Tribalwars 5.5

NoSkillz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
(PK) = Plus konto
------------------
- (PK): Hoved bygningen: Nu kan du bygkøen 5 i stedet for 3 bygning ordrer, før prisen er steget
- (PK): Enheder oversigt: Til støtte overblik mulighed at kontrollere alle enheder med et enkelt klik at kunne tilbagetræk alle enheder mere komfortabelt
- (PK): Newbie beskyttelse vises nu i popup når "svæver" over en landsby på kortet, så er det lettere at finde ud af hvilke landsbyer kan blive angrebet
- (PK): - Der er nu en bonus ikon ved siden af landsbyen navn nær navigation pile, hvis den nuværende landsby er en bonus landsby
- Nyt design på side forklare Plus konto-fordele
- Stamme administration: BBcode-menuen, når du redigerer stamme private Meddelelser
- Når du går til en bygning som ikke findes endnu vil kravene til at opbygge det nu vises
- Forsamlings plads : Mulighed for nemt at udfylde formularen med alle enheder tilgængelige i landsbyen
- Forsamlings plads: Ved at angribe en landsby i løbet af natten, vil der nu være en advarsel om bekræftelsesskærm før faktisk sende enheder
- Captcha: (Bot beskyttelse) Tekst i stedet for kredse
- Indstillinger: Hurtigmenu er nu sorterbare ved at trække og slippe
- Vis nuværende verden i browser bar, så du kan ikke forveksle browser faner, når man spiller på flere verdener på samme tid
- Efter at have slettet rapport eller IGM på sidste side, vil du ikke længere blive omdirigeret til den første side, så du ophold på den side
- Landsby info: Vil vise egen indkommende hvis landsby vises ejes af sig selv
- Nu også muligt at anvende fuld offentlig rapport-URL med [report_display]-tag
- Marked: Ny underafdeling viser alle en's tilbud i alle egne landsbyer
- Stamme forum: "» marker alle foraer som læst', bekræftelse nu behov, før du udfører denne handling for at forhindre uheld mærkning alle foraer som læst
- Bugfix: Når en landsby er angrebet af en egne enheder og en anden flok er på vej tilbage, både ikoner vil nu blive vist på landsby på kortet
- Bugfix: Under visse omstændigheder kan man ikke oprettet et nyt tilbud på markedet
- Bugfix: Minimap ikke genindlæse i Firefox, når du redigerer afspiller farver
- Bugfix: Rapporter: Genstande blev nævnt i rapporterne, selv om verdener uden genstande / Paladin
- Bugfix: Relateret landsbyer: Links pause, når du bruger pile for at navigere til en anden landsby
 

H.G.T

Nybegynder
Reaktionsscore
0
For mig virker botbeskyttelsen ikke . Er simpelthen låst fast på botsiden og kan ikke komme videre ligegyldigt hvad jeg gør :mad:
 

H.G.T

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har jeg skam gjordt . Satte blot den her for at se om andre havde samme problem
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Har jeg skam gjordt . Satte blot den her for at se om andre havde samme problem

der er andre der også har nævnt det. Nogen som jeg er i stamme med - de er naturligvis henvist til supporten og som sagt jeg selv.

da det er en ny opdatering må vi lige samle info og så må teknikerene se på problemet :D
 

polar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Botbeskyttelse

Den nye Botbeskyttelse virker ikke for mig.
Boksen med kodeord kommer overhovedet ikke frem.
Den gamle virkede fint, så hvorfor ændre den??
 

polar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Support, der kan jeg heller ikke logge ind nu, så hvordan kan man så sende dem en besked??
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Undskyld jeg spørger men hvorfor er der overhovedet bot beskyttelse og hvad bruges det til
 

xAffe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Spamburg, bot beskyttelse gør at man ikke kan bruge diverse auto klikker bots, som automatisk klikker for en, tror jeg.
- Eller gør at man ikke kan automatisere en bot til at sætte ting igang osv.
Man kan kun sætte den til at trykke et sted, og bot beskyttelse gør at man skal trykke i cirklen osv.
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har oss' det problem... Når jeg logger ind kommer den der bot beskyttelse, men der er ikk' nogen tekstboks!

Hvordn skulle jeg så komme ind? (Har skrevet til support)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja, jeg har skrevet til support under det rigtige... venter på svar...

Hvad angår dette forum så kig på side 1... Der kan du se at jeg ikk' er den eneste der brokker mig over det...
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
det er bare fordi at jeg har oprettet et forum hvor det indlæg du skrev passede ind som om du bare havde trykket forkert
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Nååååh, det havde jeg ikk' set...

Jeg er ret bekymret pga. jeg ikke kan komme ind på min konto...

Nok oss' fordi a jeg er leder af en stamme! Jeg vil nødig optræde som inaktiv... Jeg fik dette problem med at logge ind og komme videre fra bot beskyttelse i dag kl. 15... Og jeg vil gerne have det løst så hurtigt som mugligt!

Håber i forstår
 
Top