V6 ved at være ved slutningen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vi er nogle stykker der godt ku tænke os at der snart blev indført halvering af priserne på Guldmønter i V6.. vi er nået til det stadie hvor alle fjenderne er ved at opgive eller allerede har gjort det og vores største problem for at ku afslutte den her verden er meget simpelt mangel på adler..

Håber det kan lade sig gøre og få 50% besparelser på guldmønterne så det går lidt hurtigere med den "kedelige" del af gamet ;)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
I har pt 43,77% dominans (af alle byer på verdenen), syntes jeg hørte et sted at i skulle op omkring 50%. Men jeg nævner det lige for CM og så ser vi ved han/hans chef siger til det
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Lækkert.. dog har vi en hel del større dominans hva angår spillerbyer ska man lige huske jo, det burde nu være det der talte som at vinde en server, barbar byer gør ik meget modstand ;)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Jeres spillerdominans ligger på 63%.

Vi sætter først slutspillet igang når i kommer et sted mellem 70-80% :)
 

Sjakalen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En skam der kun bliver kikket på antal byer, for hvis vi kikker på point, så ligger TEO på 69 %.
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Synes bare vi skulle se at få halveret prisen i en fart, det er jo helt hul i hovedet at holde liv i en afgjort verden..

Tror man skal være mere eller mindre tungnem, hvis man ikke efter to min. på tw stats kan se at verdenen er så afgjort som den kan være..
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Der jo regler for dette... V6 er ikke den første verden der har måtte lide under dette. ;)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og alt kan ske :)
Feks nogle bliver utilfredse og smutter så ja alt SKAL Gå efter Bogen :)
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Nej er godt klar over der er regler for det, men nu er tw's regelsæt jo ikke ligefrem en del af grundloven og derfor er det da tude tosset at holde liv i en afsluttet server, i hvert fald i unødvendigt lang tid..
Beder jo ikke om at få verdenen lukket, men bare at få sat slutspillet igang..

Mht. at alt kan ske, så er jeg ikke enig, hvis alt kan ske burde man aldrig lukke en server, det kunne jo være nogen ville forlade den vindende stamme.. Og når det går som det går nu er der jo ikke nogen der bliver utilfredse, men det kan du jo ikke vide noget om..
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
de har nogle standarder for hvornår de må sætte slutspillet igang, og sådan er det vel og ingen grund til at diskuterer om at det burde sættes igang før det virkelig er den procentmæssige indtagede byer er nået
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae det er vel snart et år siden at vinderne af V5 blev udråbt og siden er vinder stammen ændret mange gange. Senest gik vinder stammen "opløst" fordi nogen mente vinder stammen var for diktatorisk. Jeg ved godt situationen ikke er den samme her, men jeg mener stadig at overliggeren er sat efter tilfælde som dette, så man har minimale chancer for at nogen ønsker at gøre dette. Det er naturligvis frustrende hvis man har en god stamme som virkelig fungerer og man hele tiden forsøger at fjerne den til enhver tid største stamme.
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Vi har en ganske velfungerende stamme, som ikke på nogen måde er diktatorisk..
Vi er jo så heldige at være en størrelse hvor topstyring kun i en lille udstrækning er nødvendig..
Desuden har alle spillere godt styr på spillet og er derfor mere eller mindre selvkørende, så kan vi koncentrere os om at koordinere angreb og pleje vores sociale lyster:D

Er godt klar over der er procedure, og vi har så sandelig også tænkt os at fortsætte, og glæder mig til at se denne server vundet af en stamme i en passende størrelse..

Mht. v5 og i det hele taget andre verdener mener jeg slet ikke de kan sammenlignes, og tør godt love at de ting der er sket i v5 ikke kommer til at gentage sig..
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
desværre kan du ikke love ting som f.eks. skete i v5 ikke vil gentage sig :p der er altid en eller anden som er misfornøjet og faktisk for overtalt største delen af dem i den største stamme til at gå med ham/hende.. så det er nok ikke sidste gang det kommer til at ske ;)

men det lyder da dejligt for jer at i "sandsynligvis" er på vej mod sejr i v6 ;)

og nu ikke mere spam fra min side af!
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Mange tak..

For det er jo lidt små-tosset at kommentere på verdener man ikke er en del af og derfor ikke ved det store om..

Og tør godt love det ikke sker;D
 

Sjakalen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu har TEO en dominans på ca 75% kan vi for xxxxxx ikke få sat slutspillet i gang ??
 
Top