Verden 9?

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hmm.. Er der nogen der ved om der er udsigt til en Verden 9 , med noget der ligner V5 indstillinger i nærmeste fremtid..?? :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Er der nogen der ved om der er udsigt til en Verden 9 , med noget der ligner V5 indstillinger i nærmeste fremtid..?? :eek:)

Skulle vi nu ikke lige launche Classic først? ;)

Pt. bliver der ikke snakket V9, men lur mig, om ikke det bliver en realitet om ikke forfærdeligt længe :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er da altid tilladt at stille forslag :) Men den næste nærmest sikre verden der kommer er vel med den nye version, hvor alle lande normalvis får en server med den nye version... bare ærgeligt der heller ingen dato er på dette :p dertil kommer at jeg vil gætte på at classic nok får mindst et par måneder baseret på erfaring inden den næste verden bliver sat i gang. endvidere skulle inno vælge at mene at der allerede er for stor spredning på de danske verdener, så skal vi nok ikke forvente en ny verden bliver startet før tidligst når en af de 4 "gamle" blever lukket. alt andet vil jeg se som et privilegium. Dog vil jeg altid forbeholde mig retten til at ligge mine drømmeindstillinger ind som et forslag og håbe at der vil blive skelet til dem ;)
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Pt. bliver der ikke snakket V9, men lur mig, om ikke det bliver en realitet om ikke forfærdeligt længe :)

:eek: ikke særlig længe?!? v8 er jo først lige gået igang.. og der kommer classic indenfor 22 timer? min mening er i næsten starter nye verdner for hurtigt :eek:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Er enig med storgaard der, man kan ikke nå at spille en verden færdig før der kommer en ny verden :huh:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Kunsten er at man spiller 1 verden færdig og så kun har verdner ved siden af hvis man kan overskue at spille dem færdige også :)

Det er selvfølgelig rigtigt nok ;)
Men det kræver sin mand/kvinde, hvis man får et par tusinde income på den verden som man har tænkt sig at spille færdig, når man samtidig har andre verdener at spille på :p
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Verden 9 :eek:

Den kommer ikke før, vi får afsluttet endnu en verden.
Og måske ikke engang til den tid.

Når vi hører om den, hører i om den.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det lyder godt Liam, verden 9, det er måske oss lidt for tidligt at tænke på den ;)
 
Top