ved brug af katapulter

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvor meget kan man slå i stykker hos en anden spiller...?

kan se at man trækker hovedbygningen ned i størrelse, hver gang man angriber med katapulter. men kan man også nedbrude smeden eller andre bygninger?? kan jo se at brugeren beholder sin smed selvom at hovedbygningen er under det minimum som er nødvendigt for at kunne have en smed (eksempelvis)


Mars
 

nisse

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvor meget kan man slå i stykker hos en anden spiller...?

kan se at man trækker hovedbygningen ned i størrelse, hver gang man angriber med katapulter. men kan man også nedbrude smeden eller andre bygninger?? kan jo se at brugeren beholder sin smed selvom at hovedbygningen er under det minimum som er nødvendigt for at kunne have en smed (eksempelvis)


Mars

Du kan smadre alle bygninger (klik på "rullegardinet" der kommmer frem inden at du godkender angreb med katapulter, der kan du vælge den faktiske bygning du vil at dine katapulter skal angribe), med undtagelse af gemmestedet (for det kan du jo ikke se).
Jeg er med på hvad du mener. Men du nedbryder kun den faktiske bygning ved et katapultangreb.
 

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
tak for svaret..

det var lidt ærgeligt, det havde jo været fedt hvis man kunne angribe farmen, og slog ned ned i størrelse.. at spilleren så mistede de mænd også..evt soldater mm.

mars
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
man kan godt angriber farmen, ved bare ikke hvad der sker ved det..
det eneste der er galt med pulter, er de ikke smadre nok af gangen.. ved ikke helt med for at smadre en hel by skal der nok 1500-2000 pulter til hvis det kan gøre det..
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
man kan godt angriber farmen, ved bare ikke hvad der sker ved det..
det eneste der er galt med pulter, er de ikke smadre nok af gangen.. ved ikke helt med for at smadre en hel by skal der nok 1500-2000 pulter til hvis det kan gøre det..

Du kan angribe farmen. Der sker det samme som med alle andre bygninger men hvis du smadrer farmen nok bliver den fuld saa spilleren kan ikke gore noget andet end opgradere ting som ikke target farm pladser.

Du kan kun angribe en bygning ad ganged saa 300 skulde vere nok
 

ham-fra-hb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Du kan angribe farmen. Der sker det samme som med alle andre bygninger men hvis du smadrer farmen nok bliver den fuld saa spilleren kan ikke gore noget andet end opgradere ting som ikke target farm pladser.

Du kan kun angribe en bygning ad ganged saa 300 skulde vere nok


Ikke hvis det skal gøres hurtigt ;) Det er der katapult-bølger kommer ind i billedet.
 

ham-fra-hb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det kommer an på hvor tæt bølgerne rammer... Hvis man sender så de rammer i samme sek, så er det nærmest umuligt at breake dem og derfor er der ingen grund til at sende mange tropper med (1 pult til 2 fodfolk er tilstrækkeligt) ;)
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nej! 5000 axemend er staekere end 5000 angreb med en axeman hver. Forsvared kan meget nemt vinde hvis du sender mange angrebe

Min dansk er ikke for god:eek:
 

ham-fra-hb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nej! 5000 axemend er staekere end 5000 angreb med en axeman hver. Forsvared kan meget nemt vinde hvis du sender mange angrebe

Min dansk er ikke for god:eek:

Det du snakker om er en cleaner ;) Selvfølgelig skal der da være noget i front der tar forsvaret ud, men det jeg snakker om er de bølger af katapultangreb der skal komme efterfølgende.

I disse bølger behøves der ikke en stor omgang tropper fordi forsvaret allerede er blevet taget ud af cleaneren.

For at undgå at disse bølger bliver taget ud af en præcis opbakning skal man så placere angrebene i samme sekund, men stadig efter cleaneren.

Tror bare du har misforstået hvad jeg har skrevet ;)
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg ha ikke misforstadet noget men jeg tror du ikke helt fatter spillet.

2000 katapulter = 12000 farm pladser

Hvordan kan du mulige have plads for en clearing???
 

ham-fra-hb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det behøver jo ikke være i samme by man har cleaner og pulter... Hvis du kun har 300 pulter vil det tage en evighed før man har fjernet en by helt. Derfor synes jeg det er bedst at have 1500 - 2000 pulter til rådighed. (man kan også lave 300 i 5-6 byer af sine egne, men så synes jeg det er sværere at time det så de ankommer på samme tid)

Hvis man fx har 8 timer til en anden by med pulter så er den skade man påfører hver gang man angriber overhovedet ikke nok hvis man har 300 pulter. Men hvis man istedet kan fjerne 75 % af byen i et enkelt angreb med 1500-2000 pulter er det enormt nedbrydende for den spiller man angriber og byen er desuden stort set ubrugelig.
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
300 katapulter er nok til at tage en farm fra lvl 30 (24000 farm pladser) til lvl 22 (6737 farm pladser)

Nu har du allerede lammet modstanderen og kan starte med at smadre resten af tingene uden at mode modstand
 

ham-fra-hb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er kun få dage du for sat en spiller tilbage på. Inden du dukker op igen så er der kommet opbakning i stor stil og med boosts tager det ikke længe før den spiller er oppe at køre igen på max..

Derimod:

- 500 pulter på farmen
- 300 pulter på kasernen (for at sørge for at tropper ikke bliver så hurtigt bygget)
- 300 pulter på stalden (af samme grund som kasernen)
- 300 pulter på markedspladsen (for at sørge for at han ikke sender rå ud af byen)

Hvis man gør det er byen stort set ubrugelig for spilleren og selv ikke opbakning ville være interresant mere...

Det er i hvert fald mine erfaringer og efter en sides diskution tror jeg heller ikke vi bliver enige i fremtiden Dwarf :D ;)

Men der er mange forskellige måder at benytte pulter på og den du selv mener er bestemt ikke dum, men jeg synes bare det ville tage for lang tid når man skal langdistance-pulte :)
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg forstaar godt hvad du mener og jeg tror heller ikke ve bliver enige:p

Men det med opbakning... Naar de ser 4 katapult angreb fra den samme by tror de enten det er...

- Som det jeg siger, de andre 3 er "fakes"
- 4 svage angreb

De vil sende opbakning, om det er et stort angreb eller mange sma
 

ham-fra-hb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det jeg gør for at forvirre de andre i det tilfælde er simpelthen ikke kun at lave de 4 angreb på en enkelt by, men derudover kaste rundt med pulter eller rams i fakes på mange andre byer hos den anden spiller (eller andre i samme stammen) Så opbakningen enten bliver smidt ud på et stort område eller håbe på at de vælger den forkerte by.

Her snakker vi om mellem 40-80 fakes rundt omkring på forskellige byer. Det er dyrt, men virker med sikkerhed :)
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, men nu snakker ve om mere en en eller 2 byer :D

Og med lidt viden kan man nemt finde ud hvilke byer hjelper dig mest at smadre men det fatter ikke saerig manmge
 
Top