dræberdaniel
Spilentusiast
- Reaktionsscore
- 0
Nye indstilling for at forhindre misting af byer
Vi høfligt anmode om, at alle spillere at se denne ændring ud fra et forretningsmæssigt synspunkt. Vi er sikker på mange vil være enige, at den bedste forretningsplan ikke indebærer kunder er i stand til at tvinge andre kunder ud af spillet. For at løse dette problem en ny afkrydsningsfelt vises under Indstillinger, der hedder "forhindere overtagels". Dette vil forhindre andre spillere i at blive i stand til at overtage dine landsbyer d, men for at holde tingene afbalanceret, vil stoppe dig fra at være i stand til at overtage andrers!
Race koordinering
Du må ikke lade os narre dig, vi elsker tanken om stammen koordinering i Tribal Wars. Men vi føler, at det bare er blevet for meget for nylig. Vi ønsker at spille som en retfærdig og tilgængelig som muligt for alle spillere, så vi vil indføre en grænse for stamme koordinering.
Hvis du er i en stamme, vil du ikke længere være i stand til at angribe en landsby i et andet kontinent, hvis en anden spiller i din stamme allerede angriber dem. Bemærk, at dette vil blive håndhævet af game engine, så du ikke behøver at bekymre dig om at bryde nogen regler!
Angribende vs Forsvar
Den første ændring gælder for det meste til de udviklede verdener. En klage, vi ofte hører, er, at forsvarerne har en enorm fordel i forhold angribere, da en landsby kan stables med flere tusinde soldater, mens et angreb er begrænset af et niveau 30 bedriftens maksimale population af * 20.000 (* se nedenfor).
For at bekæmpe dette vi vil indføre en ny global grænse for antallet af tropper, der kan være i en landsby. Formlen for denne grænse vil være:
Tropper er tilladt i landsbyen = max indbyggere + byer du har / 0,005517)
Dette betyder, at hvis en spiller har 100 landsbyer, en landsby med et niveau 30 farm kun vil være i stand til at holde 38.126 tropper.
Hvis du sender tropper til en landsby, der er fuld, vil dine tropper simpelthen forsvinde.
Ud over dette, vil hæren lejre nu tillade enkelte hære, der skal flettes sammen for at skabe større super hære.
Attack hul
Vi har for nylig offentliggjort planer om at indføre et obligatorisk 50 millisekunder mellem hver angreb, igen håndhæves af spilmotoren. Den positive reaktion på denne overvældet os, og så har vi besluttet at gå et skridt videre.
Vi mener ikke, det er fair, at faktorer som internetforbindelse, halter og langsomme computere bør spille ind i et spil som Tribal Wars. For at løse dette, vil vi være at hæve angreb hul til 2 sekunder, der sikrer, at det ikke længere er muligt at sende mere end 1 angreb hver 2 sekund. Ud over dette vil rejse varighed for angreb tilfældigt svinger + eller - 10 sekunder hver gang du sender en.
Vi erkender, at mange spillere vil være imod dette. Men vi har en mere positiv note for at gøre om. Vi vil også fjerne reglen om, at stopper dig fra at sende mere end 5 angreb i en anden!
Spiller moderation
Øjeblikkelig virkning, har alle redaktører blevet fyret på grund af klager. Vi vil indføre et nyt system i morgen, som vi mener vil være fuldstændig fair, og sikre, at der ingen klager over bias. Spillere vil være i stand til at foretage en klage over en anden spiller fra deres profil. Når dette er gjort, vil klagen blive vist til alle spillere på verdensmarkedet. Hver spiller kan så stemme til 'permanent forbud «,» midlertidige forbud eller ingen ban «. Uanset hvilken løsning får flest stemmer bliver den handling automatisk taget af spillet!
Træ, ler, jern, jern, jern!
Vores revision afslørede en chokerende ubalance i TribalWars, alt for lidt jern! Så mange spillere synes at være kort af denne kritiske ressource. Efter en intens møde om problemet, har vi besluttet at straks fordoble beløbet på jern. Ud over denne ænding så vil ler og træ være halveret for alle landsbyer i alle verdener. Dette bør bidrage til at opnå en ligevægt af ressourcer og vil sørge for du aldrig mangler noget.
Høje antal angreb
Det store antal af angreb også chokeret os. Vi er også temmelig sikker på det er ikke alt det godt for vores servere. Så snart disse ændringer gå på plads alle spillere kan forvente at blive ramt med et angreb grænse. Hver landsby vil kun kunne få 10 udgående angreb på ethvert tidspunkt.
Unit inflation
Antallet af enheder i hver verden synes at være for stor
Vi vil opdele alle enheder med 10 til at løse dette. Hvis du har mindre end 10 af en vis enhed i en landsby, vil disse enheder forsvinder. Dette kan påvirke de få landsbyens at have mindre end 10 adelsmænd, og vi er virkelig ked af det. Disse adelsmænd kan genopbygges på en billigere pris fra akademiet.
