Verden 9 og version 8.0!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
logo_tribalwars80_en.png



Verden 9 og Version 8.0
Vi er meget stolte og spændte over at kunne annoncere en ny version af Tribal Wars! Over de sidste par år, har vi lyttet til jeres tilbagemeldinger, fra nye og gamle spillere, og håber at alle vil kunne lide de nye ændringer, der er lavet. Eksisterende spillere vil blive fornøjet med store opdateringer på krigsstatistikker, forregistreringssystem for nye verdener og en angrebsplanlægger til stammen. Nye spillere vil få en oplæring af spillet ved hjælp af en række små opgaver, der skal introducere disse til spillet. For alle spillere har vi også lagt et nyt afsutningsscenarie ind i spillet: "Magtens hemmeligheder", der vil være tilgængelig som afslutning på nye verdener.

Som ved alle opdateringer af Tribal Wars, vil der blive startet en ny verden sammen med den nye version.

Spørgsmål og tilbagemeldinger kan skrives her: Her


Tribal Wars 8.0
Herunder følger en komplet liste over nye funktioner og forbedringer.

Revideret invitations system

  • Verdens preregistrering
  • Inviter venner til at starte i dit område


Verdens afslutning

Basics
Så du har bygget dine hære, adlet dine fjender, gået med i en magtfuld stamme og er de mindre spillers værste mareridt. Hvad så nu? På et bestemt tidspunkte i spillet, vil de såkaldte "Magtens Hemmeligheder" dukke op i barbar landsbyer fordelt over hele kortet. Disse Hemmeligheder er opfindelser og opdagelser som vil føre din verden ind i en ny tidsalder. Og de er hovedformålet med spillet: En stamme det lykkes at holde på et fuldt sæt af Hemmeligheder for en vis tid vil blive den dominerende magt i denne nye tidsalder og vil dermed vinde spillet.


Kontrol over en Hemmelighed
Du får kontrol over en Hemmelighed når du erobre landsbyen hvor den på det tidspunkte er opbevaret (indikeret ved et specielt flag ikon på hovedkortet) eller Hemmeligheden er flyttet ind i en af dine landsbyer. I modsætning til tropper, kan en Hemmelighed kun flyttes et mindre antal felter ad gangen. Efter at være blevet flyttet, er Hemmeligheden nød til at hvile i landsbyen i et længere stykke tid, igen er dette indstilleligt. Når du giver flytte ordre til en Hemmelighed, vil du ikke længere have den under din kontrol - du kan ikke annullerer flytningen eller få den tilbage (med mindre den er flyttet tilbage til dig), så vær forsigtig med hvem du betror den til.


Hemmeligheder spredes
Efter en tid, vil Hemmelighederne begynde at sprede sig i en stamme der holder dem. Du vil modtage periodiske opdateringer der informere dig om hvornår og muligvis hvortil Hemmeligheden vil spredes. Den nyligt spiret "kopi" af Hemmeligheden er akkurat lige så god som den originale Hemmelighed. Med tiden vil Hemmelighederne spredes mere og mere, hvilket vil gøre det endnu svære at holde dine modstanderes grådige lapper af dem. Til sidst vil det være tid til at angribe på enhver landsby der holder Hemmeligheder din stamme endnu ikke besidder.


Vinde spillet
For at vinde spillet skal en stamme besidde et helt sæt Hemmeligheder. Det vil sige, I behøver ikke besidde alle Hemmeligheder på kortet, kun mindst ét eksemplar af hver nævnt Hemmelighed. Efter en stamme har skaffet kontrol over et helt sæt, vil en sejrs countdown timer starte. Hvis en stamme fastholder kontrol over et helt sæt i hele countdown perioden, vil den vinde spillet.. Bemærk at kun sættet tæller: Hvis en stamme har mere end en kopi af en Hemmelighed, er det nok for stammen at fastholde kontrol over et eksemplar af Hemmeligheden for at fastholde fuldstændigheden af det hele sæt og dermed vinde.

Efter en stamme har vundet, vil verden automatisk gå i fredsindstilling og vil til sidst blive lukket.
Tutorial

  • Mission-baseret introduktion system

I et forsøg på at gøre spillet nemmere at gå til for nye spillere, så har vi lavet et nyt mission baseret introduktions system. Spillerne vil få nogle målsætninger som de skal opfylde. (Eksembelvis: Byg en kaserne) og blive belønnet for deres indsats. Blandt andre ting vil de blive introduceret for de essentielle spil mekanismer og blive lært vigtigheden af tropper, farmning og kommunikation med andre.


Rebalanceret start

  • De tidlige bygninger tager drastisk kortere tid at bygge.

For at gøre det meget tidlige spil en smule mere dynamisk, har vi taget os friheden at reducere byggetiderne drastisk for de fleste lavt-niveau bygninger, hvilket giver mulighed for nogle hurtigere første dage. Modvægten er at ved højere niveau vil bygninger tage en smule længere tid at bygge.

Kort


Den mest åbenlyse nye funktion er tilføjelsen af en krigsplanlægnings kort funktion, som giver lederne af stammen muligheden for at vælge og tildele bestemte landsbyer på kortet til bestemte medlemmer af stammen, som en hjælp til krigsplanlægning. Disse markeringer kan så ses af alle andre medlemmer af stammen, så de kan reagere derefter. Hvis du ønsker at flytte din planlægning til det interne forum, så kan koordinaterne fra de valgte landsbyer eksporteres - forud indpakket i de nødvendige BBkoder.


