Vitser (Der svitser)

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa alle sammen..

Jeg kunne godt tænke mig at vide om i havde nogle gode vitser? Hvis i har kan i da godt lægge dem her ind..
Jeg starter:)

2 svenskere og 2 danskere skulle med et tog.. Svenskerne købte 2 billetter men danskerne købte kun 1. Dette undrede svenskerne sig lidt over, men da de så kom ind i toget skyndte danskerne at låse sig inde på toilettet og da kontrolløren kom og bankede på, mens han sagde billet tak. Stak danskerne billetten ud under døren. Dette blev svenskerne meget imponeret over, så da de skulle med toget tilbage igen, købte svenskerne kun en billet, men danskerne købte slet ingen. Igen undrede svenskerne sig.. Da de kom ind i toget skyndte svenskerne at låse sig inde på toilettet.. Da de havde låst sig derinde, kom danskerne hen og sagde "billet tak", og så stak svenskerne selvføgelig billetten ud under døren. Danskerne tog den, og skyndte sig så at låse sig ind på et andet toilet..

Hvad syntes i om den? Skrev den hurtigt så der er sikkert nogle stavefejl:D
 
Senest redigeret:

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa alle sammen..

Jeg kunne godt tænke mig at vide om i havde nogle gode vitser? Hvis i har kan i da godt lægge dem her ind..
Jeg starter:)

2 svenskere og 2 danskere skulle med et tog.. Svenskerne købte 2 billetter men danskerne købte kun 1. Dette undrede svenskerne sig lidt over, men da de så kom ind i toget skyndte danskerne at låse sig inde på toilettet og da kontrolløren kom og bankede på, mens han sagde billet tak. Stak danskerne billetten ud under døren. Dette blev svenskerne meget imponeret over, så da de skulle med toget tilbage igen, købte svenskerne kun en billet, men danskerne købte slet ingen. Igen undrede svenskerne sig.. Da de kom ind i toget skyndte svenskerne at låse sig inde på toilettet.. Da de havde låst sig derinde, kom danskerne hen og sagde "billet tak", og så stak svenskerne selvføgelig billetten ud under døren. Danskerne tog den, og skyndte sig så at låse sig ind på et andet toilet..

Hvad syntes i om den? Skrev den hurtigt så der er sikkert på stavefejl:D

HAHAHA :D:D:D Kan ikke lige finde på en nu da ejg skal lukke emd det samme :(
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Er der virkelig ikke nogle der har nogle gode vitser?... Sidder og er syg, har brug for at blive opmuntret:D
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Er der virkelig ikke nogle der har nogle gode vitser?... Sidder og er syg, har brug for at blive opmuntret:D

måske, kommer med en dårlig en nu (eller er den dårlig:D:D:D):
Præsidenterne Putin og Bush står på havnen i Murmansk i Rusland og ser på russiske ubåde.
Putin siger så: - Vores bedste ubåd kan være neddykket i 6 måneder og kan hverken ses på radar eller sonar.
Til det svare Bush: - Skulle det være noget? Vores bedste ubåd kan være neddykket i 9 måneder, og den er så hemmelig at vi ikke engang selv ved, hvor den er.
Pludselig dukker der en ubåd op lige foran dem. lågen går op og op kommer en mand og siger:
- Heil Hitler, haben sie diesel?

og det var den vittighed:D:D:D
hvem er humor kongen? tore555:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
måske, kommer med en dårlig en nu (eller er den dårlig:D:D:D):

Præsidenterne Putin og Bush står på havnen i Murmansk i Rusland og ser på russiske ubåde.
Putin siger så: - Vores bedste ubåd kan være neddykket i 6 måneder og kan hverken ses på radar eller sonar.
Til det svare Bush: - Skulle det være noget? Vores bedste ubåd kan være neddykket i 9 måneder, og den er så hemmelig at vi ikke engang selv ved, hvor den er.
Pludselig dukker der en ubåd op lige foran dem. lågen går op og op kommer en mand og siger:
- Heil Hitler, haben sie diesel?

og det var den vittighed:D:D:D
hvem er humor kongen? tore555:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Den var da meget sjov:D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Tysk er da heller ikke så svært ;)

Og nej, du har fået lov til at være spammer konge.. Jeg vil være humorkonge :p

Tore må være...... Tjaa... Tjener ? ;) :D :p

Ja :D Du er humor kongen :D Så er tore tjener :D:D:D Eller måske ridder :p

.. Og jo.. Bliver 13 imorgen.. Går i 6. og på min skole får vi først tysk i 7....

Men hvad betød det?? Ved det er noget med Hitler :D

Men her kommer en..