For at stoppe dette problem gentager sig, befolkningen i et niveau 30 gård vil blive ændret til 20.000.
den kommer snart på .net servere
den originale .net tråd: http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=196839 hvis du ikke tror på mig
Vi høfligt anmode om, at alle spillere at se denne ændring ud fra et forretningsmæssigt synspunkt. Vi er sikker på mange vil være enige, at den bedste forretningsplan ikke indebærer kunder er i stand til at tvinge andre kunder ud af spillet. For at løse dette problem en ny afkrydsningsfelt vises under Indstillinger, der hedder "forhindere overtagels". Dette vil forhindre andre spillere i at blive i stand til at overtage dine landsbyer d, men for at holde tingene afbalanceret, vil stoppe dig fra at være i stand til at overtage andrers!
Race koordinering
Du må ikke lade os narre dig, vi elsker tanken om stammen koordinering i Tribal Wars. Men vi føler, at det bare er blevet for meget for nylig. Vi ønsker at spille som en retfærdig og tilgængelig som muligt for alle spillere, så vi vil indføre en grænse for stamme koordinering.
Hvis du er i en stamme, vil du ikke længere være i stand til at angribe en landsby i et andet kontinent, hvis en anden spiller i din stamme allerede angriber dem. Bemærk, at dette vil blive håndhævet af game engine, så du ikke behøver at bekymre dig om at bryde nogen regler!
Angribende vs Forsvar
Den første ændring gælder for det meste til de udviklede verdener. En klage, vi ofte hører, er, at forsvarerne har en enorm fordel i forhold angribere, da en landsby kan stables med flere tusinde soldater, mens et angreb er begrænset af et niveau 30 bedriftens maksimale population af * 20.000 (* se nedenfor).
For at bekæmpe dette vi vil indføre en ny global grænse for antallet af tropper, der kan være i en landsby. Formlen for denne grænse vil være:
Tropper er tilladt i landsbyen = max indbyggere + byer du har / 0,005517)
Dette betyder, at hvis en spiller har 100 landsbyer, en landsby med et niveau 30 farm kun vil være i stand til at holde 38.126 tropper.
Hvis du sender tropper til en landsby, der er fuld, vil dine tropper simpelthen forsvinde.
Ud over dette, vil hæren lejre nu tillade enkelte hære, der skal flettes sammen for at skabe større super hære.
Attack hul
Vi har for nylig offentliggjort planer om at indføre et obligatorisk 50 millisekunder mellem hver angreb, igen håndhæves af spilmotoren. Den positive reaktion på denne overvældet os, og så har vi besluttet at gå et skridt videre.
Vi mener ikke, det er fair, at faktorer som internetforbindelse, halter og langsomme computere bør spille ind i et spil som Tribal Wars. For at løse dette, vil vi være at hæve angreb hul til 2 sekunder, der sikrer, at det ikke længere er muligt at sende mere end 1 angreb hver 2 sekund. Ud over dette vil rejse varighed for angreb tilfældigt svinger + eller - 10 sekunder hver gang du sender en.
Vi erkender, at mange spillere vil være imod dette. Men vi har en mere positiv note for at gøre om. Vi vil også fjerne reglen om, at stopper dig fra at sende mere end 5 angreb i en anden!
Spiller moderation
Øjeblikkelig virkning, har alle redaktører blevet fyret på grund af klager. Vi vil indføre et nyt system i morgen, som vi mener vil være fuldstændig fair, og sikre, at der ingen klager over bias. Spillere vil være i stand til at foretage en klage over en anden spiller fra deres profil. Når dette er gjort, vil klagen blive vist til alle spillere på verdensmarkedet. Hver spiller kan så stemme til 'permanent forbud «,» midlertidige forbud eller ingen ban «. Uanset hvilken løsning får flest stemmer bliver den handling automatisk taget af spillet!
Træ, ler, jern, jern, jern!
Vores revision afslørede en chokerende ubalance i TribalWars, alt for lidt jern! Så mange spillere synes at være kort af denne kritiske ressource. Efter en intens møde om problemet, har vi besluttet at straks fordoble beløbet på jern. Ud over denne ænding så vil ler og træ være halveret for alle landsbyer i alle verdener. Dette bør bidrage til at opnå en ligevægt af ressourcer og vil sørge for du aldrig mangler noget.
Høje antal angreb
Det store antal af angreb også chokeret os. Vi er også temmelig sikker på det er ikke alt det godt for vores servere. Så snart disse ændringer gå på plads alle spillere kan forvente at blive ramt med et angreb grænse. Hver landsby vil kun kunne få 10 udgående angreb på ethvert tidspunkt.
Unit inflation
Antallet af enheder i hver verden synes at være for stor
Vi vil opdele alle enheder med 10 til at løse dette. Hvis du har mindre end 10 af en vis enhed i en landsby, vil disse enheder forsvinder. Dette kan påvirke de få landsbyens at have mindre end 10 adelsmænd, og vi er virkelig ked af det. Disse adelsmænd kan genopbygges på en billigere pris fra akademiet.
For at stoppe dette problem gentager sig, befolkningen i et niveau 30 gård vil blive ændret til 20.000.
den kommer snart på .net servere
den originale .net tråd: http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=196839 hvis du ikke tror på mig
Senest redigeret: