Verden kodeord.!

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hej dette er et forslag for dem som spiller dual :p

Jeg syntes at det skulle være sårn for at komme ind på feks v5 skal man skrive et kodeord og for at komme ind på v6 skal man skrive et andet kode ord sårn man kan være sikker på at ens dual på v5 ikke spionere en på v6 :D
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hej dette er et forslag for dem som spiller dual :p

Jeg syntes at det skulle være sårn for at komme ind på feks v5 skal man skrive et kodeord og for at komme ind på v6 skal man skrive et andet kode ord sårn man kan være sikker på at ens dual på v5 ikke spionere en på v6 :D

Hmm .. Lyder som om du er dual.. :?

Men altså .. - Dem der ikke er dual kan helt klart bedst lide den her metode..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Syns Dual burde forbydes, vil man som spiller vise skills, skal det ikke være med 2-3-4-5-6 på kontoen, men ene mand against the world :cool:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dekani? :D
Hva nu hvis man har et liv og ikke kan spille 24/7 ? :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Så bør man spille Simcity eller andre spil :laugh:
 
Senest redigeret af en moderator:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er heller ikke meget for det dual pjat...

Har set op til flere lave koordinerings fejl på deres konto, hvor undskyldning så var: Det var min dual. Yeah rigth :rolleyes:

Syns man skal være mand nok til at indrømme sine fejl, derfor spiller jeg ALTID alene på min konto...Laves der fejl, er der bare noget at arbejde på, som jo er fair nok... :cool:, men at lægge skylden over på sin/é makkere, nej den går sgu ik.

Har man ikke tiden til at spille 24/7, eller noget nogen kalder RL... så find et ikke online spil at spille ;)
 
Top