V9 Fejl

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
En mindre fejl, men virker stadig lidt mærkeligt den tæller point ud fra de 30 bedste, når verdenen max kan have 20 medlemmer i stammen ;)
2012-01-11_0356.png
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Grunden til fejlen på V9 er meget enkel, indstillingerne var sat til maks 30 medlemmer i en stamme, men dette blev ændret lige inden start til 20 ;)
Fejlen har ingen betydning for placeringen på ranglisten eller nogen del af spillet på V9, men vi vil undersøge om det er muligt at få den rettet :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der kan være 30 i stammerne på V8 og den tæller fra de 30 bedste... så kan man jo så vurdere om alle burde tælle med.

På V9 stå den til at tælle de 30 bedste men der kan kun være 20 i stammen, hvilket gør det lidt underligt. For hvordan får man 10 ekstra spillere til at tælle med :p Men anyway så har det ingen indflydelse på spillet andet end at det ser lidt sjovt ud ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er jo ikke direkte en fejl på V8, der er maks 30 i en stamme og den står til de 30 bedste.
Men vi kan som sagt undersøge om den kan ændres efter verdenen er startet og om det er noget der skal gøres fra InnoGames side.

Dog forstår jeg ikke helt, hvorfor mellem 18-20? De bedste 10, 15 eller 20 evt. når der kan være 30 i en stamme giver lige umiddelbart mening for mig, men du er velkommen til at tilføje en begrundelse for netop det antal og så tager vi det self med i overvejelserne :)


Spammer du forum Foaly? Fy skam dig :eek:
 
Senest redigeret:

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Dog forstår jeg ikke helt, hvorfor mellem 18-20? De bedste 10, 15 eller 20 evt. når der kan være 30 i en stamme giver lige umiddelbart mening for mig, men du er velkommen til at tilføje en begrundelse for netop det antal og så tager vi det self med i overvejelserne :)


Spammer du forum Foaly? Fy skam dig :eek:

Tror du har set forkert :D Er ret sikker på der står 15-20 :confused:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg må få taget mig sammen til det besøg hos optikeren :laugh:
 
Top