Wiki/Hjælp

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Når man trykker hjælp nede i baren inde i Tribalwars kommer man ind på wikipedia.

Den wikipedia er fejlagtigt når man kigger på ressourcefelternes produktion.

Det er det eneste jeg lige har lagt mærke til, ved ikke om der er andre fejl. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Den er baseret på speed 1 .. ergo vil du have det rigtige resultat skal du ligge en halv gang oveni alle tingene ;)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Wikien fungerer i stedet for hjælp og skal hele tiden rettes til. den har sit eget forum herinde, hvor man blandt andet kan bede om at få opdateret tingene eller sætte sine forslag op til hvad der mangler. Den er desværre ikke åben for at alle kan rette i den.

Og som dekani nævnte så er ress tingen baseret på speed 1, så når den viser forkert i forhold til V9 er det fordi denne kører med speed 1,5.
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Fair nok. :)

Jeg snakkede også bare opstart med en der gerne vil igang i går, men det var lidt svært at blive enige når data ikke passede sammen.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tjae man kan jo stille forslaget som de bruger på .no. Der har de regnet indtjeningen ud for de enkelte servere. Altså hvor de har regnet ud for spillerne hvad tallene bliver for speed 1,5 og 2,0 og hvad de ellers har af indstillinger. Vi (måske mest mig) har vurderet at det var nok med værdierne for speed 1, da vores spillere naturligvis er klogere end de norske :p
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Det kan godt være vi er klogere, men hvis det ikke er oplyst eller bøjet i neon nogen steder, hvordan skal forholdsvis nye spillere så finde ud af det?
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tjae.. i det kan du jo have ret. Men på trods af det så er der ikke ligefrem nogen der normalvis kommenterer på det der står eller ikke står i wikien. Jeg og resten af teamet har svært ved at svare på hvad man vil søge efter som helt ny i spillet. De fleste af har spillet i længere tid med de deraf følgene dårlige vaner og indforståethed. Vi har ikke nødvendigvis svaret på det hele og derfor har vi som helhed savnet feedback. Og desværre ikke kun på wiki'en
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Et af de største samtaleemner lige pt. i HT-DK forum er hvor mangelfuld og fejlagtig Wiki'en er.

En del af os er også forholdsvis grønne i gamet, hvorfor det bare ikke spiller at man ikke kan få præcise informationer.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Wikien har ca nu 1 års fødselsdag og er oprindeligt lavet af en der ikke har spillet spillet. Han har derfor bare sat det ind han har kunnet oversætte andre steder fra. Har det så ikke været opdateret siden sidste version så har han ganske enkelt ikke vidst det. Jeg selv har efterhånden som tiden har været der opdateret tingene og de skulle derfor gerne være mere korrekte end da jeg kom til. Men det er stadig langt fra et færdigt projekt. Hvis i sætter jeres forslag op Her ved at oprette tråde om ønskede ændringer, manglende informationer, direkte fejl og så videre, så skal jeg kigge på tingene hurtigst muligt.

Mirakler skal i dog ikke forvente, da jeg som wiki mod er frivillig og derfor som sådan ikke får løn. Den bliver derfor af mig opdateret når jeg har tid.
 
Top