V15 Diskussionen

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
hvem i luis stamme har skevet til CD der må hvare et navn

og lige meget hvondan man vender og dejer det kunne i havde taget sejern uden at gå til CD der hvor masser af ander stammer
og masser af meget aktive folk

i har gjort noget i har stor tudet over ander gjore på ander server så nytter det ikke gøre det selv der er nogen udskevne reler
lige meget hvad folk siger og alle tuder når folk bryder dem og CD har brudt dem så mange ganne på v 15
at det er heldt udhørdt og ikke en sejer værdig

da de tog m-k og co ind hvor der mange af jer der hoppet der mente det hvor så langt ude at gøre sådanne noget
hvor er forskelden på de tog dem ind og jer

sit ord og sin ære er det man har i tw



Diplomati med CD

Angry

Ansøgning:

hej vil i have iap med os 7 dages opsigelse

den 19.11.2013 kl. 21:53


Tror du mon ikke louis selv ved hvem der var diplomat/leder i angry ???

Det er da ikke noget jeg skal side og oplyse om.. kan man ikke huske hvem det er man spiller sammen med så står det jo sløjt til ik..

Og nu du er i gang, hvad ævler du om med det deff du har haft hos andre spillere ????

Jeg har dælme ikke haft noget af dit deff jeg skrev om jeg kunne få lidt i starten men fik aldrig noget. så stop med det pis cl.

Normalt hisser jeg mig ikke op i et spil men det pis du skriver det pisser mig sku lidt af..

var det ikke dig der ville have nogle til at ryde en by for dig ??? så hvorfor beder du om off hjælp nu du mener at off spillerne havde for travlt med at lave off ??

Jeg skriver ikke mere i denne tråd, da jeg syntes den er total latterlig.
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er meget overrasket over at der er rettet forespørgsel om iap med CD uden mit vidende :confused:
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hmmm måske men berettiger det til at svine alle Loui jeg var med jer hele vejen og boostede nogen a jer til i kunde adle og så laver i sådan noget hmmm ryd op hos jer selv inden i blander jer ik mvh gert
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Venligst hold en ordentlig tone i denne tråd! Det er desuden en rygtetråd, så hvis i vil diskutere hvordan slaget gik på v15 så skal jeg gerne flytte det hele over i en sådan!
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
har jeg bedt om hjelp ????? har taget bb byer har fået aldel hjelp tasten klaret jeg selv

og hvor mange server skal jeg nævne hvor vi har hjulpet jer uden at bede om hjelp igen såå tor ikke vi skal diskoter det

på v 14 der løb jeg fra den ene ende til den anden for at slå din stammes fjender ned og bad jerså selv holde dem nede

i beskyler os for ikke hvare aktive og derfor hopper i ???????? hvor hvor i på alle ander server vi bliv og kæmpet sammen med jer


i havde rig mulihed for at kæmpe mod CD og vinde på v 15 i ville nemt kunne havde gået sammen med nogen hvor de udskevne rler hvor holdt og der ingen problemer havde hvaret

og nej mit deff hvor ved smed som sendte ud til jer og det ved du udmærket gådt

men igen tag jers sejer det er en sejer for jer og for alle ander har det bare bevist der ingen ære er tilbage i tw man gør aldt for en sejer
 

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
Få lige fakta rigtigt

har jeg bedt om hjelp ????? har taget bb byer har fået aldel hjelp tasten klaret jeg selv

og hvor mange server skal jeg nævne hvor vi har hjulpet jer uden at bede om hjelp igen såå tor ikke vi skal diskoter det

på v 14 der løb jeg fra den ene ende til den anden for at slå din stammes fjender ned og bad jerså selv holde dem nede

i beskyler os for ikke hvare aktive og derfor hopper i ???????? hvor hvor i på alle ander server vi bliv og kæmpet sammen med jer


i havde rig mulihed for at kæmpe mod CD og vinde på v 15 i ville nemt kunne havde gået sammen med nogen hvor de udskevne rler hvor holdt og der ingen problemer havde hvaret

og nej mit deff hvor ved smed som sendte ud til jer og det ved du udmærket gådt

men igen tag jers sejer det er en sejer for jer og for alle ander har det bare bevist der ingen ære er tilbage i tw man gør aldt for en sejer


Verden 14 spillede jeg ikke i samme stamme som dig..

