Krigs erklæring på UT og 6 1/2 Stammerne

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Alle, undtagen dig indtil videre, accepterer dem som det er nu. Hvorfor skilte med noget man måske er flov af at være? Du lyder utrolig intolerant.
Som xpiroth skriver er det dine bemærkninger og ikke de manglende stave og grammatiske færdige der gør disse, ellers noget så seriøse, fora ubehagelige at færdes i. Og hvad angår det at læse posts flere gange, er det da netop posts som dine man bliver nødt til at læse igen, kan det passe manden ingen empati besidder?
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
...

olivermc - og du bliver bare ved med dine stavelser - Tag dog og bliv lære - så du kan mindske dit STORE problem med andre.. Det spiller jo sådan en stor rolle for dig, at du nærmest er besat af det - Du må sku ha et kedeligt liv - siden du går så sa*ans meget op idet.

Sorry for alt den offtopic - men nogle gange kan man ikke lagde være. Modr mm. må for min skyld gerne fjerne alt det off text som ikke høre hjemme her - og ja. som jeg også har været en del af.
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
suk...du har åbenbart et problem med at læse og forstå hvad man skriver ! (sammen med xphiroth)
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
:)

Jeg tror det er omvendt ;) Men nok om alt det skyderi mod hinanden. Glade tider foran os ;)

Hep dep - og et dejligt år vi går i møde ? Måske.... :p
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Side 1:
Tribes: 6 1/2 6 1/2b 6 1/2W 6 1/2s
Players:

Side 2:
Tribes: VVK
Players:

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 27
Side 2: 13
Difference: 14

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 252,211
Side 2: 120,458
Difference: 131,753

image.php



Side 1:
Tribes: UT-A UT-B UT-LuS UT44.1 UT54.1
Players:

Side 2:
Tribes: VVK
Players:

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 13
Side 2: 10
Difference: 3

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 115,798
Side 2: 73,104
Difference: 42,694

image.php




Det ligger tæt ;)
 

jens langkniv

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nu må du sg lige olivermc, du ikke et særlig sympatisk menneske at høre på, håber næsten dine sokker kryber i vask..
det sådan nogen som dig der skrammer folk væk her, ikke kun fra forum men
også i spillet,,

hvis jeg stødte ind i dig i irma og du stod og prædikede om og bla - bare fordi de ikke har gidet at tage sig sammen i skolen.
så havde jeg skudt en bussemand lige i øjet på dig, og tørt en af de slimede af i øret på dig...
du tosset, snæversynet og ensrettet.. ja,, du er det svære blevet ensrettet olivermc
og jeg bange for der ikke er nogen vej tilbage for dig, og du må leve med det røde badebånd med No 00239400 til du blir opløst inden du blir kaldt op igen..
er det ik gået op for dig inu at et sted som her skal der være plads til alle..
det er dig der ska bruge de 2 min mere på at læse igennem i stedet for at jeg/eller hvem det kunne være
skal bruge 1 time for at være sikker på du skal kunne forstå,,, det ik fair af dig,,,
tænk over hvor du er, og tag og gi noget plads, især herinde..

jeg skal f.eks læse dine indlæg flere gange end andres, mne msåke frsotå du ikek, mna slka brea hvae ngoet ftnasai,,,

og en anden ting, hvorfor tror du du der er så mange dårlige ansøgninger derude, spørg vores politikere, det dem der laver reglerne og driver folk til vandhvid..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: 6 1/2 6 1/2b 6 1/2W 6 1/2s
Players:

Side 2:
Tribes: VVK
Players:

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 27
Side 2: 13
Difference: 14

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 252,211
Side 2: 120,458
Difference: 131,753

image.php



Side 1:
Tribes: UT-A UT-B UT-LuS UT44.1 UT54.1
Players:

Side 2:
Tribes: VVK
Players:

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 13
Side 2: 10
Difference: 3

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 115,798
Side 2: 73,104
Difference: 42,694

image.php




Det ligger tæt ;)

