Version 8.4

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kære spillere,
En ny opdatering - tæt på den forrige. Det meste af denne opdatering er teknisk omstrukturering som du ikke vil lægge mærke til, men der kommer stadig en del forbedringer, som vi tror, du vil kunne lide, sammen med en par bugfixes.

Opdateringen vil ske d. 19/6. Mellem 10:00 - 14:00.

Funktioner og forbedringer:
  • Tilføjet "Troppe opløsning", der tillader dig at opløse dine enheder, som du ikke længere behøver. Forventes at bruge i midt- og slutspil, for at omstrukturere dine situationer. Det tager tid at opløse sine enheder. Denne funktion kan ikke bruges af kontorepræsentanter. Kræver pluskonto.
  • Tilføjet en tabel til "Anmod råstoffer" funktioner, der viser indkommende råstoffer
  • Tilføjet yderligere opgaver

Bekvemmelighed
  • Tilføjet en "ignorer" knap på individuelle kommandoer
  • Tilføjet en "forventet hjemkost" på individuelle kommandoer
Andet
  • Tilføjet informationer om Hemmelighederne rejse distance
  • Forbedret status på forøget råstofproduktion
  • Tilføjet forbedringer til ikonet ved første opgave, for bedre at kunne indikere dens plads
  • Et antal småforbedringer
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Funktioner og forbedringer: Tilføjet "Troppe opløsning", der tillader dig at opløse dine enheder, som du ikke længere behøver. Forventes at bruge i midt- og slutspil, for at omstrukturere dine situationer. Det tager tid at opløse sine enheder. Denne funktion kan ikke bruges af kontorepræsentanter. Kræver pluskonto.

Tak for det! :cool: Så skal man ikke længere dræbe sine egne adler og def tropper :p
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Funktioner og forbedringer: Tilføjet "Troppe opløsning", der tillader dig at opløse dine enheder, som du ikke længere behøver. Forventes at bruge i midt- og slutspil, for at omstrukturere dine situationer. Det tager tid at opløse sine enheder. Denne funktion kan ikke bruges af kontorepræsentanter. Kræver pluskonto.

Tak for det! :cool: Så skal man ikke længere dræbe sine egne adler og def tropper :p

Hold da op, det gav sku da en del MB i længden ved at gøre det :laugh:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Noget siger mig at den xxx opdatering har gjort at min tagger ikke virker mere :laugh:


Btw. kan ikke finde ud af at opløse mine adelsmænd
 
Senest redigeret:
Top