Ingen Bug VIGTIGT: Omkring TDC og forbindelse

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Hej folkens og ISÆR innogames/mods.

Jeg høre flere af spillerne på div. verdener har problemer med at komme på. Det drejer sig vist mest folk som har internet gennem TDC. Da de givne spillere ikke selv kan komme på, vil jeg nu skrive en besked for at høre om andre har hørt noget om dette?

Når der prøves at få forbindelse til spillet skulle der stå noget lignende "siden kan ikke nås"

Da det er uklart om det også gælder for forummet her har jeg så for en ven valgt at skrive dette indlæg for at høre mulige andre spillere om samme problem eller løsning.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
det er vist ikke kun tdc jeg har også problemet

jeg har hørt fra rigtigt mange på skype og msn som har samme problem.

himmelvralter fortæller at det er samme problem med et andet spil fra innogames.

Jeg ved der er i alt fald en der har sendt mail til innogames, men der er vist ikke svar endnu
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Forummet virkede ikke for mig i morges - virker dog fint nu. Dog virker TWstats ikke. :(

Så er det nu der skal overtages byer! :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.. har selv TDC, men det er der ikke noget galt med.. Har tilgengæld haft problemer med det før... men det har altid været på grund af problemer med netværket ;9
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm nej kan også se stats ik lige virker. Men ellers Spamburg. mener du dit eget netwærk eller tdc's ?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg vil meget gerne vide om der er andre som har samme problem, eller bare generelt tit får teksten "Siden kan ikke nås"?
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg kunne godt loade tw igår, men på et tidspunkt så kunne jeg ikke loade stats..
Det virker helt fint i dag..for mig altså.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vi har haft en del problemer på v3... og et enkelt tilfælde på v4.

Så der nok noget i luften :( ...
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
kunne ikke komme på forum twstats eller tw igår og kunne ikke komme på hele dagen
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Ang. i går, så var fora'erne i hele verdenen nede. Jeg var desværre ikke til stede da det skete, og kunne ikke oplyse om det.

Hvis i døjer med at få forbindelse til TW, så skriv venligst tidspunkt og internetudbyder. :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ang. i går, så var fora'erne i hele verdenen nede. Jeg var desværre ikke til stede da det skete, og kunne ikke oplyse om det.

Hvis i døjer med at få forbindelse til TW, så skriv venligst tidspunkt og internetudbyder. :)

det var i alt fald et massivt udfald, for min skype og msn nærmest ekploderede...smiler
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Af mig der startede emnet her så har jeg hørt det største normalt ligger fra TDC udbyder.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Dette er hvad der skete for nogle TDC forbrugere forskellige steder i landet. Og da man andre internetudbydere også kører på TDC's kabler, skete dette også for dem. Dette skete kun VISSE steder i landet.

TDC og YouSee har haft problemer mange forskellige steder i landet i dag, og der er stadig problemer der endnu ikke er løst, men efter planen skulle alle problemer gerne være løst i løbet af natten. Problemet har ligget i access-nettet, hvilket kobler de enkelte kunder (abonnenter) eller kundegrupper til et centralt knudepunkt (node). Fordelingsnettet kan omfatte alt fra et net i ét hus, til net inden for flere huse og mellem disse huse, dette har betydet at i nogle områder har naboen kunne benytte alle internettets faciliteter, hvorimod andre ikke kunne benytte flere forskellige internet faciliteter. Fejlen opstod i forbindelse med et nedbrud på en større tysk server, hvorefter TDC (og YouSee) har lidt under efterdønninger igennem deres netværk.

Kilde: Support TDC.
 
Senest redigeret:
Top