Verden 10

larspp1

I træning
Reaktionsscore
0
Istedet for at brokke jer, så prøv at spil selv.

har skam spillet i næsten 5 år og det ændre ikke på det jeg har skrevet, og jeg kunne bare bruge en masse penge på det ;-), men det giver jo ikke det rigtige billede ;-).
Så må man lave en verden for dem der bare vil bruge penge, en verden hvor du bare skal være plus uden ekstra ting på.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Sjovt at der er folk der siger der skal være flere BB. Classic runde 2 fik BB-byer som aldrig nogensinde set på .dk. Hvad fik de spillere ud af det? De har adlet om kap i BB byer og nu de langt om længe er væk har de "små" stammer længe givet op selvom de end ikke skulle uden for top 3 - 4 stykker for at have magt nok til at de burde kunne tage nr 1 ned... Det er godt nok længe siden det vrøvl blev udtalt, men helt ærligt så mener jeg det har bevist at det ikke er løsningen på noget som helst at indføre flere BB
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg synes heller ikke det er sjovt med et capture race om barbarbyer - problemet med halveringsfunktionen er at den netop laver spillet om til dette - og i så fald skal der være massere af barbarbyer.

Dermed har jeg ikke sagt at jeg synes spillet bliver sjovere af at få flere barbarbyer - Det bliver sjovere af at halveringsfunktionen og lignede bliver fjernet fra en verden, så spille kommer til at handle om at tage byer fra hinanden igen.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Mon ikke der kunne laves en verden uden nogle BB byer, undtagen selvfølgelig dem der sletter eller bliver inaktve, så ræset om hvem der tager flest BB byer stopper? :p

BB byer er selvfølgelig en del af spillet, men når det handler om hvem der tager flest så ryger det sjove jo :(
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Mon ikke der kunne laves en verden uden nogle BB byer, undtagen selvfølgelig dem der sletter eller bliver inaktve, så ræset om hvem der tager flest BB byer stopper? :p

BB byer er selvfølgelig en del af spillet, men når det handler om hvem der tager flest så ryger det sjove jo :(

Det dur ikke uden barbarbyer, men det er noget møg, når det bliver hurtigere at bygge en barbarby op fra grunden end at lave en nuke - så falder det hele til jorden.
 
Top