Top 10

Unitedb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej

Jeg syntes det kunne være smart hvis vi fik en top 10. Fx. en top 10 over flest stjålet råstoffer, også står der navn - og hvor mange antal råstoffer, osv. Så en top 10 med 4 kategorier: Flest sjålne råtoffer, Bedste angriber (Altså dem der har dræbt flest), bedste forsvarer og bedste rangstiger. Alt er inde for ugen.

Håber i forstår.
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Altså den samme måde som der er i Travian ;)

Tror det er nok du skriver det, de fleste (Inc. Aministratorerne) har vist spillet det :p
 

Unitedb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nemlig :p

Tænkte nok der var nogen der genkende det.

Men det manlger da i dette spil.. ikke? :rolleyes:
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Både ja og nej ..

Du kan have ret i at det ville være dejligt at have, men syntes også lidt at det kan afsløre meget.

Hvis en person f.eks. har angrebet meget i den forgangne tid, så at flere af hans byer er tømte, kan det afsløres via. den.
Det kan gøre ham et muligt offer ..

Men ved ikke om det fungerer sådan, har ingen erfaring fra Travian, kiggede hurtigt på det engang, men gad ikke engang starte på det .. ;)
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
Så længe folk bare indser TW er bedre end Travian er jeg tilfreds.. hehe.. I det mindste dør dine spydfolk ikke til 2 rotter her..

Du kan finde en top10 liste over dem der har taget flest byer i ugens løb og det er nok for mig..

Når du kommer senere hen i spillet er stjålne ressources ikke noget at håbe specielt hurra for så en top10 over dem ville være lidt ligegyldigt imo..

Der er allerede en liste over bedste angriber/forsvarer, og det er vel også fint nok..
Vi behøver jo ikke en ugentligt top10 over alt så længe vi bare kan se det løbende og hvor vi selv er henne :)
 

Unitedb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nej, okay.


Jeg syntes ikke det behøver at være spor afslørende...

Det jeg mener med denne top 10 er at man bare skal kunne se hvor meget man har stjålet, og ikke hvem man har stjålet fra:)

Jeg syntes det kunne være meget godt + at man får medaljer for det når ugen er slut hvis man ligger blandt de 5 bedste. (Sådan ville det jo også være i middelalderen. Efter jeg har lært viser symbolerne på deres skjold, hvem de er osv. Så hvis man nu siger skjold og medaljerne er det samme :rolleyes:. Ridderne kunne jo vise på deres skjold hvis de havde magt - og sådan kunne man således gøre med de medaljer man får når ugen er omme.. Hvis altså forstår. DEt er ikke lige mine DAGE til at formulere mig så fantastisk godt :()
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
Som sagt, så længere hen i spillet er hvor meget du stjæler ikke noget specielt at råbe hurra for,så top10 vil hurtigt blive meningsløs.

Og det med at give medaljer synes jeg ærlig talt er.. dumt.. meningsløst.. og hvorfor skulle man uddele medaljer ? Hvad får man ud af det ?
Det vil også give en hel del mere arbejde til Mods o.lign fordi de skal holde øje med det og opdatere osv, og desuden synes jeg det er absolut unødvendigt og tidsspilde.

Og lad være med at sammenligne med IRL historie.. det går aldrig godt eller hjælper i et argument omkring et spil ;)
 
Senest redigeret:

Unitedb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Som sagt, så længere hen i spillet er hvor meget du stjæler ikke noget specielt at råbe hurra for,så top10 vil hurtigt blive meningsløs.

Og det med at give medaljer synes jeg ærlig talt er.. dumt.. meningsløst.. og hvorfor skulle man uddele medaljer ? Hvad får man ud af det ?
Det vil også give en hel del mere arbejde til Mods o.lign fordi de skal holde øje med det og opdatere osv, og desuden synes jeg det er absolut unødvendigt og tidsspilde.

Og lad være med at sammenligne med IRL historie.. det går aldrig godt eller hjælper i et argument omkring et spil ;)

Wow, du har mening ;D..
Men hvis vi ikke skulle sammenligne spillet med virkelighed, hvorfor er beskrivelsen til TW så: Et spil som foregår i middelalderen?..
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
Jamen prøv lige at høre :p bare fordi man har valgt at basere det på Middelalderen betyder ikke alt skal være realistisk eller nye ting kan indføres bare fordi "sådan gjorde man dengang"..

Spillet er baseret på Middelalderen ja, men man skal lade være med at tage for meget udgangspunkt i hvad man gjorde den gang, hvis du forstår..

Det bare et spil for pokker da :p
 
Senest redigeret:

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kan næsten ikke lade være med at grine af det her, jeg kom selv med samme forslag, da jeg var ny på .net - Men med tiden når man kommer forbi de 100 byer, så begynder farmning at være en ligegyldig ting, det er kun krig der er vigtigt når du kommer langt nok ind i spillet...

Men jeg har da en tendens til at give dig ret i, at det kunne være sjovt med medaljer for de mindre spillere, hvis man er ny her med 100 indbyggere og sidder og kigger på dem med 100.000 indbyggere eller points som det jo er her, så kan det godt virke håbløst, men hold modet oppe, du starter så langt fra de store, så du har rigeligt med chancer for selv at blive en af dem.

Du skal bare sørge for at organisere dig, derude i kanten, så skal der nok komme en chance for at tæve dem inde på midten.
 
Top