Tip på kamp 5: Tyskland vs Danmark

Hvem tror du vinder matchen?


  • Samlet antal stemmere
    13
  • Afstemning lukket .

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Velkommen til den femte kamp i 8. dels Finalen. Her skal du stemme på hvem du tror vinder kampen. Afstemningen er offentlig, så alle kan følge med i, hvem der tipper rigtigt og hvem der tipper forkert.

Vend tilbage til hovedtråden her
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg kan ikke se hvad der er at diskutere, det er da helt tydeligt hvem der vil vinde denne kamp :eek:
Men måske er det derfor der er så stille, der er ingen der behøvede at overveje hvordan der skulle tippes ;)

Tyskland vinder da self..eller hvad? :p
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
danmark snakker så meget bedre sammen ind alle hold og det har givet sejre indtil videre så det forsætter vi med ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Selvom vi skulle tabe, så kan vi gå derfra med oprejst hoved og sige at vi tabte over et hold som både på papiret og under kampen var bedre.

Men der har sket overraskelser før, og derfor tror jeg at sensationen er mulig hvis holdet selv tror på det og møder op(20 stk.) og dermed giver tyskerne den mest mulige modstand vi kan give :) Intet er umuligt jo, hvis man selv tror på det ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg glæder mig i hvert tilfælde til at se hvad der sker..og ville elske at kunne sende et lille HA HAAA til tyskerne :D
Jeg hepper på jer :tw_axe:
 
Top