Verdensforummet

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Skide god idé !
Vil ikke komme så meget ind på det, vil bare lige komme med en bøn.

Kan I ikke lige ændre noget ved rettighederne. Det godt nok ødelæggende når en kan lave en tråd, og så slette præcis det han har lyst til. Selvfølgelig vil der på et verdensforum være overvældene meget spam, men tror virkelig folk vil vælge det fra hvis der altid er nogen der kan lege deres egen nazi mod.

Der allerede en del der har slået alle notifikationer o. lign. fra.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Dejligt du kan lide idéen :)

Problemet er, at det kun er de der af deres stammer er valgt til at lede, og dem disse har valgt at give rettigheder, der har mulighed for at gøre netop det du nævner. Skal der ændres på rettigheder, så skal de ske i de enkle stammer (og jeg vil ikke ændre på hvem stammerne har valgt at give rettigheder, det er stammernes medlemmer der skal tage en sådan beslutning).

Der er sjældent noget der er så godt, at der ikke også er noget skidt ved det. I dette eksempel, så har I fået muligheden for at snakke med HELE VERDEN, men det betyder så også, at også der nogle gange er nogle med, som man måske helst var foruden. Så er spørgsmålet, opvejer det gode det dårlige? Og er der en måde I kan sikre det er langt mere godt end dårligt?

En mulighed er, og det er bare et eksempel på en måde at gøre det mere tåleligt for alle, at I får sat nogle regler for forummet, som flertallet kan acceptere. Jeg anbefaler det er meget få og MEGET enkle regler. Fx. at ingen må slette et indlæg, som ikke er et direkte brud på spillets regler.
I kunne sætte en afstemning op :)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hey SUN

Var da et hurtigt seriøst svar :D.
Du må lige undskylde mig. Jeg troede faktisk at det var ham der lavede tråden, der kunne redigere i den pågældene tråd. Jeg bliver nogen gange bildt underlige ting ind, for mange trolls lol.
Jeg har nok lige været lidt for hurtig ude. Det lyder perfekt med at dem der er blevet valgt som repræsentanter for stammerne, har disse rettigheder.
Mere kan man vel ikke gøre, medmindre der skulle en rigtig support til at være Mod.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Misforståelser opstår nemt :)
Godt du kunne bruge svaret.
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hej SUN. Tænkte på om det var muligt vi kunne lave et verdensforum på v26, tror du det ville fungere?. Kræver det at vi selv sætter ideen igang, eller vil du kunne lave en konto også gå ind og sætte det op? :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
I vil sagtens kunne lave det, det er et ganske almindeligt forum, delt med alle stammer :)
Det vil dog kræve, at der er én stamme der vil tage ansvaret for at sætte det op og invitere alle andre stammer på verdenen. Da der jo kommer nye stammer til og forsvinder stammer, vil der være lidt administration nødvendig.

Jeg kunne nemt gøre det på classic, da jeg jo har adgang til alle 10 stammer (via greverne) og derfor kunne både oprette forum, dele det og acceptere deling for alle stammer. På en almindelig verden vil det være en del nemmere, og mere praktisk, at I selv sætter det i gang :)

Jeg vil også anbefale, siden det er et forum der vil være delt noget længere tid end det på classic og der derfor er større chance for at ikke alle vil have samme idé om hvad der er passende opførsel, at I evt. sætter nogle meget enkle "regler" op for at være med :)
Fx. bare at alle skal overholde spillets regler mht. kommunikation og ingen må slette indhold på verdensforum med mindre spillets regler er brudt der.

I er velkommen til at skrive en privat besked til mig her på forum, hvis I har brug for hjælp med noget :)
 
Top