Der var 3 drenge.. De skændtes om hvis far der var lavest. Den første dreng: Min far er bare så lav at han ikke må prøve dæmonen i tivoli.
Den anden dreng: Min far er bare så lav at han ikke må prøve karrusellen.
Den tredje dreng: Min far faldt ned af stigen i sidste uge, da han skulle plukke jordbær :p
____________

Der var 3 drenge. De skændtes om hvis far der kunne holde vejret under vand i længst tid.
Den første dreng: Min far kan bare holde vejret i 1 minut.
Den anden dreng. Min far kan bare holde vejret i 10 minutter.
Den tredje dreng: Min far faldt i havnen i sídste uge er og stadig ikke kommet op :p
____________

Der var en dansker en svensker og en nordmand. De stod ved en klippe.
Pludselig udbyder svenskeren: "Jeg gør dette for mit land!" og hoppede ud over klippen.
Så råber danskeren: "Jeg gør dette for mit land!" og skubbede nordmanden ud fra klippen :p
____________

Kan mange andre gider bare ikke at skrive nogle andre lige nu :(
 

thefighter

I træning
Reaktionsscore
0
Ja :D Du er humor kongen :D Så er tore tjener :D:D:D Eller måske ridder :p

.. Og jo.. Bliver 13 imorgen.. Går i 6. og på min skole får vi først tysk i 7....

Men hvad betød det?? Ved det er noget med Hitler :D

Men her kommer en..

Der var 3 drenge.. De skændtes om hvis far der var lavest. Den første dreng: Min far er bare så lav at han ikke må prøve dæmonen i tivoli.
Den anden dreng: Min far er bare så lav at han ikke må prøve karrusellen.
Den tredje dreng: Min far faldt ned af stigen i sidste uge, da han skulle plukke jordbær :p
____________

Der var 3 drenge. De skændtes om hvis far der kunne holde vejret under vand i længst tid.
Den første dreng: Min far kan bare holde vejret i 1 minut.
Den anden dreng. Min far kan bare holde vejret i 10 minutter.
Den tredje dreng: Min far faldt i havnen i sídste uge er og stadig ikke kommet op :p
____________

Der var en dansker en svensker og en nordmand. De stod ved en klippe.
Pludselig udbyder svenskeren: "Jeg gør dette for mit land!" og hoppede ud over klippen.
Så råber danskeren: "Jeg gør dette for mit land!" og skubbede nordmanden ud fra klippen :p
____________

Kan mange andre gider bare ikke at skrive nogle andre lige nu :(

Tillykke med i morgen ;)

Noget i retning af "(Et eller andet...) Hitler! Har de diesel?", tror jeg :)

Og de var da sjove :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Tillykke med i morgen ;)

Noget i retning af "(Et eller andet...) Hitler! Har de diesel?", tror jeg :)

Og de var da sjove :D

Tak :D Ok :D Og Tak igen ;) Bliver 13 så er jeg endelig teenager :D Så har jeg da en undskyldning for at sidde på min flade og lave ingen ting :D :p :) :rolleyes: :cool:
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja :D Du er humor kongen :D Så er tore tjener :D:D:D Eller måske ridder :p

.. Og jo.. Bliver 13 imorgen.. Går i 6. og på min skole får vi først tysk i 7....

Men hvad betød det?? Ved det er noget med Hitler :D

Men her kommer en..

Der var 3 drenge.. De skændtes om hvis far der var lavest. Den første dreng: Min far er bare så lav at han ikke må prøve dæmonen i tivoli.
Den anden dreng: Min far er bare så lav at han ikke må prøve karrusellen.
Den tredje dreng: Min far faldt ned af stigen i sidste uge, da han skulle plukke jordbær :p
____________

Der var 3 drenge. De skændtes om hvis far der kunne holde vejret under vand i længst tid.
Den første dreng: Min far kan bare holde vejret i 1 minut.
Den anden dreng. Min far kan bare holde vejret i 10 minutter.
Den tredje dreng: Min far faldt i havnen i sídste uge er og stadig ikke kommet op :p
____________

Der var en dansker en svensker og en nordmand. De stod ved en klippe.
Pludselig udbyder svenskeren: "Jeg gør dette for mit land!" og hoppede ud over klippen.
Så råber danskeren: "Jeg gør dette for mit land!" og skubbede nordmanden ud fra klippen :p
____________

Kan mange andre gider bare ikke at skrive nogle andre lige nu :(

er ikke tjener eller rider

jeg er HUMORKONGE:D:D:D
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Tillykke med i morgen ;)

Noget i retning af "(Et eller andet...) Hitler! Har de diesel?", tror jeg :)

Og de var da sjove :D

rigtigt, det betyder: heil Hitler heil Hitler (som man sagde i tyskland, for at vise at man støttede ham) Har i diesel?
 
Top