V13 - Ønskeliste

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Ja. Jeg ved godt det er tidligt at plage efter en ny verden allerede, men nu har vi jo også hele 2 aktive verdener (uden v8 og Classic), så jeg vil bare smide mit forslag ud i god tid :p


Kære InnoGames/Julemand.

Til jul ønsker mig en verden, der går helt tilbage til starten, og ikke har andet end standard tropperne :)
(Og helst uden at man kan købe sig til alt for mange fordele, men forstår godt at julegaver kan være dyre.)

Spilhastighed: 2
Enhedshastighed: 0.75
Moral: Aktiv, tidsbaseret
Farm regel: Inaktiv
Fake begrænsning: Inaktiv
Forskningssystem: Simpelt
Kirke: Inaktiv
Selvudbyggende barbarlandsbyer: Aktiv, til 2000 point.
Tidsfrist for at afbryde handler & angreb: 10 min
Angrebs- og supportgap: 100 ms
Natbonus: 00:00 - 07:00
Begynderbeskyttelse: 3 dage
Flag: Inaktiv
Flagpakker (Plus): Inaktiv
Bueskytter: Inaktiv
Spejdersystem: Spejdere kan se råstoffer, bygninger og tropper i og uden for byen.
Paladin: Inaktiv
Milits: Inaktiv
Adelsmænd: Mønt-system
Medlemsgrænse pr. stamme: 15
Områdevalg: Aktiv
Vinderbetingelser: 1 stamme ejer 80% af spiller-ejede landsbyer i 30 dage.

Plus-funktioner:
Konto Manager, Farm Assistent (og selvfølgelig almindelig plus-konto).. og muligvis også Halvering af byggetid er helt fint, men jeg mener ikke at man skal have mulighed for at købe øget råstofproduktion.


Glædelig jul :)


Mvh. Rapture :wave:


PS: Småkagerne står på bordet til højre for pejsen.

PPS: Ved godt jeg ikke har en pejs, men lad os nu lige forestille os at du ikke er nødt til at hoppe ned i fyret, fordi du absolut skal vælge skorstenen.


:laugh:
 
Senest redigeret:

Luciferous

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Plus-funktioner:
Konto Manager, Farm Assistent (og selvfølgelig almindelig plus-konto).. og muligvis også Halvering af byggetid er helt fint, men jeg mener ikke at man skal have mulighed for at købe øget råstofproduktion.

Vi vil også have halvering af byggetid for tropper, så man kan få tanket 6.000 økser i løbet af 20 minutter, ligesom man kan bygge mur på 20 minutter. Det er jo søvndyssende at skulle vente 14 dage på de skide økser, før man kan angribe igen.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nej det skal tilbage til som det var på v1. dengang havde vi det sjovt og skulle virkelig tænke os om
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er rimelig enig med dig Rapture..

Bortset lige fra den med Militia.. Ved godt det er en pest at løbe ind i som farmer, men den gir altså de nye i spillet en ekstra chance for at overleve .. Så den ser jeg gerne blir stående :)

Derudover syns jeg "områdevalg" skal være inaktiv, så vi undgår de samme stammer igen og igen, fordi de kender hinanden ;)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
er enig med dig dekani men ville være rart og lave en verden som v1 engang
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg kan godt lide de nævnte ting, dog er milits efterhånden ikke noget større problem egentlig! Da den alligevel ikke kan benyttes når man har 3 byer. Så er det jo også lidt mere venligt overfor mennesker at de lige kan tyg sig til noget def på sin vis...

men en dejlig semi-langsom verden kan jo ikke skade xD
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja men flag vil jo ødelægge det, hvis det skal være en: Tilbage til start" server... flag giver en for stor fordel, og kan måske være svært at forstå for nybegyndere :p
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
åhh hvor jeg dog håber på indstillinger lidt i den stil på V13 :)

dog kunne man godt sige BB byer var aktive til 3000 points ~ sådan så nogle def spillere havde en større chance for at overleve xD hvilket måske kunne gøre verdenen en del mere spændende - hvis den kunne holde i en LÆNGERE periode, istedet for at det der Prenobles krige (krig før adler). syntes det er latterligt.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Vil lige bumpe denne tråd i forhåbning om at Inno giver Rapture en forsinket julegave.

Skal dog lige ændres lidt:

Spilhastighed: 1.75
Enhedshastighed: 1.25
Kirke: Aktiv
Natbonus: 00:00 - 08:00
Flag: Aktiv
Paladin: Aktiv, uden våben
Medlemsgrænse pr. stamme: 10-12


Ang. Plus funktion er Rapture spot on som man kan være, må derfor godt lige nævnes igen:

Plus-funktioner:
Konto Manager, Farm Assistent (og selvfølgelig almindelig plus-konto).. og muligvis også Halvering af byggetid er helt fint, men jeg mener ikke at man skal have mulighed for at købe øget råstofproduktion.

