Verden 7 / BOT Sikring

Skal BOT sikringen fjernes inden den ødelægger første Snipe forsøg?

  • Ja få den væk med det samme.

    Stemmer: 22 73,3%
  • Lidt ligeglad, sniper aldrig..

    Stemmer: 1 3,3%
  • Nej det er kun godt for sikkerheden den er der og har ikke brug for at snipe..

    Stemmer: 7 23,3%

  • Samlet antal stemmere
    30
Status
Ikke åben for yderligere svar.

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har lukket afstemningen, da jeg har hørt jeres bønner. ;) Den er fjernet, så jeg forventer gode julegaver i år. :rolleyes:
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jubiiii..Storm er vores helt :tw_biggrin:
Forvent både de seje sokker og de limegrønne grydeskeer under juletræet i år :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Ikke at den har irriteret her, men det da helt rart at se andre glæde sig over dette.

Så længe de husker det til næste gang, at Vores CM rent faktisk gør noget :cool:...og ikke kun lader sig stå brokken til, alt det shiiit vi er utilfredse med ;)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg møder den altid når jeg sender mange afgreb afsted på samme tid... HVERT "farmtogt" simpelthen... jeg er trær af den, og den ødelægger planlægningen osv... men jeg vil sige, at den ikke er ligeså irriterende som det "fakestop" de har indført (skal min sende xx tropper i et angreb)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er jo ikke en gang rigtigt kronborg.... den 1% er af enten den by du sender fra eller den by du angriber...
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu hvor denne er fjernet, kan denne så ikke blive låst/slettet ?

For denne er jo slut ;)..

Altså der er fundet en afgørelse på at den skal fjernes ;)..
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvad med du bare holdt op med at skrive i tråde der er færdig debateret? Så er der ingen grund til at låse dem :rolleyes:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvad med du bare holdt op med at skrive i tråde der er færdig debateret? Så er der ingen grund til at låse dem :rolleyes:

Du siger noget..

Men måske skulle man alligevel låse den, for du ved Spamburg :laugh::laugh:..

Man ved aldrig hvornår han kommer ind og skriver igen ;)..
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Miss..hvem skrev lige igen i tråden og holdt den igen i live? Tænk nu længe og grundigt over den ;)
Var det Spamburg?? Elller var det igen igen igen i hule sørme saftevand der har stået 10 timer i solen dig igen Miss?? :laugh:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Du siger noget..

Men måske skulle man alligevel låse den, for du ved Spamburg :laugh::laugh:..

Man ved aldrig hvornår han kommer ind og skriver igen ;)..

... Miss du skal ikke altid skrive i trådene.. Og hvis du kiggede på forum, er der altså ikke så mange tråde jeg skriver i.. skriver kun i dem der vedkommer mig..

SLET TRÅDEN!
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top