Tribalwars 5.5

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har oplevet tekstboksbeskyttelsen før, og den virkede, men nu... Lisså' snart jeg logger ind er der en blank skærm med en reklame i siden...

Når jeg venter lidt kommer der en bor beskyttelse, men ingen tekstboks...

Hjælp, hvad gør jeg?, har skrevet til support, men hvis nogen af jer havde nogle fif, ville jeg gerne høre...
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Er der nogen der overhovedet har en løsning? Skal vi bare stå her og ikk' komme videre?
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
ha men tror ikke de er på..... Vi kommer nok til at vente noget tid. Men håb på at det er NoSkillz der svarer
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg rejser til spanien på lørdag og 2 uger frem... Jeg er nød til at få svar inden da... ellers er jeg så godt som død!

P**** irriterende!
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Det værste er at hvis de ikk' snart for taget sig sammen til at ordne det, så bliver man slettet pga. inaktivitet!

Måske kunne man lave en ordning:

Alle der har dette problem vil ikk' blive slettet pga. inaktivitet?
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Sjovt nok.... Nu kan jeg komme ind igen..... Hvordan kan det gå til? Den er åbenbart skrøbelig... Det ene øjeblik er den tilgængelig... Det andet er den utilgængelig....

Vil dog stadig have svar på hvorfor såddan noget sker, så man kan ordne det en anden gang...


(Har stadig medfølelse over for dem er har problemet)
 

Flatulenserne

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Captcha er da absolut ødelæggende for spillet. Har oplevet to gange nu hvor den farker en x4 wave angreb op. Pisse irriterende. Den gamle med cirklen var da til at leve med, da den kun forsinkede et angreb med et par sekunder. Der er visse events i spillet hvor botbeskyttelsen bør deaktiveres.
 
Top