Transportvogn eller ligne

DonC

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Måske man kunne lave en transport vogn til råstoffer som man kunne sende med sine krigere så de kunne have mere med. Eller som man KUN kunne bruge til at sende råstoffer mellem sine byer.
Vis den nu kunne bære 500 enhedder eller mere ville det jo være en stor fordel vis man skulle opbygge en ny by f.eks.
Andre der synes det lyder som en god ide?:confused:
vil da ihvertfald godt høre jeres mening om mit foreslag:)
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Endnu et forslag, om at lave TW om til Trav, hvis jeg ikke tager meget fejl..

Selve ideén er fin nok, men syntes ikke det er nødvendigt ..

Hvis du bare en et ordentligt niveau på Markedspladsen, så kan du jo sende resurser til dine byer, og Babarbyer, eller andre byer.

De bevægersig hurtigere end dine tropper, og hvis der er fordi du vil have en masse resurser, i en nyovertaget by, skal du bare sende resurser til den by, så de ankommer 1-2 min efter at du har taget den..

Så har du masser af resurser, i din nye by. ;)

Du har selvfølgelig de resurser der er i byen, som du kan lægge oven i .. ;)
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
Når du opgraderer dit marked får du automatisk flere handelsmænd der kan transportere dine ressourcer..

Problem solved :)
 

DonC

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja det er self rigtig nok at man kan opgradere markedsplads men der skal aligevel en del til vis man skal flytte 50k af hver så skal man have 150 mænd det vil sige lvl 150 og jeg tror ikke det er muligt at få markedspladsen eller nogen anden så højt op.
derfor jeg mener vi skal have en form for vogne
 

rubba

I træning
Reaktionsscore
0
lala;P

markedsplads Trin 15
Handelsmænd: 35/35 Maksimal transport mængde: 35000
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
ja det er self rigtig nok at man kan opgradere markedsplads men der skal aligevel en del til vis man skal flytte 50k af hver så skal man have 150 mænd det vil sige lvl 150 og jeg tror ikke det er muligt at få markedspladsen eller nogen anden så højt op.
derfor jeg mener vi skal have en form for vogne

Du kan højst få 235 handelsmænd og det er rigeligt :) du har sjældent behov for at flytte 75K+ af hver slags..
 
Top