Vær mod andre..

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det seneste døgn har overbevist mig om at der er et emne der ikke er nok fokus på. Nemlig om det fordi dette bare er et spil er fair at lyve og sprede løgne om andre spillere.

Jeg er udemærket klar over at propaganda er en del af spillet og har selv brugt det så godt jeg kunne til at vinde en fordel for stammen.
Men der er en grænse mellem at overdrive en anelse for at få sin stamme til at fremstå bedre eller for at få fjendens tab til at virke større og så direkte sværte en anden spiller til uden noget form for bevis på denne påstand.

Jeg har flere gange når spillere har sagt "jeg har hørt denne spiller snyder" bedt dem enten skrive til support og sende dem beviserne eller holde deres mund!
Men det er tydeligt at mange spillere INTET problem har med at ikke kun lytte til den slags rygter men også dele dem med alle andre.

Det jeg gerne vil hører jer alle om er, skal vi blive ved med at acceptere at vi mister spillere der bringer en masse til spillet fordi de ikke gider blive ved med at hører på løgne og påstande om dem fra spillere der mener det er en helt iorden strategi at finde på rygter om dem?
Er det ok ud af jalousi, lyst til at vinde eller bare dumhed at sidde og sværte en anden spiller til?

Det jeg ville elske at se var, at har man en mistanke om snyd så skriver man til support og medsender hvad end det er der har vækket denne mistanke. Eller man nævner i det minste hvis man skal sidde og dele denne mistanke at det KUN er en mistanke som man ikke har endeligt bevis på.
Jeg vil endda sige jeg synes der skulle være en straf for at uden noget bevis af nogen slags at sidde og anklage andre for at bryde regler og lign og endnu værre sidde og gøre dette bag en andens ryg så denne ikke engang kan få lov at forsvare sig/forklare sig.

Jeg har besluttet at jeg ikke spiller med personer der ikke kan finde ud af at behandle andre ordentligt, her hører under at lyve og sværte andre til.
Jeg vil håbe at flere vil vælge at gøre det, så kan vi måske være så heldige at i det mindste stoppe lidt af den tendens der er til at det er ok at sige hvad som helst om hvem som helst uden det har en konsekvens.

Jeg vil ikke nævne navne på de der især den seneste tid har fået mig til at overveje om jeg har spillet for længe og bare burde finde en hobby som at ligge puslespil og håber I andre også vil holde personlige angreb og specifikke exempler ude af dette. Trods alt ville det ikke være rigtigt at gøre netop det jeg håber at kunne minimere med denne tråd i denne tråd ;)


Er jeg alene med denne mening? Er det kun mig der mener der bør være en uskreven regel om hvad man kan tillade sig over for andre mennesker også selv om dette "bare" er et spil??:(
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Uskyldig til det modsatte er bevist? Sådan er samfundet vel opbygget?

Men som skrevet fint af Kacy, er der desværre folk som mener at dem som dømmer er korrupte uden beviser. Og også at folk snyder uden beviser som belæg for at man kan få understøttet sin teori/mening.

Så længe der ingen beviser eller lign. burde anklager og tilsvining holdes i ens eget hoved...

Det hører IKKE til et spil uanset hvad, er man utilfreds er man altid velkommen til at klage, men gør det i en tone som er acceptabelt eller holder man sig væk

Hyggen er forsvundet med den seneste tidspropaganda hvor folk føler sig større bag skærmen end de egentlig er ;) Dette er jo trossalt KUN et spil og ikke baggyden...

Men det er vel kun min mening, temmelig kedelig situation vi er kommet i.
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Smukt indlæg Kacy

Vil også lige tilføje at det kan få personlige konsekvenser for nogle hvis der bliver kørt hårdt på dem, og nogle kan måske ikke klare det og opgiver et ellers fantastisk godt spil, fordi de måske ligefrem føler sig mobbet, tonen kan være ekstrem hård herinde, nogle gange lige over grænsen...

Husk at hvis man lyver og dømmer andre på falske grundlag, sætter man sig selv i dårligt lys!!


Have fun og vær sød mod andre, også selvom du ikke får det helt igen :)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Helt enig i det du skriver Kacy..

Det er træls at mange overtræder visse grænser og tilsviner hinanden med påstande.. Har selv lige fået at vide at der går et rygte om at det var mig der hackede Tobias2008 på V6 :s Det er sådan noget der gør at jeg faktisk ikke har lyst til at spille det her spil eller være en del af forummet..

Politisk propeganda er som Kacy skriver ikke at tilsvine sin modstander med grove beskyldninger eller andre dumme påstande og det håber jeg at visse personer snart indser..

- Og Kacy, tak for at have skrevet denne tråd.. Helt klart det problem i TW der bør være mest fokus på af dens forbrugere!!
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Helt enig i det du skriver Kacy..

Det er træls at mange overtræder visse grænser og tilsviner hinanden med påstande.. Har selv lige fået at vide at der går et rygte om at det var mig der hackede Tobias2008 på V6 :s Det er sådan noget der gør at jeg faktisk ikke har lyst til at spille det her spil eller være en del af forummet..

Politisk propeganda er som Kacy skriver ikke at tilsvine sin modstander med grove beskyldninger eller andre dumme påstande og det håber jeg at visse personer snart indser..

- Og Kacy, tak for at have skrevet denne tråd.. Helt klart det problem i TW der bør være mest fokus på af dens forbrugere!!


Her vil jeg godt gøre en ting klar så der er rene linier.

jeg blev ikke hacket på V6 kun forsøgt hacket, det var et andet medlem i DBD der blev hacket,yderlig fandt support frem til denne spiller.


så det rygte kan jeg som hovedperson pure afvise.
 
Top