Tribal Wars 3D

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Kære spillere,

Fremtiden
Den nyeste trend omkring 3D teknologien kan ikke være gået uset hen. Film er kun det første skridt - det er nu tid til at spilindustrien kommer på banen og sætter den nye 3D standard. Vi ved hvad i allesammen har tænkt på - vi har nemlig selv tænkt på det. 3D teknologi vil være perfekt til Tribal Wars!

Denne ide er helt ny på bordet, men vi er så spændte over nylige udviklinger, at vi bare blev nødt til at give jer et smugkig! Konceptgrafikken er stadig meget ru men vi har inkluderet et billede forneden, som giver en god generel udformning af, hvordan den normale interface vil blive forandret.

diestaemme3d.jpg


Dette er dog ikke den totale udvidelse af vores planer. Som og når de bliver tilgængelige, planlægger vi at introducere en hel streng af 3D forbedringer til spillet:

1. 3D Kampanimationer: På grund af overvældende succes med de nye kampanimationer i rapporter, har vi besluttet at udvikle en ny animation for hver kamp. Hver eneste vil blive håndlavet for at kunne skildre resultatet af rapporten, så det giver en realistisk repræsentation af kampen. Vi forstår dog at spillerne muligvis ikke ønsker at se hele kampen, så vi vil inkludere en "hurtig frem" knap så du kan springe til de interessante dele. Så snart kampen er overstået vil slutresultatet blive vist som normalt (i 3D!) på en rapportoversigt, så du kan gense kampen efter dit ønske.

2. 3D Bevægelsestracking på kortet: Undrer du dig nogle gange over hvor dine tropper er på et givent tidspunkt? Har du nogensinde undret dig over, hvordan du kan se dine tropper på vej til andre landsbyer? Ja, det kan du snart! Med det nye Kort Tropper funktion vil du være i stand til at se dine tropper marchere tværs over kortet, fra den ene landsby til den anden, deres aktuelle position på kortet som aktivt repræsenterer den afstand de har rejst, og hvor langt de har tilbage. Ikke kun det, men vores udviklere arbejder også på et system, med hvilken du kan svæve musen over ikonet for enhver gruppe af tropper, hvor du kan se antallet af tropper, deres resterende rejsetid og typen (Angreb eller Support), altsammen i det spændende nye 3D teknologi!

Udviklingsnoter
Givet den enormitet af opgaver vi har sat os selv - ændring af Tribal Wars interface 3D - vil vi være tvunget til at opgive vores nuværende forsøg på at forbedre browser funktionalitet indtil nærmere besked. Udviklingsmæssigt vil vi heller ikke være i stand til at give både en fuld 3D og en ikke-fuld 3D version af spillet. Det betyder, beklageligvis, at de som ikke er i besiddelse af en 3D skærm, vil blive nødt til at spille spillet med noget lignende de dobbeltbilleder som du muligvis kender fra 3D film uden 3D briller. Alt efter din computers grafikkort, frygter vi, at det kan blive komplet uspilleligt. Hvis dette viser sig at være tilfældet, håber vi at få en lavt vedligeholdt, komplet tekstbaseret version der hensigtsmæssigt ville være som et sideprojekt til dem, som simpelthen ikke kan få fat i en 3D skærm. Lad det ikke blive sagt, at InnoGames ikke forsøger at hjælpe de spillere som ikke har råd til en ny skærm.
Den tekstbaseret version vil sikkert kræve lidt ekstra Plus Point for at blive aktiveret.

Hardware
Vi er godt klar over, at mindst 17% af vores nuværende spillerbase ikke ejer en skærm, der kan modtage de virkelige 3D billeder, vi har arbejdet på. Ingen grund til at bekymre dig! Specielt for dette mindretal, har vi formået at slå en handel af for dig med en skærm producent i Sydafrika. Ved at give dem dit brugernavn vil de give dig en rabat på 10% på deres standard køb af 649,95 dollars for en 13" 3D-skærm. Men det er ikke alt! Alle rabatterede forsendelser kommer med vores Tribal Wars "Crow Logo" udsmykket på siden. Kontaktoplysninger vil komme senere.
Forsendelse, håndtering og logo-brugsomkostninger ikke inkluderet.

Vi ser frem til jeres fortsatte support og engagement, og håber at i er lige så spændte omkring de kommende ændringer og det tåbelige fede grafik som vi er.
Jeres Tribal Wars Team
 
Senest redigeret:

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Crow logo :confused: skal der ikke stå crew logo? syntes det er skidt at du ikke har kigget efter stavefejl i et så dejligt tiltag der virkelig fortjener meget mere :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Det hedder "Crow Logo" eftersom det er et logo med en krage. Synes det er lidt skidt, at du ikke ved det. ;)

Crow.png
 
Senest redigeret:

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hmm. Kan ikke se pointen?. Altså det virker i V-man, men der har m an 4 kampe om dagen og her har man mange O.O. Men jeg har mine ide'er omkring hvad det er .!)11
 

lindebang

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Pudsig dato at komme med sådan en udmelding...

kunne ikke være mere enig..:huh: skal jeg være ærlig tror jeg det er en meget dårlig aprilsnar, ligesom den med sidney lee io godmorgen DK. (og wozniacki, og fyens stiftidenes nye smartphone app..):p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nogen mennesker skal sku lære at lade alle falde for en god spøg på en sådan dag. Jeg ved ikke hvad det er der får sådanne mennesker til at ødelægge spøgen inden den er ovre...
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Enig med skolehaven..altså da :rolleyes:

Og jeg synes det er en genial idé, jeg har allerede tjekket fragtpriser og skal da afgjort havde logoet på min nye skærm :tw_sword:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Regner med det er Aprilsnar..


Hvis det ikke er, så skal det prøves :cool:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis det ikke er Aprilsnar... Så lyder det fedt nok:cool:

Udover at jeg har en 22 Tommer fladskærm som har kostet en del.

Og så skal jeg have en 3D skærm...
Det kommer ikke til at ske i den nærmeste fremtid:tw_biggrin:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg tror også det er en Aprilsnar :p Men ikk ødelæg det for de andre (nu er den jo sikkert ødelagt..) Dem der er nye vidste det jo måske ikk :p
Men igen... Det er klæbrigt :-o! Det plejer de ikk at gøre med deres aprilsnar ;)

Men hvis det ikk er, glæder jeg mig allerede... Og så har jeg også et spørgsmål.. Skal vi så sidde med 3D briller på?? Det virker lidt tamt xD Men nogen af tingene i posten virker ellers mega fede :D F.eks. det med at man kan se hvor langt tropperne er nået og sådan ;)
 
Senest redigeret:

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Du kan da prøve at finde det frem ;) Kan bare huske at det endte med at være en eller anden person end CM der lavede den, fordi han ikk gjorde noget ved det...
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Havde lige nogle 3D briller og det billede de viser er simple fotoshop:-D

Og det er slet ikke 3D Aprilsnar.dk :cool:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Havde lige nogle 3D briller og det billede de viser er simple fotoshop:-D

Og det er slet ikke 3D Aprilsnar.dk :cool:

Selvfølgelig er det en Aprilsnar..

TW i 3D :huh:..

Det sker nok aldrig.. Eller måske om 100 år el 1000 år :eek:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ikke for at spamme :)
Men hvis Innogames har nogle meget gode ansatte som kan det så kan det faktisk godt lade sig gøre men det vil blive meget meget dyrt:)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kan det sikkert godt, men det koster mange penge som du siger..

Tror heller ikke det kommer foreløbig ;)..

Men hvis i kan få det, så vil det da være okay :)..
 
Top