Vinter Event 2012 - diskussionstråd

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Her kan vi diskutere og få svar på alle de spørgsmål der måtte være omkring vinter eventet :)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Er Vikingerne superhumans - som de bør være - eller snakker vi krigere med ~30 i hver slags forsvar der bare skal skræmme?

Edit: Og hvorfor er vikingerne ikke i simulatoren? :D
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vinkingerne er suverænt stærke IG.. Jeg ville holde mig langt væk fra de byer hvis jeg var jer :p

Når det så er sagt, så skal jeg nok få dem, samt deres rås og pelse væk for jer :D
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Nu fik jeg så også cleanet to af dem. De vikinger er jo nogle svanser!

FEJL I SPILLET!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Du får da en bonus ud af pelsen, jeg har pt. 15% ler og 20% rekruteringshastighed .. Syns det er en oka handel :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Udover det, så har jeg et spørgsmål??

Jeg har aktiveret den bonus jeg lige sagde.. MEN.. Jeg syns Rekruteringshastigheden er rettet mod mine bygninger.. Virker lidt underligt, for jeg troede det var tropperne :(
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Min fejl, kan jeg se..

Lod ikke så meget mærke til billedeikonet.. ØV BØV xD
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
16fSS.png

Jeg må på teamets vegne beklage at der er sneget en fejl ind i oversættelserne af eventet. Som der står på billedet på engelsk er den nævnte bonus til "Constuction speed" og altså til bygningerne. Ikke til tropperne. Vi forsøger at få rettet fejlen så hurtigt som muligt :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Helt iorden, har også en række bygninger der godt ku bruge et skub, så hva faen.. :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan de ikke.. Flyverskjul har allerede prøvet... Grådige gamle G*IS :laugh:
 
Top