Stammekrige


Vi har lavet et væsentligt antal ændringer til stammekrigs systemet, efter den fantastiske modtagelse det fik i version 7. Først og fremmest så kan flere stammer nu deltage i samme krig og få deres statistikker registreret. Krigen vil stadig blive startet som en konflikt imellem 2 stammer, men andre stammer kan inviteres til at deltage på den ene eller anden side. Når man først er med i krigen, så vil stammen ikke have mulighed for at trække sig ud igen - de vil kun blive frigivet fra statistikkerne når krigen er forbi eller der er blevet erklæret fred. Kun lederne fra de 2 stammer der startede krigen kan beslutte om der skal inviteres andre stammer til krigen eller bede om fred - Resten vil blive informeret i en rapport.

Der ud over, så har vi tilføjet 2 nye typer grafer (statistik v. tid) blandt andre visninger og funktionaliteter til krigsstatistik siderne. Bare rolig, det gamle visnings system er stadig tilgængeligt hvis du savner det. Vi har også tilføjet en ny fane til rangerings siden, så resten af verden kan se hvilke stammer der virkelig leverer op til deres trusler om total udslettelse, og hvor godt de gør det.


Oversigter

  • "Klik for at sortere"-funktion tilføjet til de fleste kolonner [PA]
  • Flere filtre i kommando oversigten så man kan fjerne landsbyer der ikke har nogle relevante kommandoer [PA]


BBkoder

  • [claim] kode
  • [building] kode
  • Flere indsættelses knapper tilføjet


Konto Manager / Farm Assistent

  • Landsby loyalitets funktion tilføjet til KM oversigten [AM]
  • Handelsrute redigering & ankomst tidspunkts specifikation [AM]
  • Mange Farm assistent forbedringer [AM/FA]

Farm assistent forbedringer: Bare for at nævne en, så kan du nu se de sidste mur og råstof informationer derinde, såvel som slette rapporter direkte inde på Farm assistenten siden. Den vil nu også kun vise den seneste rapport fra den enkelte landsby, for at undgå at man ved et uheld kommer til at sende flere angreb på den samme landsby. Til sidst, så er det tilføjet en mulighed for kun at vise landsbyer angrebet fra den nuværende landsby for at forbedre farm effektiviteten.


Landsby oversigt

  • Informations bokse kan blive reorganiseret eller gemt af vejen
  • Info boks tilføjet til hovedkvarterets bygningskø [PA]


Rapporter

  • Vidtrækkende filtre [PA]
  • Rød/blå udfaldsprik (
    red_blue.png
    )
  • Gem koordinat information når man offentliggør


Stamme

  • Adlingsplanlægger log
  • "Tak" knap
  • Verdens rangering på medlems siden
  • Flere pre-definerede post lister


Bekvemmelighed

  • Kommando bekræft-knappen "OK" bliver nu fokuseret automatisk
  • Bæreevne bliver nu vist på kommando bekræftelses siden
  • Notesbogens placering kan flyttes til toppen af skærmen [PA]
  • Landsby popup listen er vedholdende når siden opfrisker [PA]
  • Opbakkende troppers information bliver vist på landsby informations siden [PA]
  • Vælg flere tjekbokse (hold muse knappen nede og træk hen over tjekboksene)
  • "Tilbage" knap til forsamlingspladsen
  • Mulighed for at afbryde flere rekrutteringsordre af gangen
  • Omarrangering af køen i smeden [PA]


Andet

  • Ny medalje: Mur Knuser
  • Samlet flere gamle ignorer værktøjer i et
  • Nedrivnings-knappen er ikke længere tilgængelig når loyaliteten er under 100
  • "Vis alle bygninger" tjekboks i hovedkvarteret aktiveret som standard
  • Tilfældigt gjort landsbyernes opståelses retninger
  • Gruppe valg på "nabo landsby" siden [PA]
  • En knap til at tømme alle simulator bokse
  • "Login i det nuværende vindue" mulighed for kontorepræsentant
  • Kvikbar link/script input boksens størrelse kan nu ændres [PA]
  • Markeds tilbud kan nu redigeres
  • "Skjul byer med fuld farm" funktionen i masse-rekruttering tager nu hensyn til bufferen [PA]
  • Tilføjet mere information til "adelsmændenes placering" popup'en i akademiet [PA]
  • "Lageret er næsten fuld" farve for råstof visninger
 
Senest redigeret:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Verden 9

Verden 9 vil starte Mandag d. 28/11. Det vil være muligt at forregistrere sig fra i dag af, ved at vælge verden 9, når du logger ind. Når du har inviteret mindst en spiller, vil du automatisk blive placeret på kortet, når verdenen starter.

De næste dage, vil du også have mulighed for at kunne invitere spillere, til at spille sammen med dig fra forregistreringen via e-maill.


<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Indstillinger</font></b></font></font>

<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th><br />
<td>1.5</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>0.8</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Aktiv, uden våben</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>00:00 - 07:00</td></tr><tr><th>Akademi:</th><td>Guldmønter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Aktiv, point og tidsbaseret</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 1500 point</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>Simpelt</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>4 dage</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>30</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Halvering av byggetid:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th><h1>Andet</h1></th><td>Det er muligt at vælge startposition. Ingen fakegrænse. Angrep/support gap er 100ms. Flere indstillinger findes <a href="http://dk9.tribalwars.dk/stat.php?mode=settings" target="_blank">her</a></td></tr></table></div><br />
 
Senest redigeret:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Resten af de danske verdener vil blive opdateret med 8.0 på Tirsdag d. 6/12!
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top