Merge between N-one and .Fin

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Måske er dette ikke er krigserklæring.

Men den der ligger her er:

http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?t=716

Og hvis .InQ. også benægter den, så vil DDH ikke acceptere deres kapitulation, og erklære så at krigen ikke er afsluttet.


Enig.

Folk skal lige huske, at bliver der koordineret angreb imod en spiller og der ikke ligger en krigserklæring her på forum fra stammen, der I spillet har sendt en krigserklæring, så bryder de reglen om koordineret angreb og vil blive banned.

Vi taler delt net her!

MVH
Support

Nu er denne sag ret gammel, men vi kan da godt tage den op igen.

Supporten til kende gav af der var tale om en gyldig krigserklæring.

Og det er supporten`s ord der er lov her.

Så ved ikke lige hvor det kommer fra at den pludselig ikke var gyldig.



Måske vil .InQ. ikke stå ved at de har erklæret krig.

Så hvis du er i tvivl, og som du hævder i dit indlæg fra 06-24-2009.

Da der ikke er blevet lagt en krigserklæring imod din stamme her på forum kan du ikke bruge det smuthul....

MVH
Support/ Multihunter V2

Så kan jeg oplyse dig om at 06-24-2009, 11:05 PM lagde DDH så en official krigserklæring i følge det øverste citat, hvor DDH erklærer at krigen ikke er slut.
Og i følge supporten så er sådan en stadig gældende, da den gælder selv om en stamme ændre navn / slår sig sammen.


Og så en helt anden ting.
Du skriver i indlæg fra den 07-08-2009, 06:59 PM:

Kan godt tage den på dansk....

Dislight postede en intern meddelelse som en slags offentlig krigserklæring fra .inQ. Nu er det jo kun den alliance der kan gøre dette.

Alle ved jo, at de alliancer der bruger krigserklæring metoden her på forum, kun gør det for at have muligheden for koordinerede angreb mellem egen konto og den de sitter / har delt internet forbindelse med. Det er jo beskrevet klart og tydeligt i andre tråde....

Så har jeg vist også forklaret det på dansk. Og som moderator må Dislight jo vide dette ikke sandt :D

.InQ. og DDH er i krig og der er forligger en official krigserklæring.
"DDH har nu fået andet navn, som N-one også efterfølgende ændrede sit til .InQ."

Så den del af §2 hvor der står:
"når 2 eller flere spillere deler internetforbindelse er det ikke tilladt at sende råstoffer eller tropper imellem de konti."

Er blevet ophævet.

Supporten bekræftede også dette for mig den 21.06.09 klokken 17:16, at der må gerne kriges fra sammen IP adresse..


Så må endvidere sige at jeg har bestemt har undersøgt sagen og der er ingen der overtræder §2 i krigen mellem det gamle DDH og det gamle N-One.
"Begger stammer har fået nye navne men stadig med de samme spiller."



Må så også hæve at du Lauras som support/ Multihunter V2 må vide at der er en gyldig krigserklæring, og at du erklærer dig officielt enig i warlin`s kommentar:

Jeg synes altså også i har gjort det unødvendigt svært for jer selv, med de regler.

Mellem linierne står der jo faktisk at det er ok at snyde, så længe du erklære krig først.

Jeg er helt enig, men det er vist kun DDH der bruger den undskyldning....

Seriøse stammer smider ikke om sig med krigserklæringer, bare så de kan snyde i spillet. Men der ser man så klasseforskellen måske :confused:

Er ganske upassende med din rolle som TW-medlem.


Afsluttende:

Som jeg har forlagt sagen, og gennem fremlægning af citater fra de 2 tråde, "Må jo bare ikke lægge hvad jeg har fra support ud her" vil jeg gerne sige det samme til dig Lauras som du siger til mig, bare rettet lidt til.

Kan godt tage den på dansk....

Dislight postede en intern meddelelse som en slags offentlig krigserklæring fra .inQ. Nu er det jo kun den alliance der kan gøre dette.

Alle ved jo, at de alliancer der bruger krigserklæring metoden her på forum, kun gør det for at have muligheden for koordinerede angreb mellem egen konto og den de sitter / har delt internet forbindelse med. Det er jo beskrevet klart og tydeligt i andre tråde....

Så har jeg vist også forklaret det på dansk. Og som moderator må Dislight jo vide dette ikke sandt :D


Som Support/ Multihunter V2 må Lauras jo vide at der forlægger en official krigserklæring, og at du som medlem af support og TW team skal forholde sig neutral til TW-forums brugeres kommentarer. :D
 
Senest redigeret:

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu er jeg simpelthen træt af jeres manglende moderator skills. Nu stopper i faneme, ellers håber jeg I bliver fyret.

