Udvider krigen ~pb~ vs vog

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
nej din spade...sgu da ikke 62 spillere....men vi har lavet noget ikke bare taget barbarbyer, som jeg da har set du kan finde ud af....flot når man erklære krig og så ikke selv deltager i at udrydde andre spillere...

og skal vi så helt ærligt ikke bare komme igang med den krig?

eller du tør vel kun lege forsvar...

Hmm..Ikke et pænt sprog for en der belærer mig om selvbeherskelse :D

Som du jo kan se, har jeg taget en VOG spiller og 2 Bonus byer som passede godt til mine behov, jeg kan ikke se jeg sku ha taget barbar byer :rolleyes:

Hmm..Er det bare mig eller har jeg taget flere VOG'er end du har taget PB'er eller for den sags skyld MMD'er :cool:

1054 Kbh K, Peder Skrams Gade (527|529) K55 1,006 Maku [HAFTW] Witchdk [VOG] 2010-06-14 17:45:20
1053 Kbh K, Cort Adelers Gade (527|534) K55 1,150 Forladt Witchdk [VOG] 2010-05-31 23:19:38
1052 Kbh K, Herluf Trolles Gade (527|531) K55 600 Forladt Witchdk [VOG] 2010-05-14 02:03:34
1051 Kbh K, Nyhavn (528|527) K55 1,338 Forladt Witchdk [VOG] 2010-05-10 15:20:44
1000 Kbh K, Købmagergade (527|533) K55 1,233 Forladt Witchdk [VOG] 2010-05-05 08:42:12


Og det var kvinden der talte om Barbar byer ..tsk tsk.. :D
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
EJ, nu kan jeg altså ikke tie stille mere...:p

Emnet hedder: Udvider krigen dvs VOG har fået flere/BT med i kampen mod ~PB~.

Og så skriver Witchdk de har taget byer fra en så ligegyldig spiller, at det slet ikke kommer dette emne ved. Hvad har disse adlinger med den STORE udvidelse med af krigen af gøre, det forstå jeg ikke...,Men det kan da være det sådan VOG udvider krigen mod PB på, skal jeg da ikke gøre mig klog på, troede bare man tog byer fra modparten når man lå i krig,men hva :confused:

Resten af v4 er sgu da ligeglad om VOG stammen, kan adle en stammeløs spiller...( lige så meget som v4 er af FF kun tager barbar byer ).

prøvede blot at påpege for dekani at vi ikke bare har siddet og gloet dumt ud i luften og ventet på at pb som erklærede krig angriber, for så skal vi skam vente meget længe...

Men bare rolig de første angreb er skam sendt afsted...selv med lange rejsetider tør vi skam godt angribe....smiler
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm..Ikke et pænt sprog for en der belærer mig om selvbeherskelse :D

Som du jo kan se, har jeg taget en VOG spiller og 2 Bonus byer som passede godt til mine behov, jeg kan ikke se jeg sku ha taget barbar byer :rolleyes:

Hmm..Er det bare mig eller har jeg taget flere VOG'er end du har taget ~PB~'er :cool:

bonus byer er altså også barbarbyer....de ejes jo ikke af nogle...hvis ikke du skulle vide det...griner

jeg har ikke pralet med at tage pb byer...det er jer der har erklæret den krig....smiler

men da altid flot at tage by fra en spiller der stopper...men under dig da gerne den by...den faldt nemlig smart strategisk
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
bonus byer er altså også barbarbyer....de ejes jo ikke af nogle...hvis ikke du skulle vide det...griner

jeg har ikke pralet med at tage pb byer...det er jer der har erklæret den krig....smiler

men da altid flot at tage by fra en spiller der stopper...men under dig da gerne den by...den faldt nemlig smart strategisk

Hmm..Fra en spiller der stopper :rolleyes:

Harald Blå Tand den 27.05. kl. 13:54
Hej [player]Dekani[/player]

Så er det ved at være slut for mit vedkommende, må jo bøje sig for
overmagten (haha) må indrømme du har været en taktisk spiller.

Hvis og så frem i fald jeg genstarter kan det mon så være at jeg kan
komme min i din stamme?

Mvh
Ha[player]Harald Blå Tand[/player]

Dekani den 27.05. kl. 14:11
Takker mange gange for respekten, det er ikke alle spillere der tager nederlag lige pænt jo ;)

Jamen self. kan du det, har stadig en del at sku ha sagt i [ally]MMD[/ally], selvom jeg ikke længere er leder jo og vi kan altid bruge en god spiller i truppen ;)
Dog starter alle nye spillere i Academyet ;)

Mvh. [player]Dekani[/player]

Dekani den 27.05. kl. 14:12
Ps. det kræves du starter i K44, hvis du skal ind ;)

Harald Blå Tand den 27.05. kl. 14:16
Først tak, og hvilken verdens del er K44?

Dekani den 27.05. kl. 14:18
Det er Nord / Vest og det var så lidt ;)

Harald Blå Tand den 27.05. kl. 14:20
Ok, det første man bliver blind på er øjnene, ser først nu er jeg jo ligger i K44, men man bestemmer jo ikke selv helt hvilken K man vil ligge i. Skal man ikke bare vælge Nord vest?

