Ungdomsuddannelse

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Ungdomsuddannelse_2_427252z.jpg
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
arghhh rednecks og skinheads har altså intet med hinanden at gøre...
og derudover er det overhovedet ikke alle rednecks der er konføderate ;)
 

jakob5568

Nybegynder
Reaktionsscore
0
sandt nok. jeg mente vel kkk hvilket som regel er forbundet med sydstaterne og rednecks. de tager også meget gerne dette flag i brug.
 
Senest redigeret:

jakob5568

Nybegynder
Reaktionsscore
0
øh jo de gør. selvfølgelig gør de det. der findes sågar åbne dele og dele underjorden. de befinder sig dybt nede i sydstaterne. der har været adskillge dokumentarer om dem. nu er det vist dig der er på marken med din udtalelse :cool:
 
Senest redigeret:

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nej altså deres hovedkvarter ligger i fontana, californien. Men de er blevet spredt ud over store dele af verden, og har nu afdelinger i mange lande i både Amerika og Europa.
De har følgende afdelinger i Danmark: København, Aarhus, Odense, Aalborg, Esbjerg, Vejle, Amager, Ishøj og Randers.

Om Vejle så er det danske hovedkvarter skal jeg ikke kunne sige :)
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tjaa, det er heller ikke så længe siden jeg skrev en skole opgave om den gruppering religion tit er skyld i og hvilke problemer det kan skabe (fokuserede lidt på bandekrigen), og så brugte jeg selvfølgelig også Google ;)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvis i ikke har flere kommentarer omhandlende billedet og dens tema, så er der en udmærket funktion der hedder PM, hvor i kan fortsætte jeres ellers fine diskussion!
 

jakob5568

Nybegynder
Reaktionsscore
0
haha gode gamle google :) men du havde mig overbevist. men ja tilbage til billedet :) personligt ville jeg vælge morgenstjernen, de andre våben på bordet er for tøser
 
Top