Top 20 stammer

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
1 NN : kender en 6-7 stykker, og af dem er der nok 5 der er gode, resten kender jeg ikke, masse recrutering...
2 PPW1: ser alle sammen ud til at være gode, har vist sig som meget aggresive, skal nok blive spændende...
3 ~F~: ved ikke helt... har et par gode, men der er sgu mange inaktive!
4 peace : Hmmmm! Masserecrutering, kender ingen, ser ikke godt ud, kun deres forum vil jeg tro:p
5 VOG : et par gode, men mange der kunne se inaktive ud...
6 3V : har 2 fra top 3 i v3 og et par andre store navne... spændende, havde nok ikke lige regnet med masserecrutering.
7 T~W : Kender ikke
8 2010 : Ja, de fleste er jo fra V3, hvor de alle er gode... de skal nok klare at holde sig i top 10
9 GnR : et par fra v3, ved ikke helt, måske en top 20´er ;)
10 KoS :Kender et par, men de har også nogle "lidt meget mindre" som ser inaktive ud
11 SF : kender ikke
12 TBV : kender 1-2 derfra, fornuftige...
13 ~NS~ : Et par erfarne fra andre verdner, resten ser ok ud. tror de komme i top 5;)
14 Y.T. : ?????
15 SUP :??????
16 ~TH~ ser fornuftig ud, kender ingen derfra
17 MMD : ?????
18 VS : Hmmm nogle "Ok" andre ikke så gode
19 VVK : ser gode ud, mange erfarne spillere, tror de kan komme i top 10
20 RS : kender et par, som er gode, resten kender jeg ikke, måske en top 20´er

Spiller kun på V3 og V4 så ved ikke meget om de 2 andre verdner;)

Opdatering, 6 1/2 ligger nu top 20.
 

sir i

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu top 20: 6 1/2 : spillere fra alle verdner, mange erfarne, tror de kan komme i top 5 måske;)
Tilfreds :p?
 

Fibs3n

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Well...

Jeg er fra PPW1 og jeg kan kun sige så meget... I har ikke set noget indtil videre.
PPW1 er kun proffer - ingen amatører. INGEN. Vi har styr på det vi laver.
Don't get in our way, if you decide to do it, even though i have warned you, we will take you down!
 

Fibs3n

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Haha..

I skal ikke se os som en trussel... Medmindre jeres byer er pæne :D
Ej det squ iorden, PPW1 er en omgang folk der bare vil have det sjovt og som tilfældigvis har egenskaberne til at sparke røv.
Held og lykke med det hele gutter, vi ses på slagmarken! :)
Best of luck from PPW1.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
I skal ikke se os som en trussel... Medmindre jeres byer er pæne :D
Ej det squ iorden, PPW1 er en omgang folk der bare vil have det sjovt og som tilfældigvis har egenskaberne til at sparke røv.
Held og lykke med det hele gutter, vi ses på slagmarken! :)
Best of luck from PPW1.

Haha du siger for meget :) Men ja, kender 80% af jer allesammen fra V1 ;-) Gode og rare spiller, de kender deres værktøj. Held og lykke med jeres fremtidsmål ;-)

MVH.

>> Zimquik <<
Lakedaimon - The Last City Standing! LdN~
 

Fibs3n

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hehe

Det er ikke ligefrem fordi jeg røber strategiske planer.. Hehe. Men tusind tak :)
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Jeg er fra PPW1 og jeg kan kun sige så meget... I har ikke set noget indtil videre.
PPW1 er kun proffer - ingen amatører. INGEN. Vi har styr på det vi laver.
Don't get in our way, if you decide to do it, even though i have warned you, we will take you down!

Ville dog sige at du praler dig gevaldigt. Kender jer, og ville da sige jeg kunne udpege henholdsvis nogen medlemmer som jeg ville ligge under gruppen "amatører" :) Nu kender jeg dig ikke specifik og ved ikke hvor du ellers har spillet henne i Scandinavia eller endda i amerika? Men ville da sige at det er en aggresive indstilling at have til andre. "Don't get in our way, we will take you down". Men lad os se hvor langt i kommer med det, som sagt kender jeg nogen af jer fra V1 og spiller med dem. Faktisk har jeg spillet med 90% af dem og nogen af dem ville jeg ikke sige lå under gruppen proffer haha ^^. Men held & lykke ven ;-)

MVH.

>> Zimquik <<
Lakedaimon - The Last City Standing! LdN~
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Opdateret liste

1 NN
2 PPW1
3 ~F~
4 VOG
5 peace
6 T~W
7 3V
8 SF
9 GnR
10 KoS
11 MMD
12 K.K.
13 2010
14 ~NS~
15 ~TH~
16 Y.T.
17 SUP
18 6 1/2
19 VS
20 LdN~

Statistik Verden 4

Antal af spillere 1.948

Jeg har valgt ikke at kommentere på selve listen denne gang da jeg syntes at jeg ikke har noget at tilføje til det folk allerede har sagt om de enkelte stammer. Jeg er glad for at høre at der er så mange gode spillere med (hvis alt der er sagt er sandt :D ) Det gør det i hvert fald sjovt :cool:

Nogen vil måske undre sig over hvorfor jeg har sat antallet af spillere for V4 op. Hvad vil jeg sige med det? Jo ganske enkelt dette: Ønsker vi kun en verden med 20 stammer? Forsøger vi at standse diplomatiet som unødvendigt? For det må efter min mening være meningen med stammer over ca. 40 medlemmer. Det efterlader i hvert fald ikke meget spænding eller åbenhed hvis vi kun har 20 stammer med 100 personer i hver. Det positive vil dog være at alle stammer kender alle :p
 
Top