tropper

madridista1903

Nybegynder
Reaktionsscore
0
endnu et spørgsmål fra min side...
denne gang handler det om tropper..

hvis jeg f.eks har sendt opbakning til en af mine byer og så den by de kommer fra bliver overtaget mister jeg så de tropper?
og det samme spørgsmål hvis det var en fra ens stamme der havde sendt opbakning og han mistede den by de kom fra? :D
sikker på i har svaret herinde...
 

viking40

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja alle tropper dør,når de er i transit.(opbakning i andre byer,eller undervejs til/fra en by)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Tropper dør altid hvis byen der er deres oprindelsessted bliver overtaget.
 

madridista1903

Nybegynder
Reaktionsscore
0
tusind tak for det.. og hvor træls.. det burde være sådan at de ikke døde da de ikke bliver angrebet..:D
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
og hvis du overtager en by der har sendt opbakning til en anden by "puf" forsvinder de tropper

Edit: ups det var skrevet var ikke helt med
 
Senest redigeret:

pomelo

I træning
Reaktionsscore
0
Hvis man sender opbakning til en by, og byen så bliver overtaget inden opbakningen ankommer, vil de bare opbakke den nye ejer, og du skal bare trakke dem hjem igen
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det nemlig rigtigt min Dronning :cool: <3

nånå hva` skal det så betyde ;)

madridista1903 sagde:
tusind tak for det.. og hvor træls.. det burde være sådan at de ikke døde da de ikke bliver angrebet..

ja, men også dejligt hvis du selv overtager en by som har sendt opbakning til en anden by
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
for at køre troppe snakken videre. kan man flytte sine tropper rundt i sine egne byer. ik som opbakning men hvis man nu trykkede angreb i stedet for hvad sker der så ? vil de så gå i krig med mine egne mænd? eller vil de blive flyttet til den by af mine egne jeg nu har sendt dem til og så også blive dér ?
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hvis du trykker angrib, så angriber de ^^
Det er kun paladinen, på de verdener han er, som du kan "udstationere" i en anden by end du har bygget ham.
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
og det syntes jeg er dårligt, altså man ikke kan flytte rundt på tropperne
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det synes jeg ikke !!
For der kommer alligevel begrænsninger på hvor mange du kan flytte .. Du kan jo ikke flytte mere end farmen kan indeholde !! Det er jo ikke Travian det her :) Heldigvis !
 
Top