Ja hehe :) Hvem ender med at have taget flest byer fra VVK?? 6½ eller UT??
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
nu må du sg lige olivermc, du ikke et særlig sympatisk menneske at høre på, håber næsten dine sokker kryber i vask..
det sådan nogen som dig der skrammer folk væk her, ikke kun fra forum men
også i spillet,,

hvis jeg stødte ind i dig i irma og du stod og prædikede om og bla - bare fordi de ikke har gidet at tage sig sammen i skolen.
så havde jeg skudt en bussemand lige i øjet på dig, og tørt en af de slimede af i øret på dig...
du tosset, snæversynet og ensrettet.. ja,, du er det svære blevet ensrettet olivermc
og jeg bange for der ikke er nogen vej tilbage for dig, og du må leve med det røde badebånd med No 00239400 til du blir opløst inden du blir kaldt op igen..
er det ik gået op for dig inu at et sted som her skal der være plads til alle..
det er dig der ska bruge de 2 min mere på at læse igennem i stedet for at jeg/eller hvem det kunne være
skal bruge 1 time for at være sikker på du skal kunne forstå,,, det ik fair af dig,,,
tænk over hvor du er, og tag og gi noget plads, især herinde..

jeg skal f.eks læse dine indlæg flere gange end andres, mne msåke frsotå du ikek, mna slka brea hvae ngoet ftnasai,,,

og en anden ting, hvorfor tror du du der er så mange dårlige ansøgninger derude, spørg vores politikere, det dem der laver reglerne og driver folk til vandhvid..
tag en tudekiks !
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
det går vist ned af bakke for VVK - når nytårsfreden er slut.....så har jeg yderligere 80 cleanere med deres navn på :)
 

kandis1983

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Syntes det er lidt unfair over for os at man ikke regner VVK~DG med i denne krig så her er en ny statestik

Side 1:
Tribes: UT-B UT-LuS UT44.1 UT54.1
Players:

Side 2:
Tribes: VVK VVK~DG
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 16
Side 2: 30
Difference: 14

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 144,159
Side 2: 232,469
Difference: 88,310

image.php
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Side 1:
Tribes: UT-B UT-LuS UT44.1 UT54.1 6 1/2 6 1/2a 6 1/2b 6 1/2s 6 1/2W
Players:

Side 2:
Tribes: VVK VVK~DG
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 54
Side 2: 57
Difference: 3

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 479,201
Side 2: 438,849
Difference: 40,352

image.php


Så kom alle med på billedet ;)
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
hummm.... jeg er skuffet!

Her gik jeg og troede at jeg ville få noget modstand fra VVK.....og så er missern den ENESTE der stritter i mod. Men ikke ET eneste modangreb.

Og som jeg kan se det på statestikkerne...så ser det ud som om at VVK kun tager små bitte byer fra vores små bitte spillere - det havde jeg sgu ikke regnet med!

Far er ikke sur...far er bare skuffet ! :)
 

runemaandk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja sig du bare det til Qiin, hende har jeg nemlig lige taget en by fra:D
så tror du ikke bare det er fordi du ligger det forkerte sted
 
Senest redigeret:

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
ja sig du bare det til Qiin, hende har jeg nemlig lige taget en by fra:D
så tror du ikke bare det er fordi du ligger det forkerte sted

jeg er nabo til jeres 2 største spilllere


Ulrich von Lichtenstein

missern

Og udover 3 forkølede angreb i går (hvor VVK mistede 3 fulde cleanere) - så er jeg faktisk ikke blevet angrebet en enste gang...på trods af at jeg angriber jer mere elle rmindre konstant (og har vel taget 10 byer fra dem snart) -selv om jeg ærligt skal indrømme at missern er forbandet svær at tage byer fra !


Men hvis ikke jeres 2 største spillere er en trussel - hvem skal jeg så ligge mig ved siden af ? (jeg kunne jo starte med at tage et par byer fra ham :) ) - smiler bredt :)
 
Top