Winter Game

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Kommer der et Winter Game - fx. fra 1. dec 2012 til 1.3. 2013?

Det kunne evt. være skandinavisk så vi fik nogen flere med?
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er blevet vetaran :mad: Jeg foretrækker emeritus

BTW tanken bag et Winter Game er at der kunne være andre end mig der synes at de 400 dage det tager er spille et dansk spil er enten for meget eller forlidt til at jeg gider. Der er jo 120.000 inaktive spillere og det kunne være at vi kunne få nogen af dem aktiveret i et sådant Winter Game.:p
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære Veteran :p

Mener du som en tournering på den svenske speed-server? Fx. en række af kampe hvor vinderen vil være den/de der lykkes med at klare sig bedst gennem disse.
Eller er det mere i stil med en classic-runde du har i tankerne? :)

Den scandinaviske del. Da vi ingen fælles servere har, vil det uanset skulle afholdes ved én af os..altså dk, se eller no..men det forhindre jo ALDRIG spillerne fra at kigge ind til vores naboer og hører dem om de er interesseret i at lege med ;)
Er det en tournering på .se's speed, så kan der sikkert hvis svenskerne er interesseret i at holde den, mulighed for at annoncere både IG og på forum i alle lande hvis alle er med på den og Inno giver GO til det :)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har ikke noget specielt i tankerne men blot et løst forslag til et eller andet der måske kunne puste lidt liv i TW.

Da jeg startede med at registrere mig på TW startede jeg med en rang at 6 - 7000 - altså var der ca 6 - 7000 spillere der havde registreret sig før mig på en verden. Nu er der kun 2500 aktive spillere tilbage til at fordele på alle verdener.

Det betyder blandt andet at en verden altid kommer til at fungere som en slags speedserver hvor den bliver afgjort på omkring 400 dage. Heraf følger at man enten skal være med fra start og håbe på at overleve i de 400 dag. Det er ikke muligt at lave omstart eller at starte sent fordi spillene er så korte.

Personligt synes jeg at 400 dage er for lang tid at bruge på en sådan verden og vil hellere nyde det gode vejr. Jeg kunne tænke mig at der var andre end mig som havde det på samme måde. Derfor foreslår jeg at man laver et spil der vare 100 dage om vinteren, som muligvis kunne tiltrække lidt flere spillere, så vi evt. kunne prøve en verden der havde en 6 - 7000 deltagere igen.

Hvilke andre ting der skulle være i en sådan verden kan vi jo spørge nogen af den passive spillere om forslag til. Det skulle gerne være noget der kunne tiltrække dem, så de gider spille igen.

Personligt ville det passe mig fint, hvis fjernede alle de tilkøb der har været på de seneste servere - så vi er tilbage til noget der hedder plus-konto, farmassit o.l. men ikke det pjat med halvering af dit og dat - Det ødelægger spillet. Hvis man kunne få en server op at stå med 6 - 7000 deltagere skulle det også rigeligt kompensere for den manglende indtægt fra alle de tilkøb.

Men som sagt synes jeg at man skulle sende en mail rundt til alle de passive spillere og spørge om hvad de kunne tænke sig en sådan verden skulle indeholde for at det vil være interessant for dem at tage et spil mere.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tjoe classic serveren der startes om og om er beregnet til at vare 3-6 måneder. Vil tro den svarer lidt til dit forslag. Det går lidt hurtigere og har lidt anderledes indstillinger end de normale servere. Samt at den ofte har et begrænset plus materiale
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jo jo men der er jo ikke meget hip omkring det - og det giver jo ikke mange spillere

Men jeg kigger efter det.
 
Top