Merge between N-one and .Fin

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
From this day N-one and .Fin have united their powers to fight the danish noob tribes. It's a new tribe with a brand new start, both in od and a new leadership. We will now come out with info about the merge.


If you have any diplomatic questions about the new tribe contact me(Kjenes), in scandinavian or english. And remeber to write the mail serious, if not, it will not be answered. We won't get into a ally if we don't get anything back from it.

Recruitment will from this day, Ab Ovo. take care off. Contact him in english. Noob players will never get an invite from us.

The main leader's of this new tribe will be Ab Ovo. and Hell G. Any questions beside diplomatic ones,contact one of them.

And of course the wars we are in. We will from this day be in war with:

~DVDV~
VVK
VVK~A
Phønix
6 1/2
4 1/2
3 1/2
5 1/2

We will put all our forces into win these wars against the danish noob tribes. We will attack, we will noble, we will defend, and at least we will win.

You are free to comment here,or send me(Kjenes) a mail ingame.

This is a statement on behalf of the management of NN.

Kjenes
Diplomat in NN
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
a little wierd topic. Are you declaring war upon all these :
~DVDV~
VVK
VVK~A
Phønix
6 1/2
4 1/2
3 1/2
5 1/2

or are you letting us know that you are merging? as that is what your topic says??
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
ARCON THE BEAST:

en gang for alle, er dette en krigserklæring eller hvad er det?
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
smart

Gott jobbat,, en inofficiell krigsförklaring,, så noobsen in kan använda sina multis,,,,heheheheeheee,,, daska dom riktigt grundligt
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Gott jobbat,, en inofficiell krigsförklaring,, så noobsen in kan använda sina multis,,,,heheheheeheee,,, daska dom riktigt grundligt

Enig.

Folk skal lige huske, at bliver der koordineret angreb imod en spiller og der ikke ligger en krigserklæring her på forum fra stammen, der I spillet har sendt en krigserklæring, så bryder de reglen om koordineret angreb og vil blive banned.

Vi taler delt net her!

MVH
Support
 
Senest redigeret:

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Måste korrigera dig Laura. Den speciella regeln om krigsförklaring gäller bara anmält delade net. Absolut inte kontosittare.

Blueberry, min ven - smutter du ikke snart fra forum eller joiner support :D

Mener den regel har stået der, men jeg har lige nærlæst reglerne igen, og Blueberry har endnu engang korrigeret mig RIGTIGT (ØV BØV).....

Koordineret angreb på en spiller gælder KUN ved delt netforbindelse.....

Tror lige jeg skal i skole igen :S
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
okay. for at runde tingene af her :D

Der må kun angribes fra delt internet forbindelse, når der er erklæring offentlig krig.

Hvis man har sitter på, må man ikke angribe den samme spiller!
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Blueberry, min ven - smutter du ikke snart fra forum eller joiner support :D

Mener den regel har stået der, men jeg har lige nærlæst reglerne igen, og Blueberry har endnu engang korrigeret mig RIGTIGT (ØV BØV).....

Koordineret angreb på en spiller gælder KUN ved delt netforbindelse.....

Tror lige jeg skal i skole igen :S

Ta det inte så hårt Laura. Jag kan reglerna till detta spel utan och innan, eftersom jag haft så mycket kontakt med supporten och haft många, många
som inte följt reglerna som angripit. Övning ger färdighet.
Hade jag haft tid, hade jag gärna varit med i supporten. Men, det är inte säkert att det funnits så många spelare kvar på den här servern, efter att jag varit klar....LOL
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Ta det inte så hårt Laura. Jag kan reglerna till detta spel utan och innan, eftersom jag haft så mycket kontakt med supporten och haft många, många
som inte följt reglerna som angripit. Övning ger färdighet.
Hade jag haft tid, hade jag gärna varit med i supporten. Men, det är inte säkert att det funnits så många spelare kvar på den här servern, efter att jag varit klar....LOL

Jeg tager det ikke så tungt :)

Bare ærgelig over du igen skulle korrigere mig :S

Og jeps serveren ville måske være lidt tommere med dig i supporten :) Regler er til at følges, ikke brydes hvilket der stadig er spillere der ikke har forstået :mad:
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg synes altså også i har gjort det unødvendigt svært for jer selv, med de regler.

Mellem linierne står der jo faktisk at det er ok at snyde, så længe du erklære krig først.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg synes altså også i har gjort det unødvendigt svært for jer selv, med de regler.

Mellem linierne står der jo faktisk at det er ok at snyde, så længe du erklære krig først.

Jeg er helt enig, men det er vist kun DDH der bruger den undskyldning....

Seriøse stammer smider ikke om sig med krigserklæringer, bare så de kan snyde i spillet. Men der ser man så klasseforskellen måske :confused:
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu kommer vi till dom där specialreglerna igen.

Kanske bra om alla får veta bakgrunden och orsaken till varför dessa regler kom till?

Eftersom jag är i högsta grad inblandad så vet jag i stort sätt allt om just denna regels tillkomst.

Maestro spelade ju som alla vet i V3. Han hade sin fru, som delade nät med honom i samma stam.
Efter ett storanfall från DVDV på mig (blueberry) i början/mitten på april, så blev huvudelen anmälda till support för multis. Ett 10-tal spelare blev bannade (anfallstyrkan var runt 15, med mix, 6 1/2, DVDV, VVK).
Mesta delen a 6 1/2 spelarna fick "start forfra" medans DVDV-spelarna klagade högljut på hur orättvisst det var att man inte fick angripa samma spelare om man delade nät. Grannkogln lobbade på support (och samtidigt fick jag 50!! anmälningar för fusk inlämnat till support, vilket ledde till en annan regel/bestraffning senare) och Maestro som kunde "förstå" problematiken, satte då in en "specialregel" och förlikade sig med Grannkogln (men inte med blueberry) och alla DVDV spelare klarade sig mer eller mindre utan någon bestraffning alls. SÅ, nu vet ni vem och vilka som ligger bakom denna regel. Det var nämligen så att 3 hela stammar (150 konton) klarade inte att anfalla 1 (en) spelare utan att använda SNYD och fick därför en specialregel för detta...........snackar man noobs här eller vad???:rolleyes:

Så till alla som snackar om SNYD angående min närvaro i TW. Det är nog snarare tvärtom, ni har klarat er alldeles för lindrigt undan, varje gång....och det vet ni.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Blueberry, stop med at tage det emne op konstant med at DVDV og alle deres tilhængere snød.
Vi har forstået det og så tilbage til topic tak.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Som jag sa:

Jag förklarar bara varför den här regeln kom till, eftersom den ideligen är ifrågasat och folk undrar om den.
(Men, efterom du redan erklerat att ditt "hjärta" bankar hårt för den stammen, förstår jag att det måste vara svårt att få höra sanningen, eftersom DU under den tiden, var medlem i den stammen.......så kan man kalla dig noob, också).

SÅ ursäkta den lilla utflykten i V3´s historia........
 
Top