p

og ja man må gerne grine af mig :D jeg ved ski da godt jeg ser fjollet ud i våddragt

deltagerne til festen var dem der var med til sidste fest + lidt extra som nogen af de deltagende havde spurgt om måtte komme med som til alle andre fester er det dem der holder festen der bestemmer hvem der bliver inviteret
deltagerne var ikke valgt ud fra hvilken stamme de er med i men mere ud fra hvem man nu syndes det ku være sjovt at møde
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
tak for sidst gutter det var bare sjovt :) glæder mig meget til den næste fest :p

og ja man må gerne grine af mig :D jeg ved ski da godt jeg ser fjollet ud i våddragt

deltagerne til festen var dem der var med til sidste fest + lidt extra som nogen af de deltagende havde spurgt om måtte komme med som til alle andre fester er det dem der holder festen der bestemmer hvem der bliver inviteret
deltagerne var ikke valgt ud fra hvilken stamme de er med i men mere ud fra hvem man nu syndes det ku være sjovt at møde


hvor og hvornår bliver så næste gang...jeg er klar skal bare lige have sovet lidt, for er sgu godt nok ikke lige 20 mere...bare 20+

så godt kun at have en by at holde styr på nu...griner højt
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja der er nogle som kan hjælpe sig selv og så er der de sørgelige rester som skal have hjælp for at komme videre og dem kan alle jo så se hvem de er , og det sørgelige ved dem er at de skulle være så mange om en som ikke var hjemme

se det er sku da humor der vil noget, :D

Du hentyder til lidt samarbejde, altså at man arbejder sammen i den stamme man er i hmm...Titans er da nogen underlige nogen, der arbejder lidt sammen :rolleyes:

Måske byerne lå sådan at det passede ind med spillernes...Men så længe Witckdk synes det sjovt at miste måneders arbejde, ved en enkelt god fest! Så det vel iorden :)
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
uh begynder folk nu at sammenarbejde i stammerne :eek: hva er nu det for noget ;/

altså når man fester godt igennem plejer man da at miste det man har tjent i løbet af måneden ;b både i irl (har jeg hørt et rygte om)
og som i ingame så det skal vel bare tages med høj pande og godt humør sammen med tømmermændene ;b
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
uh begynder folk nu at sammenarbejde i stammerne :eek: hva er nu det for noget ;/

Jaa hva det for noget, Enya forstår det vidst heller ikke...

altså når man fester godt igennem plejer man da at miste det man har tjent i løbet af måneden ;b både i irl (har jeg hørt et rygte om)
og som i ingame så det skal vel bare tages med høj pande og godt humør sammen med tømmermændene ;b

Så håber vi da de klare det...Witchdk må alligevel være lidt nede, over kun at have en by :eek: tilbage...Måske hun havde gemt at betale husleje inden det gik i druk med hele månedeslønen :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Mange tak for en FANTASTISK dags tid, det var virkeligt hyggeligt at møde jer rl :)

1. klasses værtskab, selvskab og de skumle planer har sjældent været mere skumle end i den forsamling :D

Og flyver..jeg er sikker på witch er mere end tilfreds med at hun valgte rl-fest frem for at lege med tw lige denne gang..nogen af os ER bare så glade for andre menneskers selvskab :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Haha :D Ja tænk sig og sidde og være sur over ikke at være inviteret, så man kun kan glæde sig over et spil. Og når man så påpeger det så er alle ligeglade med en mistet by eller 2. Ærgeligt at vi andre ikke ser det som liv eller død som dig flyver :p
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
uh begynder folk nu at sammenarbejde i stammerne :eek: hva er nu det for noget ;/

altså når man fester godt igennem plejer man da at miste det man har tjent i løbet af måneden ;b både i irl (har jeg hørt et rygte om)
og som i ingame så det skal vel bare tages med høj pande og godt humør sammen med tømmermændene ;b

ingen tømmermænd, drikker nemlig ikke, men oprejst pande og godt humør.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så håber vi da de klare det...Witchdk må alligevel være lidt nede, over kun at have en by :eek: tilbage...:D

se du viser netop hvor lidt du kender mig, de der var med i lørdags ved nemlig hvor meget der faktisk blev grint fra min side, når der lige kom en sms om at nu var en by røget, eller når vi ved morgenmaden gættede på om hvor mange byer der var tilbage...huske det er kun et spil, og skal da ikke tages for mere.



Jeg har ikke set den dag hvor jeg har kunne græde over at miste byer i dette spil....og husk jeg har jo stadig en rigtig god by....og den kan faktisk meget.....griner højt
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil også gerne takke for en hyggelig fest, hvor jeg endnu en gang fik lejlighed til at møde gamle venner og fjeder ir :)
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Alle bedes huske at der er intet så godt som en græde mur samt mur i trin 1 + gartner og vores kære witchdk har fået begge dele. ;)


Selv tak for en kanon dag/meget tidlig morgen med megen grin og meget ømme mave muskler.
Jeg vil lige sige at selv om han er en f'er så er han en kanon vært og fuld af humor så det brager.
Tak til dig slovdan for din dejlige måde at være på, og dit dejlige humør.

Og tak til fru. Slovdan for det store arbejde hun har lagt for dagen/dage for at fodre krigerne af.
Og husk alle fra festen at i morgen har fru. slovdan fødselsdag.

Tak til witchdk for at sørge for at der var rigeligt af de våde vare. :D

er der nogle der står og mangler en mokler i fler tal smokler så kender jeg mindst 2 der ved hvor den/de findes.

Dejlige at se jer alle og det skal snart gøres igen
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Alle bedes huske at der er intet så godt som en græde mur samt mur i trin 1 + gartner og vores kære witchdk har fået begge dele. ;)

Vi har jo lært at hvis man selv pisser en mur op behøver man ingen gartner:D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Alle bedes huske at der er intet så godt som en græde mur samt mur i trin 1 + gartner og vores kære witchdk har fået begge dele. ;)

synes jeg stadig mangler en gartner.....mit græs trænger til at blive slået....

Tak til witchdk for at sørge for at der var rigeligt af de våde vare.

godt ikke alle drak så mange øl som Oline, for så havde der sgu været for lidt....griner
 
Top