w62 .net

yyuf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej DK-spillere

Pga. mange DK-verdener er små og muligvis en lille smule kedelige, som nogen - ikke mig - hævder, tænkte jeg på at det ville være sjovt hvis en stamme bestående hovedsagligt af danske spillere ville starte på .net. Alt efter, hvordan stemningen er så vil vi måske vælge en anden verden, men som udgangspunkt er det verden 62 i .net.

Der vil gå en del tid inden w62 starter, det er nok omkring nogle uger/måneder. Så det ville være fedt hvis folk kontakter mig på skype eller her i forumet, så vi kan gøre os klar. Jeg personligt ser det her som et "projekt". Med det mener jeg at stammens formål vil være at have det sjovt og owne på en .net server, hvor der måske er lidt mere udfordring end på en dk server - med det mener jeg ikke at der ikke er gang i den på dk. Med andre ord det kan være vi først starter om et halvt år eller noget lign.

For at blive et medlem er der følgende krav:

1. Du skal være aktiv, både in game og på skype ( aktiv kan være mange ting som udgangs punkt vil jeg sige mindst 1 time om dagen - mindre hvis man doserer sådan at man kigger hver time i 5 min og derud over har en co-player.

2. Hvis ikke du allerede er meget erfaren og har 100% styr på opstart osv. skal du lytte til hvad de mere erfarne spillere fortæller dig.

Egentligt er det det. Dvs. at alle inklusive noobs har en enestående mulighed for at hoppe fra noob til decent.

Da udsigterne er meget lange vil jeg afholde "trænings camps" - det er ikke sikkert der går så lang tid og at det bliver aktuelt. "Trænings camps" vil finde sted især af hensyn til nybegyndere med stor interesse og lyst til at lære. En "trænings camp" vil bestå i at nogle få stykker der har lyst og tid spiller for sjov i en verden for at øve os i opstart og nogle basale opstart taktikker. Disse camps vil være i rim(yderkanten) af nogle forskellige verdener.

Hvis du er interesseret så kontakt mig, enten her eller helst på skype. Mit skype navn er: ulven4569, min email er mitos61@gmail.com

Mvh
yyunknownface aka ulven4569
 

yyuf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:huh: jeg tror ikke på at du spiller mindre en en time om dagen, men selv hvis det var tilfældet sp betyder det ikke at du ikke kan være med.

Jeg skrev også at man ikke behøvede at spille så meget, hvis bare man havde co-player osv. Det kan jo være at man er mere aktiv om weekenden men ikke i hverdagene eller omvendt. Så kan man jo også kompensere på den måde.

I sidste ende er det jo sådan at jeg bedømmer om man er aktiv nok eller ikke, så det jeg skrev er en estimatsion.

hvilket nick har du spillet under på DK servers

jeg har spillet som ulven4569 og som luka1507 på dk.
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
:huh: jeg tror ikke på at du spiller mindre en en time om dagen, men selv hvis det var tilfældet sp betyder det ikke at du ikke kan være med.
Nå.. men jeg logger altså kun på en gang om dagen i snit og det er faktisk sandt :(
 

yyuf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så det vil sige du logger på 1 gang om dagen og spiller i mindre end 1 time hver dag i gennemsnit?

Jeg syntes det lyder til at være i underkanten, så hvis det er tilfældet må jeg jo sige at du ikke kvalificerer dig dekani. Skulle din aktivitet dog ændre sig så er du stadig velkommen.
 

yyuf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg ved ikke lige helt hvad linie 3 er, og hvad du mener med "... til gengæld hele dagen!", men jeg gad gerne få et link hvis vittigheden ikke er stueren :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Så det vil sige du logger på 1 gang om dagen og spiller i mindre end 1 time hver dag i gennemsnit?

Jeg syntes det lyder til at være i underkanten, så hvis det er tilfældet må jeg jo sige at du ikke kvalificerer dig dekani. Skulle din aktivitet dog ændre sig så er du stadig velkommen.

Øv total afvisning lige der VRÆÆÆÆÆÆÆL :(
 

yyuf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
siden du lyder meget tja ked af det må jeg antage at du selv mener at du burde være med selvom du skriver at du ikke er særlig aktiv.

btw. dit første indlæg kom: i dag 17:01 og dit sidste kom: i dag 17:37.
Nu er klokken 17:43 vil det sige at du logger af 18:00?

eller er du meget aktiv nogle dage og mindre aktiv andre?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
siden du lyder meget tja ked af det må jeg antage at du selv mener at du burde være med selvom du skriver at du ikke er særlig aktiv.

btw. dit første indlæg kom: i dag 17:01 og dit sidste kom: i dag 17:37.
Nu er klokken 17:43 vil det sige at du logger af 18:00?

eller er du meget aktiv nogle dage og mindre aktiv andre?
Det her er forum, der er jeg jo altid aktiv :p

Det er noooooget sværre og gå ind i spillet og lave noget der.. kræver en del planlægning og sån :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hva nuuuuu
buhu.gif
 

yyuf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det her er forum, der er jeg jo altid aktiv :p

Det er noooooget sværre og gå ind i spillet og lave noget der.. kræver en del planlægning og sån :confused:

nu er jeg lidt forvirret. Jeg syntes det er lige omvendt. Når du siger planlægning, hvilken "planlægning" mener du?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja altså.. du tror da vel ik man kan være så Lazy? som mig og stadig orke at huske adganskoden vel.. nææ du det kræver en del planlægning og sørge for at jeg kan finde den i rodet :eek:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hey. Har ikke set denne träd för nu lol.

Jer inde pä W62 .net, i velkommen til at skrive til acc "iKilledKenny."

Vi er 6 danskere i stammen DA.. Og er da altid sjovt at se hvor i er i verdenen i W62, om man skal teame op som danskere, eller om vi tät ved hinanden og snart kommer i kamp :D
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
:laugh: det er jo jer der er ved at få klå men vad vis du ikke har opdaget det er det jo nok for sent ;)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hehe :p

Vi giver rimelig mange klø ud pt., er vist top 5 i ODA (MBA) lol.. Meeeen, Org + Panic kommer tættere og tættere på og ja det begynder sku at brænde på.


/Baulerss stikker af til Panic, lol
 
Top