Sådan noget diskutere man ikke i et offentligt forum, sådan noget tager man internt i supporten. I er jo ved at latterlig gøre hele supporten. Og det er specielt Disright jeg taler om her. Selvom Lauras og bliver ved med at smide brænde på bålet.

Personligt så jeg helst at du Disright absolut INTET havde med support at gøre på V3 da du selv spiller her. Der vil sige du har ikke beføjelser til at godkende en krig med ordne "support har godkendt".. Det er kun support folk fra V3, eller de generelle support folk der kan gøre dette. Det er simpelthen for langt ude, at du er smurt så langt i den her sag.

Og ja, min post burde også have været en PM, men det har jeg forsøgt uden svar. Så nu må den blive offentlig. Voks med opgaven som oderator, eller gå af!
 
Senest redigeret:

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Nu er jeg simpelthen træt af jeres manglende moderator skills. Nu stopper i faneme, ellers håber jeg I bliver fyret.

Sådan noget diskutere man ikke i et offentligt forum, sådan noget tager man internt i supporten. I er jo ved at latterlig gøre hele supporten. Og det er specielt Disright jeg taler om her. Selvom Lauras og bliver ved med at smide brænde på bålet.

Lauras og mig høre under verden 1 & 2. og vi er frie til at skrive i verden 3 hvor vi begge er aktive spiller.

Når Lauras så med underskrift som support, slår tvivl om at der er en gyldig krigserklæring, er det min pligt som en del af ledelsen i den stamme jeg spiller i. At gøre opmærksom på at der ligger en korrekt og godkendt krigserklæring, så spiller i verden 3 ikke er i tvivl, og at supporten ikke uretmæssig banner spiller fordi et TW-medlem kommer med ukorrekt information.

Som aktiv spiller vil jeg heller ikke finde mig i at min stamme bliver kaldt useriøs, uden at jeg forsvarer dens ære.

Jeg er helt enig i at den personlige del med at vi skriver om vores TW poster ikke burde vare startet. Der beklager jeg at giver svar på tiltale, og at jeg ikke meldte det til supporten i stedet.
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Nu er jeg simpelthen træt af jeres manglende moderator skills. Nu stopper i faneme, ellers håber jeg I bliver fyret.

Sådan noget diskutere man ikke i et offentligt forum, sådan noget tager man internt i supporten. I er jo ved at latterlig gøre hele supporten. Og det er specielt Disright jeg taler om her. Selvom Lauras og bliver ved med at smide brænde på bålet.

Personligt så jeg helst at du Disright absolut INTET havde med support at gøre på V3 da du selv spiller her. Der vil sige du har ikke beføjelser til at godkende en krig med ordne "support har godkendt".. Det er kun support folk fra V3, eller de generelle support folk der kan gøre dette. Det er simpelthen for langt ude, at du er smurt så langt i den her sag.

Og ja, min post burde også have været en PM, men det har jeg forsøgt uden svar. Så nu må den blive offentlig. Voks med opgaven som oderator, eller gå af
!

Jeg har intet med support delen at gøre. Jeg er moderator på TW-forum i V1 & V2.

Det vil sige at jeg har forpligtet mig til at læse alle indlæg, og at hvis der er nogle der overtræder reglerne, skal jeg påpege det. Og hvis det er slemt, slette og melde det til supporten.

Jeg kan der ved så heller ikke godkende en krigserklæring.
Skrev til supporten om de 2 tråde, og fik tilkende givet at der forlægger en korrekt krigserklæring, og at der må angribes fra samme IP adresse.
Det er den eneste indflydelse jeg har på det.

Jeg er endnu en gang helt enig med dig, men blåt vil jeg tilføje at jeg mener at support slet ikke burde være aktive på den danske server. Det er bare svært at komme uden om da medlemmer bliver hvervet fra tribal wars.

Ved ikke hvilken PM du skriver om da jeg ikke har modtaget en.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Varför inte bara helt enkelt upphäva den regeln som innebär att man kan angripa från multi-konto?

Det är bara den danska servern i hela världen som har detta tillägg.....

Anmodar NoSkillz att se över saken och standardisera.
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Varför inte bara helt enkelt upphäva den regeln som innebär att man kan angripa från multi-konto?

Det är bara den danska servern i hela världen som har detta tillägg.....

Anmodar NoSkillz att se över saken och standardisera.

Det kunne godt nok løse hovedparten af problemerne, og forhindre mange banns. Hvis det enten blev helt forbudt eller helt tilladt uden undtagelse.

Godt forslag Blueberry og der er flere der støtter op om det.
 
Top