Tilføje sine egne lyde

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Jeg synes det ville være en fed feature at kunne tilføje sine egne advarselslyde. Feks en sirene der fortsætter i 10 minutter :D

Lidt begrænset hvor vågen man bliver af en brummelyd på ½ sekund :D

Ideen er dog rigtig god - den skal bare finpudses så den bliver brugbar.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Lad mig lige sikre, at jeg har forstået dit forslag :)

Du ønsker der skal tilføjes et vækkeur til spillet? :)
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
næh bare en bedre feature end den som de lige har tilføjet :) Folk med smartphones har jo haft en bedre mulighed i lang tid. Det burde da kun være rimeligt at folk med pc'er har samme fordele :p

At sætte det op så man selv kan vælge lyd/styrke er jo bare det samme som selv at vælge grafik. Burde ikke være så svært at implementere.
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Os med smartphones, tablets,.. får jo aldrig søvn i øjnene:sleep:

Hvad med et elektrisk tw-armbånd der aktiveres via USB-porten (ville nyde at sende et spyd i ny og næ:p)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
@Valoel

Hvad siger du til, at jeg sender et forslag videre om at evt. forlænge lyden lidt, så den vare lige et 1/4 sekund længere eller lignende?
Tror 10 minutter bliver for voldsomt, hvis du er under voldsom angreb. Forestil dig bare en cleaner og 4 adler = 50 minutter med trommer :(

Det med lydstyrken, kan det ikke til dels afhjælpes ved at skrue op for lyden på din PC? :)
Eller vil det være en fordel, at kunne justere lyden KUN til angrebene..altså i spillet?

Andres mening om dette er også velkommen :)

@kayatos

Det lyder en tand mere kompliceret :p
Tænker du lidt a la Wii? At du skal kunne lave en bevægelse og så sendes spydene? :p
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Hvad med at man bare selv kan ligge sine lyde ind ? ligesom med grafik ? Så kan man selv vælge lyd/længde/styrke
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Tænkte mere i retning af noget merchandise

Lidt i stil med et festivalarmbånd, et TW-armbånd, der via en USB-dims med bluetooth kunne aktivere et lille stød i armbåndet, når der fx kom indkommende

Mere lyd med piber og trommer vil nok ikke falde i god jord hos resten af familien:D

Men noget wii-agtigt kunne sikkert laves sjovt, fx animerede angreb:laugh:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
@Valoel: Jeg ved ikke hvor tidkrævende/besværligt/belastende for serveren, det ville være. Men jeg kan prøve at nævne det for InnoGames og kan de lide idéen bruger de det måske :)

@kayatos: Jeg prøvede, at bringe idéen op. Men selvom flere af de andre CM'er var helt med og vi endda havde en plan mht. til marketing (Lancering lige før jul, tilkøb af accessories og coole navne til det), så mente de der bestemmer ikke at det var en idé de ønskede at videreudvikle :(
Ikke alle er så visionære som os kaya :(
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
@kayatos: Jeg prøvede, at bringe idéen op. Men selvom flere af de andre CM'er var helt med og vi endda havde en plan mht. til marketing (Lancering lige før jul, tilkøb af accessories og coole navne til det), så mente de der bestemmer ikke at det var en idé de ønskede at videreudvikle :(
Ikke alle er så visionære som os kaya :(

prøv og bed dem lave en repræsentativ undersøgelse på over hele TW og de vil hurtigt finde ud af at det værdi mæssigt sagtens ville kunne svare sig for TW og Innogames
 
Top