Tribal Wars 3D

maddog

Junior medlem
Reaktionsscore
0
hmm skal vi ikke hænge storm op på det og hver gang i ser et indlæg fra ham skal i bare spøre til 3D-TW:)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg tror også det er en Aprilsnar :p Men ikk ødelæg det for de andre (nu er den jo sikkert ødelagt..) Dem der er nye vidste det jo måske ikk :p
Men igen... Det er klæbrigt :-o! Det plejer de ikk at gøre med deres aprilsnar ;)

Men hvis det ikk er, glæder jeg mig allerede... Og så har jeg også et spørgsmål.. Skal vi så sidde med 3D briller på?? Det virker lidt tamt xD Men nogen af tingene i posten virker ellers mega fede :D F.eks. det med at man kan se hvor langt tropperne er nået og sådan ;)

Man skal ikke have 3D briller på, når man har en 3D skærm.. det mister jo ligesom meningen med det, hvis man skulle. ;)

Havde lige nogle 3D briller og det billede de viser er simple fotoshop:-D

Og det er slet ikke 3D Aprilsnar.dk :cool:

Haha, selvfølgelig kan du ikke det. :) Man skal jo have en 3D skærm, og ud over det så findes der et utal af briller, så du kan ikke præcisere ved kun at prøve ét par.
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
But its still not true!:-D
Hat koblet mit 3D fjernsyn til og det virkerde heller ikke. :D
 

maddog

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Vi er godt klar over, at mindst 17% af vores nuværende spillerbase ikke ejer en skærm, der kan modtage de virkelige 3D billeder,
Ahh 17% ved ikke om jeg er den eneste der ikke tror på det:p
tror nærmer det er 17% der er klar til 3D :p
Eller osse er jeg bagud+alle andre jeg kender og virker heller ikke til nogle på forum har en 3D skærm..
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvordan duer en 3D skærm?:D

Den viser kun de ting i 3D som er beregnet til 3D ikke?:eek:


(Sorry for :eek:fftopic:)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
!

Nogen mennesker skal sku lære at lade alle falde for en god spøg på en sådan dag. Jeg ved ikke hvad det er der får sådanne mennesker til at ødelægge spøgen inden den er ovre...

ku ikke være mere enig, lad dog vær med at ødelægge den og se hvor mange der hopper på den istedet!
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.... Tror ikk der er særlig mange der har en 3D skærm xD Jeg har ikk noget der kan trække 3D xP Så ikk en så god ide alligevel.. Medmindre i giver gratis briller eller man kan slå det til og fra ;))
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
.... Tror ikk der er særlig mange der har en 3D skærm xD Jeg har ikk noget der kan trække 3D xP Så ikk en så god ide alligevel.. Medmindre i giver gratis briller eller man kan slå det til og fra ;))


Dagens fornuftige kommentar:laugh:

Hvis man kunne få gratis briller ville det være fedt:cool:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så derfor... Gratis:laugh:

Og hvis ikke kan de måske sige hvor vi kan købe de 3D briller som virker;)
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Nå venner.. det er vist på tide at sige: Aprilsnar! :)

3D har været kigget på engang, men det vil kræve alt for meget, og udover det så er der ikke mange i disse dage som har en 3D skærm. Men muligvis engang i fremtiden, hvem ved? :cool:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja og ide!:laugh:

Om 2 år laver i det... Så har alle nok 3D skærme:laugh:
 
Top