:wave:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du er klar over at spilhastighed skal ganges med enhedshastighed for at finde hvor hurtigt enhederne bevæger sig på kortet? Det giver at en LK bevæger sig på kortet med ca 4 min og 34 sekunder per felt de skal bevæge sig med de indstillinger du her har foreslået.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg gider altså ikke endnu en kirkeverden Baulerss... og meningen var, at han gerne ville TILBAGE til før alle de mærkelige ting, så jeg syntes heller ikke flagene skal være aktive...
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Foaly, jeg må indrømme at jeg ikke er sat helt ind i hvordan det regnes ud.. Jeg spiller bare ;)
Men i så fald ville en enhedsspeed på 1 vel være bedre, også selvom ønsket er en lidt hurtig verden :)


@Baulerss:
Egentlig ville jeg nok ende med at spille en verden med de indstillinger du foreslår, men jeg kunne godt tænke mig en med kun Basic ting.. Altså uden kirke, flag og det andet "tilbehør" :)
Men medlemsgrænsen kan vi godt blive enige om. :cool:


Kan måske også godt acceptere Millitia Deka, men jeg har ikke spillet så mange verdener med det endnu, så jeg sidder bare fast i gamle indstillinger :p
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det var også bare så vi vidste om der menes rent opsætningsmæssigt eller at hastigheden gerne skulle ende deromkring. I dit første forslag så skal enhedshastigheden hedde 0,75 hvis enhederne skal gå den der halve hurtigere, som der står. Ellers med de indstillinger du nævner i det første indlæg så bevæger de sig med 3 dobbelt hastighed.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Ups, true that Foaly.

Mit forslag skal forstås som:
Spilhastighed: 1.75
Enhedshastighed: 0.75

Enhedshastighed på 1 giver store fordele til dem der farmer meget. + nu verdener ikke er særlig store på .dk, vil hastighed 1.75-2 med enhedshastighed på 1, gøre det alt for lille i forhold til angreb/afstand.

@Rapture
Vil nok også ende med at spille en oldschool verden hvis det bliver det :D
Kan dog godt lide det taktiske aspekt i kirker og nu flag (selvom flag også kan købes for penge meh).
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja og flag skal "tjenes" og jeg mener også at de medbringes fra andre verdener til den nuværende... <-- (eller er jeg helt lost :eek: )
dermed gør flag det uretfærdigt for helt nye spillere, som ikke har været på en flag verden før
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Det var også bare så vi vidste om der menes rent opsætningsmæssigt eller at hastigheden gerne skulle ende deromkring. I dit første forslag så skal enhedshastigheden hedde 0,75 hvis enhederne skal gå den der halve hurtigere, som der står. Ellers med de indstillinger du nævner i det første indlæg så bevæger de sig med 3 dobbelt hastighed.

Der kan man bare se, lærer noget nyt hver dag ^^
Tak, endhedshastigheden er rettet i første indlæg.. Er enig med Baulerss ;)




Mht Flag kan jeg ikke lide at de kan købes.. Men det med at man får noget ud af at lave MB, er en cool idé :cool:
Men når de følger en fra verden til verden, bliver det nok sværere og sværere at starte som ny spiller.. :(
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
At droppe kirker, er da kun fordi folk ikke gider bruge to min på at sætte sig ind i tingene.

jeg er klart for en verden hvor der både er kirker og paladin....

så for mig tilbage til indstillinger v2 blot med mindre stammer, og så absolut ingen mulighed for valgfri placering på kortet, det gør det for let at lægge sig op af vennerne....og for at undgå kramme stammer som jeg ved dekani vil kalde dem, så ingen mulighed for at starte om, og få ny plads på kortet før der er gået 14 dage, det vil mener jeg netop modvirke mere at man får kramme stammer.

og fra egen erfaring kan jeg hilse og sige, at det faktisk er meget sjovere at spille, når man pludselig i er stamme med nogle man slet ikke kender i forvejen, for det giver større udfordringer

og så for alt i verden drop det pjat med at bygninger kan bygges hurtigt med plus point, for det giver fordele til dem der har råd, og seriøst en bagdel til dem der ikke har......for det kan hurtigt koste 2-3000 plus at komme under angreb...
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Du rammer noget ved siden af Rapture:rolleyes:

Vi vil da ha' vores kirker og platuglen og gider ikke det pjat med, at ½ time efter man har væltet en mur (halvering af byggetid), så står den igen, fordi den man angriber er i familie med Rockefeller:S Øget råstofproduktion eller flag med samme virkning er dybest set noget pjat, men ok så kan de spillere, der ikke rigtigt kan klare sig få en fordel, hvis de har tegnebogen i orden:p

Flag og millits - hvis det ikke kan være anderledes
 
Top