Dekani den 27.05. kl. 14:21
Jo det skal man, men eftersom der kun er 4 Kontinenter og 4 retninger, kommer du automatisk til at ligge der :)

Held og lykke med den næste Witch ;)
En ting jeg har lært ved at kende dig er at jeg ska gemme beviser for alt :D
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja han havde aftalt stop i vog hvis han kunne komme ind hos jer....han var sgu brugbar....griner højt...
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Du har grebet Witch, fortsæt få mig ned, du er på toppen :D

Hmm..den blev rettet hurtigt hva ;)

Men her var navnet

Harald Blå Tand
Points: 599
Rang: 938
Modstandere besejret: 85.283 (124.)
Stammen: MMD~A
» Skriv Besked
» Til Adressebogen
» Fremhæv på kortet
» Inviter til stammen
» Brugerarkiv (eksternt link)

Landsbyer Koordinater Points
Valhalla Rising 448|444 599
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
og ordkrigen herinde er stadig i gang!

Witchdk og Dekani? Kan vi ikke bare få denne krig til at slutte snart? Er godt træt af alt den mudderkast herinde!

Hvergang man tjekker forummet har det noget med VOG eller ~PB~ at gøre. Suk suk suk.........for engangskyld kom der noget frem, men åbenbart vil i begge drukne os alle sammen med disse tossestreger :eek:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
og ordkrigen herinde er stadig i gang!

Witchdk og Dekani? Kan vi ikke bare få denne krig til at slutte snart? Er godt træt af alt den mudderkast herinde!

Hvergang man tjekker forummet har det noget med VOG eller ~PB~ at gøre. Suk suk suk.........for engangskyld kom der noget frem, men åbenbart vil i begge drukne os alle sammen med disse tossestreger :eek:

nej vil jeg faktisk ikke...

er skam også i gang med en krig...smiler
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du har grebet Witch, fortsæt få mig ned, du er på toppen :D

Hmm..den blev rettet hurtigt hva ;)

Men her var navnet

Harald Blå Tand
Points: 599
Rang: 938
Modstandere besejret: 85.283 (124.)
Stammen: MMD~A
» Skriv Besked
» Til Adressebogen
» Fremhæv på kortet
» Inviter til stammen
» Brugerarkiv (eksternt link)

Landsbyer Koordinater Points
Valhalla Rising 448|444 599

du nævner en spiller hvor jeg ved kontoen er sat til sletning.....flot.....lad os nu i stedet komme videre med den krig
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Denne krig kommer vist til at overgå i TW-historien som den store ordkrig - Sikke dog en aktivitet der er her på forum - og den modsvares slet ikke af aktiviteten IG.:D
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
og ordkrigen herinde er stadig i gang!

Witchdk og Dekani? Kan vi ikke bare få denne krig til at slutte snart? Er godt træt af alt den mudderkast herinde!

Hvergang man tjekker forummet har det noget med VOG eller ~PB~ at gøre. Suk suk suk.........for engangskyld kom der noget frem, men åbenbart vil i begge drukne os alle sammen med disse tossestreger :eek:


I SNAKKER OG SNAKKE!
Får jer dog et liv altså :D Også dig Witch....:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p :cool:


Denkani....nu keder du dig igen.....!!!!!

Hvis du mener NRG blander sig i krigen imellem VOG og PB....så må vi da hellere osse begynde at gøre det, men ind til videre har vi nu ikke blandet os, da i på papiret ikke ser ud til at være i krig....i sidder rent faktisk bare og hyler op herinde på forum.

Sig mig Dekani eller bare "Dennis Nilsen", har du ikke andet at lavet?
Jeg er helt enig med hvad zzzz skriver...

Denne krig kommer vist til at overgå i TW-historien som den store ordkrig - Sikke dog en aktivitet der er her på forum - og den modsvares slet ikke af aktiviteten IG.:D

Det vil og er altid den største ordkrig mellem WitchDK og Dekani....Og IKKE VOG-BT VS. MMD-MMD~A-~PB~ :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
 
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
zteal..hvad var det?? :confused:

For mange smileys (og jeg er ellers fan), skrive Dekani's navn herinde og alt for meget fyld i forhold til indhold. Jeg giver indlæget 1/10 :rolleyes:
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
:p hehehe Sådan er det jo bare



Så skulle du se en hel roman jeg lavede om Dekani på VOG's forum :D
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm..Og sige mit rigtige navn herinde :eek:
Du kan tro mig når jeg siger at du vil få mere at høre fra mig fremover med DEN stil :mad:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm..det her forum er til propaganda..ikke noget personligt, bare lidt venlig mudderkast mod hinanden :p.
Og jeg synes ærlig talt ikke det skal gøres personligt, som det bliver fx. hvis man skriver en spillers rigtige navn herinde..uanset hvor man har navnet fra. Der er intet galt med Dekani's navn, et pænt navn ;), men kan ikke se hvad det har med noget som helst herinde at gøre at han hedder det RL ^^
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej ingen hemmelighed, fordi jeg ikke troede spillere ku være så nedværdigende at bruge det i den her slags sammenhæng, men omvendt igen burde jeg nok ha vidst det, når man kan finde på at misbruge en vennegruppe i msn også :mad:
 
Top