Tribal Wars Wiki

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Som i nok alle ved, så er vores hjælpesektion skiftet ud med en Wiki, hvor alle de grundlæggende informationer står i.
Linket til Wiki'en er her:
http://help.tribalwars.dk/wiki/Forside

Vi vil gerne hører jeres ideer til hvordan den kan gøres bedre, hvilke artikler/guides der mangler, eller hvad der kunne skrives i denne.

Så kom med jeres forslag, og så skal vi kigge på, om de kan indføres.

Alle ideer er velkomne.
 
Senest redigeret af en moderator:

orary

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg ville gerne se sektionen omkring spejdere opdateret.

Af de 4 informatoner jeg kan finde omkring spejders virken kan jeg sætte spørgsmålstegn ved 3 af dem.

Verdener med Forenklet Techsystem (verden 8)

Med dine spejdere, kan du kun modtage informationer om, hvad der er af tropper i landsbyen lige nu.
For at kunne blokere et spejderangreb, skal forsvaret have mindst det dobbelte antal spejdere, som angriberen kommer med. Dette tal afhænger også lidt af modstanderens held og Verdenens opsætning.

Med dine spejdere, kan du kun modtage informationer om, hvad der er af tropper i landsbyen lige nu. Øhh nej, man kan faktisk også se tropper udenfor.
For at kunne blokere et spejderangreb, skal forsvaret have mindst det dobbelte antal spejdere, som angriberen kommer med. Ifølge simulatoren bliver spejdere dræbt i forholdet 1/1. Hvis du angriber med 100 spejdere og forsvaret har 100 stående dør alle de angribende spejdere.
Dette tal afhænger også lidt af modstanderens held og Verdenens opsætning. Held har da vist ingen indflydelse på spejder angreb. Så det efterlader verdensopsætning, som man så kun kan gætte sig til hvad er da der ingen info er omkring dette.

Hvordan virker spejdere egentlig ?
 

drengen8

Nybegynder
Reaktionsscore
0
de giver info om modpartens styrke :)

men nu at ved forenklet tech så kan man kun se hvad der er i byen nu og her for at få mere info skal man bruge pala med kikkert :) (dog kan jeg tage fejl da det er længe siden jeg har spillet med dette tech system)

NB samt held har ikke indflydelse på spejdere

den med hvor mange der bliver dræbt der tror jeg kun der er et at gøre og det er at sidde og hygge lidt med sim :)

håber dette kan besvare dit spørgsmål :)
 
Top