Tribal Wars Trailer - konkurrence

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
logo.png


Kære spillere,

Velkommen til vores første internationale konkurrence! På vegne af InnoGames præsenterer vi stolt vores verdensomspændende Lav en Trailer event. Vi vil give en helt ny Nintendo 3DS, og en officiel InnoGames vinderattest - samt andre ting. Vær sikker på at læse videre!

Hvad foregår der?
Tribal Wars finder sig selv i brug for en trailer, og vi vil gerne se, hvad dem som kender spillet bedst kan komme op med - det betyder jer, hele fællesskabet.

Hvilke aspekter af Tribal Wars ville du gerne dele med andre? Hvordan vil du beskrive strategien, teamwork og en stigning til magt og indflydelse? Du er trailerens forfatter, instruktør og orkester - valgene er allesammen dine.

Vi vil acceptere bidrag fra d. 20 febuar 00:00 indtil d. 3 april 23:59 CET. Bidrag vil ikke længere blive videresendt efter d. 3 april, så vær venligst klar til tiden!

Retningslinjer og Krav
Trailere der undlader at følge disse retningslinjer og/eller kravene kan ikke blive vurderet.

Din trailer skal...
  • være imellem 15 og 45 sekunder lang. Ingen mængde af undvigelse er tilladt.
  • have mindst 320x240 opløsning. Vi foretrækker 640x480.
  • indeholder kun selvkomponeret musik eller licensfri musik.
  • indeholder mindst 50% spilindhold - resten er op til dig.
  • være på Engelsk. Dette inkluderer enhver og alle tale eller tekst.
Traileren må ikke...
  • indeholde ophavsretsligt musik, filmklip eller billeder.
  • indeholde enhver forfærdende, nøgenhed, ekstremistiske eller på anden måde upassende indhold.
Andet:
  • Ved at deltage bekræfter du, at videoen er til fri benyttelse af InnoGames GmbH uden nogen former for restriktioner for TV og online-medier. Du giver os også rettigheden til at ændre og optimere videoen. Vinderen skal sende InnoGames GmbH al rå videoindhold.
  • Du har tilladelse til at lave din egen grafik, og det er også tilladt at benytte alt indhold leveret fra konkurrencen, samt alt indhold i spillet.

Hvordan deltager jeg?
Opret en video og vær sikker på, at den møder de krav og regler der står ovenfor. Når du er tilfreds med hvad du har lavet, uploader du din video til YouTube og inkluder et af de følgende tags: Tribal Wars, Tribalwars, Die Stämme, Wars, Tribal
Færdig med alt det? Send Storm et link på christian.hansen@innogames.de. Han vil sørge for at det ender hos de rigtige folk. Bemærk venligst ved uploading af traileren til YouTube, at de anmoder om bekræftelse fra din side om, at videoen ikke indeholder nogen ikke-InnoGames ophavsretsligt beskyttet indhold.

Hvordan vinder jeg?
De bedste trailere vil blive valgt af et dommerpanel af 5 ansatte i InnoGames hovedkontor - Product Manageren for Tribal Wars, to af de administrerende
direktører, chefen for Marketing og Public Relations Manageren. Baseret på, hvad de synes om din kreation, vil disse 5 give en score på mellem 1 og 5, til alle videoer som kommer deres vej. De valgte trailere vil derefter blive offentliggjort og rækkefølgen af de endelige vindere vil blive besluttet af en verdensomspænende afstemning, i hvilken enhver og alle spillere kan deltage i.

InnoGames panelets valg af trailere vil åbne op for afstemning d. 6 april i løbet af dagen, og lukke d. 10 april kl. 23:59 CET.

Præmier kan også vindes på et regionalt niveau - dette besluttes af dit lokale moderationsteam ved brug af samme scoringssystem, men ingen offentlig afstemning.

Vinderne vil blive annonceret onsdag d. 13 April

Hvad kan jeg vinde?

Præmier ved internationalt offentligt besluttet afstemning på udvalgte trailere:
  • 1. Plads En vinderattest fra InnoGames, på hvilken din bedrift står beskrevet, en Nintendo 3DS, 10,000 Plus Point (PP) og selvfølgelig, din trailer vil blive præsenteret forskellige steder og bruges til markedsføringens frontlinje sammen med vores kommende prefessionelle udviklet trailer.
  • 2. Plads 7,000 PP, en Tribal Wars T-shirt hvor dit brugernavn er trykt på, en nøglering, et krus og en videoplacering i den officielle TribalWars YouTube kanal.
  • 3. Plads 6,000 PP, en personlig Tribal Wars T-shirt, et krus og en videoplacering i den officielle TribalWars YouTube kanal.
  • 4. - 5. Pladser 4,500 PP, en personlig Tribal Wars T-shirt, en nøglering og en videoplacering i den officielle TribalWars YouTube kanal.
  • 6. - 10. Pladser 3,500 PP, en Tribal Wars T-shirt og selvfølgelig, en videoplacering i den officielle TribalWars YouTube kanal.
Som tidligere nævnt vil nogle priser også blive givet af dit lokale team. Der er ingen regionale førsteplads vindere - 1. Plads vinderen valgt af den internationale afstemning er vinderen overalt.

Besluttet pr. land af Team panelet:
  • 2. - 3. Pladser 3,500 PP
  • 4. - 5. Pladser 2,500 PP
  • 6. - 10. Pladser 1,500 PP
***​

Vi ser allesammen frem til jeres bidrag. Hvis der er nogle spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte mig med ethvert spørgsmål du skulle have!

Held og lykke til jer alle,
Storm
På vegne af InnoGames GmbH
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ved ikke helt hvor meget jeg gider at lave det. For er ikke god til engelsk. Og forstår ikke helt hvad man skal.
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Vil da klart prøve at lave en, men nu må vi lige se hvordan det går ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Puuhhaa :/ det ville da blive svært :s Tror jeg springer over xD Har ikk så meget fritid at jeg har tid til at lave sådan noget :((
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Har nu fået lavet den første del, nu mangler jeg så bare selve traileren :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Puuhhaa :/ det ville da blive svært :s Tror jeg springer over xD Har ikk så meget fritid at jeg har tid til at lave sådan noget :((

Du har ikke andet en fritid. Du har jo hele ferien her. Hvis du så vil have hjælp, så spørg ras. Jeg kan også hjælpe. :laugh::laugh::laugh:
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Må man deltage mere end en gang?

OBS: Jeg forventer at få svar fra dig Storm, da du skrev at man bare kunne spørge ;)
 
Senest redigeret:
Top