Unødigt agressiv

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
PPW (eller nogen fra PPW i hvert fald) har betegnet LW som "unødigt agressive". Derfor vil jeg lige komme med nogen eksempler på hvad PPW finder "unødigt agressivt".


  • En spiller fra PPW sender et adeltog og det går ikke igennem

  • En spiller sender en nuke, for at cleane en by. Et kontra angreb med spy viser at der står adler i den by der angribes fra og byen bliver ryddet for adler og hvad der nu ellers står der.

  • En lille spiller med ikke ret mange point fra en eller anden stamme bliver gentagende gange ved med at sende økser og lk mod en af vores byer. Derfor bliver der sendt en nuke, der kan banke farmen ned. Når spilleren ser at angrebet er på vej skifter han lyn hurtigt til PPW, så han er med i den stamme, når angrebet lander - Derefter er en af PPWs trofaste spillere blevet angrebet.

  • Når det er lykkes for PPW at tage en by fra os - tager vi en by fra dem

Hvis vi er unødigt agressive - hvad er PPW så?:confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe :D
Jeg ville sige dårlige tabere, men dem er der jo osse masser af desværre :D haha
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Interessant..

Jeg ville sige dårlige tabere, men dem er der jo osse masser af desværre haha

De har skam ikke tabt endnu. Krigen er jo først lige startet. :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
ppw1 har indtil vidre kun overtagt byer fra lw+wing og det er sgu da mega dumt at de lægger krafter der istedt for større stammer som F.eks. E.T. som lige pt. har slagtet flere af deres spiller.
og det er dårligt at den stor PPW1 ikke engang kan tage byer fra LW uden selv at midstet nogen.


det her viser bare hvor dårligt et aktion de har haft gang i.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jamen de fleste er nogle tudemarier når det kommer til stykket..
Inde på verden 1 spillede jeg sammen med 6½ (som dækker et stort stykke af PPW1) og derinde blev jeg kicked 2 gange, på falske grundlag, over nogle ting jeg aldrig kunne få mig selv til at gøre.. Det var første gang.. Anden gang blev jeg kicked fordi at min support ikke kom frem i tide :)() mistede faktisk en hel bys tropper på den spiller.. Begge gange mistede jeg mega mange point og byer af deres tidligere fjender, som straks angreb mig..
Og er ikke engang noget til det værste.. Første gang jeg blev kicked, var jeg på ferie, og kunne derfor ikke gøre noget ved det.. De ventede ikke engang så de kunne snakke med mig om det.. Faktisk truede de min kontositter til at fordele mine byer..
Det er en svinsk måde at spille på, og de burde bare fjernes!!
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der hersker åbenbart stadig tvivl om hvorfor der opstod krig mellem PPW og LW - så lad mig lige præcisere:

Oprindelig havde vi en stiltiende aftale om ikke at angribe hinanden fordi begge stammer lå i krig med RS. En uges tid før RS gik i opløsning begyndte PPW at sende adler hist og her. Derfor skrev jeg i eneskab at stammens diplomat på det tidspunkt et brev til PPWs diplomat, hvor jeg gjorde opmærksom på at når de begyndte at sende adler mod os, så ville vi da heller ikke stå tilbage for at sende adler mod dem.

Dette brev blev besvaret med et koordineret angreb mod LW mod flere af vores spillere på en gang. Dette blev ledsaget af svinebreve, hvor vi fik at vide at vi var unødigt agressive, og blev truet med at blive smadret totalt, hvis vi ikke overgav vores byer til PPW uden modstand. Herved var krigen en realitet - selv om PPW fastholder at de ikke har valgt os som fjende, da de bare angreb uden at erklære krigen først.:confused:

En del af de spillere der deltog i den indledende runde, og som bære skylden for at vi kom i krig har nu forladt PPW. Det hjælper dem naturligvis ikke at forsøge at stikke af når krigen går dårligt. Vi kommer efter dem uanset hvilken stamme de nu befinder sig i - Den resterende del af PPW har vi sårment ikke noget særligt imod.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jo Det ligner godt nok en stamme der er ved at falde fra hinanden - men hvem ved om de ikke kunne komme igen. Man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt.:cool::cool:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der hersker åbenbart stadig tvivl om hvorfor der opstod krig mellem PPW og LW - så lad mig lige præcisere:

Oprindelig havde vi en stiltiende aftale om ikke at angribe hinanden fordi begge stammer lå i krig med RS. En uges tid før RS gik i opløsning begyndte PPW at sende adler hist og her. Derfor skrev jeg i eneskab at stammens diplomat på det tidspunkt et brev til PPWs diplomat, hvor jeg gjorde opmærksom på at når de begyndte at sende adler mod os, så ville vi da heller ikke stå tilbage for at sende adler mod dem.

Dette brev blev besvaret med et koordineret angreb mod LW mod flere af vores spillere på en gang. Dette blev ledsaget af svinebreve, hvor vi fik at vide at vi var unødigt agressive, og blev truet med at blive smadret totalt, hvis vi ikke overgav vores byer til PPW uden modstand. Herved var krigen en realitet - selv om PPW fastholder at de ikke har valgt os som fjende, da de bare angreb uden at erklære krigen først.:confused:

En del af de spillere der deltog i den indledende runde, og som bære skylden for at vi kom i krig har nu forladt PPW. Det hjælper dem naturligvis ikke at forsøge at stikke af når krigen går dårligt. Vi kommer efter dem uanset hvilken stamme de nu befinder sig i - Den resterende del af PPW har vi sårment ikke noget særligt imod.


øøøh der skal jo heller ikke erklæres krig mere....
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nej ikke officielt, men det er vel almindelig høflighed at man diplomat til diplomat opsiger reelle aftaler inden man starter en krig :confused: :rolleyes:
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Enig - Det er rart hvis man overholder almindelige høflighedsregler.:)
 
Top