verden5

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
lol det bare for sjov ved godt i nok ikke synes dette (men det gør jeg lol)


hehe synes godt der kunne komme en verden5 snart gerne før en verden4:D


en lille drille ting fra mig
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu er dette jo en off topic tråd så du kan bare hygge dig her, men hvorfor en V5 før en V4? Hvorfor ikke en V10? :)
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg håber at verden 5 bliver en speed server med x1000 speed og den skal så vare 1 år det kunne være fedt :D
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
DU må have spist noget du ikke kan tåle, 1 ÅR!?

men så kan folk ikke brokke sig over at det går for langsomt :D og man vil ikke kede sig i den server


eller hvad men at lave server 4 til en tribalhugs server hvor man ikke kan angribe hinanden. Så kan man bare simme hele tiden
 
Senest redigeret:

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
hvad betyder


~Points don't win wars...~
~Troops do~
 
Senest redigeret af en moderator:

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det mener, lige gyldig hvor mange points du har, vil det aldrig gøre så du vinder krige
Men dine antal af Enheder gør
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
det kan man ikke men alle spiller det aligevel her er min tribalhugs profil http://tribalhugs.net/profile/dræberdaniel


men jeg håber at innogames snart laver tribalhugs så man ikke får flere tudemails over at man angriber folk i tribalWARS

Hehe man er cirka dobbelt så stor som i spillet... Men der står jeg er en pige :mad: Nedern.....



~Points dont win wars~
~Troops do~

Betyder på dansk:

~Point vinder ikke krige~
~Tropper gør~
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
skal vi slutte vores stammer sammen i tribalhugs? så kan vi få rigtig mange point :) og så kan vi alle sammen være venner uden nogle kedlige nobletrains (hvilket også er forbudt at lave i tribalhugs)
 
Senest redigeret:

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
JA!!!.... Hehe... Du kan trykke lige hvad du vil og så kommer der et eller andet frem ;) Prøv:cool:
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
har du et godt navn til hvad vores ally skal hedde? hvad med point kings?, og vores motto skal hedde: hvad skal man med tropper når man har forbund med hele verden. Eller også skal mit motto hedde :points dont win wars but we dont make any wars
 
Senest redigeret:

.KTK.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
man kunne også bare lave en V43, så er vi højere oppe end på .net ;)

Sig mig lige...

Hvordan vinder man en server? Er der tid på? eller? :confused: :confused:

i princippet sker det når der er 1 spiller der kontrollerer hele verdenen.
Men den bliver nok lukket hvis der kun er 1 tribe tilbage i verdenen, det er endnu ikke sket i world 1 på .net, så jeg ved det faktisk ikke helt :confused:
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
man kanogså bare lave en V43, så er vi højere oppe end på .net ;)
lol ja vi vil have en verden 43


i princippet sker det når der er 1 spiller der kontrollerer hele verdenen.
Men den bliver nok lukket hvis der kun er 1 tribe tilbage i verdenen, det er endnu ikke sket i world 1 på .net, så jeg ved det faktisk ikke helt :confused:

du har ret det er når der er en stamme tilbage eller en spiller. men ved ikke om det bliver når verden er helt blå samt lysblå
 
Top