Havde min egen stamme og sluttede af med at spille sammen med madlung.

i verden 13 var du stort set ikke og hjælpe i stammen, det kostede 4 gode spillere i blandt gert at jeg ikke ville smide dig ud.
 
Senest redigeret af en moderator:

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
flyttedag

Venligst hold en ordentlig tone i denne tråd! Det er desuden en rygtetråd, så hvis i vil diskutere hvordan slaget gik på v15 så skal jeg gerne flytte det hele over i en sådan!

tror i skal flytte den eller lukke den den er endeløs og umidelbart er der ingen der pt er gået over stregen det er vidst bare nogle få ord der er uoverlagte så for god ordens skyld beder vi om at få den flyttet Mvh Gert:laugh:
 

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
Lukke dag

tror i skal flytte den eller lukke den den er endeløs og umidelbart er der ingen der pt er gået over stregen det er vidst bare nogle få ord der er uoverlagte så for god ordens skyld beder vi om at få den flyttet Mvh Gert:laugh:

Den kan godt lukkes for min skyld.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
flot i kan tage en ansøgning ude af kontekst. og indrømmer gerne at jeg skrev to ansøgninger. men der blev kun svaret på den ene
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
indrømmelse

flot i kan tage en ansøgning ude af kontekst. og indrømmer gerne at jeg skrev to ansøgninger. men der blev kun svaret på den ene


det tillader jeg mig at tage som en indrømmelse fra dig godt gået :cool::eek::confused:
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
flot i kan tage en ansøgning ude af kontekst. og indrømmer gerne at jeg skrev to ansøgninger. men der blev kun svaret på den ene

forstår dog ikke hvorfor du pressede mig til at holde gejsten oppe i ng når du havde besluttet at søge fred det er så også dobbeltmoralsk at du efterfølgende truede og kaldte mig alt imellem himmel og jord det syntes at være ganske uberettiget
og falder nu ligesom tilbage på dig selv uanset hvilke undskyldninger du disker op med ja jeg er ligefrem lettet nu over det er afsløret det var dig hmm spekulerer på om ikke det så også var dig der var spionen det virker jo ligefrem sansynligt for vi har ham ikke her sååååh han er nok hos dig men tag det som en voksen mand og lad det så snart slutte med alt det vrøvl mvh Gert:laugh:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ligemeget hvem der har søgt iap svare det ikke til at skifte stamme over til en fjende

og har selv haft fjender på server som der hvor iap og det fik de bank på og mange af jer bliv redet på det det er ikke imod de udskevne reler

dog vil jeg så sige man lige deler det med de nærmste leder i de ander stammer det vil hvare god stil



men af en der storset har slette på alle server efter folk har offer sig for at rede dig så de kom så langt bagud at de aldig kom op igen
og at du sletter fordi du hvor pist over folk ikke fuldte de udskevne reler der har det her vist man har en holing til man tager en ny
og til man selv har fordel ved det


men vi lade den lige her i tager sejern og jeg liger historen på serven ind med print så man kan se det ikke er opdikte
 
Senest redigeret af en moderator:

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tak cl så har du endelig set lyset og lad os endelig så det på print at du simpelthen ikke kan finde rundt i alle de verdener du er og har været i og du kan slet ikke huske hvem der har været der så det er ok at vi skal udrede det for dig men du er jo også ved at være en ældre herre som mange a vi andre mvh Gert
 

keeper31

<b>Tidligere supporter</b>
Reaktionsscore
0
Hold venligst en soper tone herinde....
 
Senest redigeret af en moderator:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
gert den ansøgning blev sendt for at CD ikke skulle falde os i ryggen som det jo så endte med at i store gjorde. den IAP blev søgt på det grundlag og så for at vi var sikre på at vi kunne få klaret T7K
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
og nej var og er ikke spionen ellers var det jo ikke mig som havde råbt op om det gert. og vil sige det ikke dobbeltmoralsk da jeg ikke havde længere forhandlingere med CD som i havde kørerende på samme tid og sandt at sige følte jeg at i forådte os
 
Top