Velkommen

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Som repræsentant for uF - uFailed vil jeg da lige byde jer allesammen velkommen

Selvom der endnu ikke er kommet så mange spiller til endnu, jeg har lagt mærke til der er joinet en masse udlægninger der i blandt en masse fra Polen, men det bekymrer os slet ikke.. Selvom mange derfra er nogen udmærket gode spiller men det vil tiden jo vise .

Det var et lille side spring... :)

Men som sagt vil jeg gerne byde allesammen velkommen til verden 5 og håber det bliver en både sjov og spænende server eller det skal det være efter min mening men det vil tiden jo vise, inden for nogen dage for vi jo og se hvem de bedste er og hvem der har det bedste Team work det hele kan så ment ske på mandag hvor Beskyttelsen er over og det hele går løs, men det må vi jo vente med at se til der jeg glæder mig ihvertfald..

Som repræsentant for uF, bliver det mig som står for alt det hård arbejde her inde i forummet, og det skal i skam glæde jer til ;) eller så er det os mig i skal kontakte i spillet hvis i vil vide mere omkring os og hvad vores mål i verden 5 er ... eller hov vent :) det for i jo at se :)

Men som det ser ud ligenu optager vi desværre ikke flere spiller, og hvis vi endelig gør, så skal det være nogen gode spiller som kender til spillet. Vi har ikke brug for nogen som ikke kender spillet, og hvis det nu sker så skal vi nok lærer folk spillet. og det hjælper ikke bare at skrive " Hej må jeg joine din stamme? " , den hjælper skam ikke her der skal en ordenlig ansøgning til, hvis ikke bliver jeres brev besvaret med et Nej, og i for at vide at i ikke har muligheden for at komme ind i vores stamme.

Vi/jeg gider nemlig ikke bruge tiden på sådan nogen brev, der er en masse andet som man kan lave i stedet for at sidde og kigge 1000 mails igennem hvor der bare står " Hej må jeg joine din stamme? " så nu ved i hvad der skal til evt for at kunne joine vores stamme.

Ang Forbund / IAP, det holder vi for os selv og hvis vi vil i Forbund / IAP med nogen skriver vi selv til dem så i behøves ikke sidde og spame os med brev om vi skal være i Forbund / IAP for det er noget vi selv ordner vi kan godt li at ordne ting selv ...

Selvom man er lidt spiller i en stamme betyder det ikke man ikke kan gøre noget, det giver endda endnu flere muligheder end hvad der er i en stamme med 40 medlemmer, men det for i jo at se senere hen i spillet, og stamme skal os bestå af et rigtig godt samarbejde samt aktiv spiller, eller kommer man sku ikke langt. Men som jeg siger så vil tiden vise hvem der kan noget på verden 5 inden for de næste dage.

Som repræsentant for uF vil jeg gerne slutte af med at sige, hvis du/i har nogen spørgsmål kan i skrive her eller inde i spiller,

Held og lykke til allesammen

Hilsen
Carebears - Repræsentant for uF - uFailed
 
Senest redigeret:

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Mange tak du ;) ...

Men vi er jo ikke bare kommet til verden 5 for at sidde og kede os ^^ :D

// Carebears
 

-NegativE-

I træning
Reaktionsscore
0
Ja, så må vi jo håbe at der kommer nogle flere endu. :eek:
-Og jeg venter med glæde på det store spektakel på mandag!
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jaaa da :) I LOVE IT!" :)

Glæder mig da til og se hvem der lægger hårdt ud, men tror godt jeg ved det :D .. ^^
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Spetakel? ej, tror at i overdriver lidt...

Man begynder jo ikke bare at angribe de aktive spillere i "top 200".... starter da med dem man ved ikke har mur, og dejlige råstoffer :) Er trær af at løbe ind i mure og miste et par spyd hver gang man angriber en bb-by for at farme.... tsk tsk tsk

Men ja, i løbet af ugen skal der nok meget spændende, men det er da dumt at lægge ud med 10 krigserklæringer imod sig pga. farmning af "størrer" spillere^^ tihi
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Spetakel? ej, tror at i overdriver lidt...

Man begynder jo ikke bare at angribe de aktive spillere i "top 200".... starter da med dem man ved ikke har mur, og dejlige råstoffer :) Er trær af at løbe ind i mure og miste et par spyd hver gang man angriber en bb-by for at farme.... tsk tsk tsk

Men ja, i løbet af ugen skal der nok meget spændende, men det er da dumt at lægge ud med 10 krigserklæringer imod sig pga. farmning af "størrer" spillere^^ tihi

Haha.... Overdriver skam ikke, det er skam sådan det skal forgå og det kommer det os til jeg vil da heller smadre alle de aktiv istedet for alle dem som alligevel bare er inaktiv, Intet er dumt på en server, alt er til ens fordel men jeg røber ikke tingene her ... ;) Just wait and see what we are going to do ;)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jooh, men det vilo være dumt at risikere at tabe alle ens tropper på en aktiv spiller i starten^^
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det ville det da slet ikke ;) , Hvis man ved hvordan man håndtere det ... og har tropperne til det ;)
 
Top